Goede tip. Duidelijk zijn inderdaad, vooral niet voorzichtig willen zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Eerlijk, open en duidelijk. Geen het ligt aan mij, niet aan jou onzin en vooral niet dingen open laten voor de toekomst.
Precies, dat de liefde over is, daar kan niemand wat aan doen, dat is nu helemaal zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef JiggyJ het volgende:
Duidelijk zijn, en niet om dingen heendraaien.
Anderzijds ook niet met verwijten gaan gooien, en het belangrijkste is denk ik : geen beloften doen waarvan je niet zeker weet of je ze waar kunt/wilt maken : ''we blijven altijd vrienden, we gaan nog regelmatig afspreken in de toekomst'' etc etc...
Dit. Gaan liegen of voorzichtig zijn vind ik echt heel slap gedrag op zo'n moment.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Garisson72 het volgende:
Duidelijk zijn, onomwonden vertellen. Pijn doet het toch wel.
QFT, al kun je dan wel heerlijk even beamen dat het klopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:13 schreef dikke_donder het volgende:
'Het ligt niet aan jou maar aan mij' zeker niet gebruiken. Dat is zo een klotezin als je het uitmaakt.
Ik mag hopen dat dat een geintje is...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:28 schreef SpecialK het volgende:
Eerst vriend op de hoogte stellen zowel verbaal als schriftelijk, daarna de buren en familie en vriendenkring van vriend informeren met een korte brief of een thee-bezoekje.
Ik vind het inderdaad ook niet zo netjes om zomaar weg te gaan en te blijven terwijl de rest met vraagtekens rondloopt. Sterker nog, ik draai het meestal om. Dat zorgt ervoor dat zij het kunnen vertellen en haar meteen kunnen opvangen. Daardoor wordt ze wat rustiger, zodat je makkelijker een gesprek aan kan gaan waarbij je eventuele vragen van haar kant beter kan beantwoorden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat een geintje is...
Dus wat bedoel jij dan? Sorry ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niet zo netjes om zomaar weg te gaan en te blijven terwijl de rest met vraagtekens rondloopt. Sterker nog, ik draai het meestal om. Dat zorgt ervoor dat zij het kunnen vertellen en haar meteen kunnen opvangen. Daardoor wordt ze wat rustiger, zodat je makkelijker een gesprek aan kan gaan waarbij je eventuele vragen van haar kant beter kan beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |