is dat zo??quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ohh, die is wel heel grof, ik weet niet of dat wel mag van de Moderators hier
Groetjes terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit topic vind ik leuk.
Onee, toch niet.
Groetjes.
even voor de duidelijkheid je moet het niet serieus nemen tis eigenlijk om te lachenquote:
Ja, ze zijn echt heel streng, meestal worden grappen over de dood niet zo gewaardeerd.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef Floxcie het volgende:
Waarom staan er twee K's in Marokkanen?Dit is geen gedicht, derhalve heb ik hiervan melding gemaakt bij het Meldpunt Discriminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef Floxcie het volgende:
Waarom staan er twee K's in Marokkanen?Dat is discriminatie en dat kan ik niet waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
jij ondankbare hond!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef Orenji het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid je moet het niet serieus nemen tis eigenlijk om te lachen
dat is wat ik doe
en nu in het nederlands...quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
jij ondankbare hond!
kk onzer hommo a kk zemel, brank anker deet 450x broek uit hahahahahah penis door a4 graseter tieten uitkering hongersdood.
Goed zo, iemand die discrimineerd weet niet wat voor effect het heeft op het slachtoffer. Het kan heel kwetsend overkomen en je kan er veel pijn mee veroorzaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:10 schreef Orenji het volgende:
[..]
Dat is discriminatie en dat kan ik niet waarderen
Ik ben zelf Marokkaans, Wollah; vraag maar aan Oceanview.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:10 schreef Orenji het volgende:
[..]
Dat is discriminatie en dat kan ik niet waarderen
ik kan wel lachen om moppen die over buitenlanders gaan maar er is een grensquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed zo, iemand die discrimineerd weet niet wat voor effect het heeft op het slachtoffer. Het kan heel kwetsend overkomen en je kan er veel pijn mee veroorzaken.
Hier in Europa zijn grotendeels geen grenzen meer, als je daar niet mee eens bent ga je maar terug naar je eigen land.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:14 schreef Orenji het volgende:
[..]
ik kan wel lachen om moppen die over buitenlanders gaan maar er is een grens
(ik ben zelf ook buitenlands)
Er moet een duidelijke lijn tussen een mop en discriminatie getrokken worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:14 schreef Orenji het volgende:
[..]
ik kan wel lachen om moppen die over buitenlanders gaan maar er is een grens
(ik ben zelf ook buitenlands)
respect manquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er moet een duidelijke lijn tussen een mop en discriminatie getrokken worden.
Vaak word deze lijn, niet altijd even bewust, toch veel te vaak, en ook zeer overbodig, overtreden.
Ik werk als vrijwilliger bij Meldpunt Discriminatie, dus ik kan het weten, hoe hard de realiteit kan zijn.
Ik hoor de huilende en wanhopige stemmen nog in m'n hoofd. Het is enorm emotioneel en heftig werk, maar je doet er zoveel goeds mee.
Een subjectieve lijn kun je niet trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Er moet een duidelijke lijn tussen een mop en discriminatie getrokken worden.
Vaak word deze lijn, niet altijd even bewust, toch veel te vaak, en ook zeer overbodig, overtreden.
Ik werk als vrijwilliger bij Meldpunt Discriminatie, dus ik kan het weten, hoe hard de realiteit kan zijn.
Ik hoor de huilende en wanhopige stemmen nog in m'n hoofd. Het is enorm emotioneel en heftig werk, maar je doet er zoveel goeds mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |