Doe eens niet!quote:
Je moet deepthroaten ook aan de experts overlaten!quote:
Omdat je een vrouw bent? Snap ikquote:
Ik moet toch ooit oefenen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet deepthroaten ook aan de experts overlaten!
Dat. En dat zat ik ook nog eens met alleen maar vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent? Snap ik.
Bah! Vies kind!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En dat zat ik ook nog eens met alleen maar vrouwen.
Daarvoor zeker!quote:Deze zalf is in Azië reeds enkele eeuwen bekend. Daar gebruikt men de tijgerbalsem onder andere bij hoofdpijn, muggen- en insectenbeten en winderigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daarvoor zeker!Zit je echt nog in de leeftijd dat je moet lachen om dat soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oom waarmee ik eigenlijk al jaren geen contact meer mee heb heeft zelfmoord gepleegd en is vanochtend gevonden.quote:
Jij komt eerder bij die leeftijd dan ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je echt nog in de leeftijd dat je moet lachen om dat soort dingen?
Uiteindelijk wel gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een absurd vreemde kut dag eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |