was geen mogelijkheidquote:
42quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een naaivraag over Pinkpop, hoeveelste editie het was...geen flauw idee...
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef miieejj het volgende:
is er iets te horen wat ik moet horen op 3fm enzo?
hehe, daar is ze nu wel een bieke te laat voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.
op de radio.. bij michiel ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan iPad2, Pinkpopkaartjes of Spofitie-account winnen.
Dat klopt, maar ik heb gewoon haar vraag beantwoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hehe, daar is ze nu wel een bieke te laat voor
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ging ik dus opzoeken..
BAM, tijd voorbij.
mag ook wel een beetje moeilijk zijn hequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemd
popnieuws? ook bij michiel ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het popnieuws teruggeluisterd en het werd daarin niet genoemd
iedere dag rond 20:30 heb je bij michiel popnieuwsquote:
de 1e 3 vragen gingen idd over het popnieuws de rest moet je gewoon weten als 3fm luisteraar. Ze zullen nu ook wel moeilijker worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
De Pinkpop antwoorden kwamen niet ter sprake in het popnieuws. De Faithless antwoord stond niet op de MetMichiel Popnieuws. Beetje oneerlijk hoe alles is verlopen dan, zeker als je zegt dat je de antwoorden kunt krijgen door naar Popnieuws te luisteren.
Gozer, je had antwoorden fout zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
De Pinkpop antwoorden kwamen niet ter sprake in het popnieuws. De Faithless antwoord stond niet op de MetMichiel Popnieuws. Beetje oneerlijk hoe alles is verlopen dan, zeker als je zegt dat je de antwoorden kunt krijgen door naar Popnieuws te luisteren.
Ik ging ook niet voor de Pinkpop kaarten, chillax.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gozer, je had antwoorden fout zeker?
Je kan kaartjes winnen voor Pinkpop, dus dan wordt er van je verwacht dat je enige kennis over Pinkpop hebt.
Damn.
Al een ruime 35 minuten ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
volgens mij ben ik te laat om nou mee te doen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |