Heerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Delan het volgende:
[..]
een klein vakantiedagje tussen door, haha, en donderdagmiddag richting schiphol, kan niet wachten
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik het ooit onder de knie zal krijgen
Wat ga je doen dan? Boos worden?quote:
Telefoonnummer regelen voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Boos worden?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Telefoonnummer regelen voor jeAls je t echt wil, kan ik zelfs wel een belletje plegen morgen
![]()
Naakt rondlopenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef Delan het volgende:
[..]
kan ik hier altijd als ik wil, heerlijk als je geen buren hebt
Dat is nogal awkward als je bij je ouders zitquote:
wat heeft naakt lopen met rugpijn te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Naakt rondlopen is bij mij niet zo lang een succes(rugpijhijn)
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
@missB ik heb iig al een partyflock account gevonden
Ja veel te leukquote:
als mijn tieten te lang loshangen gaat alles pijn doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef Delan het volgende:
[..]
wat heeft naakt lopen met rugpijn te maken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ja, er staan vooral eeeeeeeeeerg leuke schoenen op!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Hier gaat mijn hartje ook sneller van kloppen
Die vind ik dan wel weer mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
weet niet hoe je de plaatjes hier neer moet zetten maar dat enelaatste jurkje (kersenjurk met strik) vind ik dan weer erg leuk!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
Hier gaat mijn hartje ook sneller van kloppen
kan ik me voorstellen!! zwart en elegant en sexy!! NICE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Delan het volgende:
[..]
weet niet hoe je de plaatjes hier neer moet zetten maar dat enelaatste jurkje (kersenjurk met strik) vind ik dan weer erg leuk!
Oh wat bof ik weer!quote:
weet niet of de afbeelding lukt maar deze zijn ook super!!quote:
Uhuh, maar dat groen heb ik zo weinig mee. Ze zijn er ook met roze, maar die hebben ze natuurlijk weer nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Delan het volgende:
[..]
weet niet of de afbeelding lukt maar deze zijn ook super!!
http://www.eccentrics.eu/images/muerte%20punk%20green%201.jpg
fel groen en zwart zijn mijn kleuren, haha!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dat groen heb ik zo weinig mee. Ze zijn er ook met roze, maar die hebben ze natuurlijk weer niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef Delan het volgende:
[..]
fel groen en zwart zijn mijn kleuren, haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dan zit je goed. Damn, dan vind je de schoenen die ze me wel gestuurd hebben ms ook wel leuk:
daar zat ik toevallig net bij te kijken, haha, jaaaaaaaaa die vind ik erg leuk!! stoer en toch sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef Delan het volgende:
[..]
daar zat ik toevallig net bij te kijken, haha, jaaaaaaaaa die vind ik erg leuk!! stoer en toch sexy!
bankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Delan het volgende:
ik ga mezelf even languit op de bank neergooien!
goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bank![]()
Ik ga lekker mn bedje in kruipen![]()
Wat had je er aan willen doen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog steeds, geluk dat ik er niet was dan
2?quote:
Wat had ik er aan kunnen doen kan je beter kunnen vragen, vrees niks helaasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat had je er aan willen doen dan?
Stap 1, acceptatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat had ik er aan kunnen doen kan je beter kunnen vragen, vrees niks helaas
Ja maar één paar.... gekkerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Eén paar bestaat uit 2 schoenen toch?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met meerdere paren hoor.
Hij ziet er alleen een beetje creepy uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet toch altijd aan paps denken als ik Dr. Hook hoor
Mijn papa?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij ziet er alleen een beetje creepy uit.
Nee, Dr. Hook natuurlijk mutsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
Mijn papa?heul niet! Stoer en gemoustached, dan dan weer wel
quote:
Ah coolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die waren er ook nog. heb ze nog een paar keer live gezien
quote:
Hehe, wij wel hequote:
dan liever Adelequote:
was jarenlang een must op de mp3 cd voor in de autoquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was jarenlang een must op de mp3 cd voor in de auto
Heerlijk meeblèrnummer
mijn oren vinden Duffy op de verkeerde manier uniekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook niet onaardig, maar haar stem is toch wat minder uniek dan die van Duffy.
Ik weet niet maar haar stem heeft iets retro's, iets jaren 50-achtigs. And I like it.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
mijn oren vinden Duffy op de verkeerde manier uniek
Beetje brak geluid alleen.quote:
"Ze" heeft een snor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
Neem dan een zangeres die wel kan zingen
Annekequote:
Bij the Gathering was het toch het tofst idd maarjaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Anneke
Alhoewel haar laatste werk leuk, maar niet leuk genoeg is
idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij the Gathering was het toch het tofst idd maarja
andere toffe cover waar ik live bij was![]()
Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of van die mensen die niet voor de muziek komen maar om te zuipenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef ArTiC het volgende:
ik ga alleen nog maar in mijn eentje naar optredens...stoor me ook gigantisch aan mensen die terwijl een band speelt een gesprek staan te voeren/schreeuwen
samen met vrienden/familie vind ik leuker, maar alleen gaat ook primaquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef ArTiC het volgende:
ik ga alleen nog maar in mijn eentje naar optredens...stoor me ook gigantisch aan mensen die terwijl een band speelt een gesprek staan te voeren/schreeuwen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
samen met vrienden/familie vind ik leuker, maar alleen gaat ook prima
Idd ja, daar kan ik me ook kapot aan ergeren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Waar?Andrea Ferro natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd...gewoon mooi staan te zijn op je hakjes, meer hoef je niet te doenquote:
Hakjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...gewoon mooi staan te zijn op je hakjes, meer hoef je niet te doen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Heeft Air z'n gagbals weer eens laten slingeren?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Andrea Ferro natuurlijk.Ook een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor/na optreden / tussen de nummers heb ik geen probeem mee hoorquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor/na optreden / tussen de nummers heb ik geen probeem mee hoor
*slikt "en tijdens nummertje" grap in*
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
apart...je zoekt op YT op Bach en je krijgt als een gesponserd resultaat een ad over BH's
wat schreeuw je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat laatste is maar goed ook, I'm a screamer
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat schreeuw je?
Nee! IK WIL NIET!!!! NEE NEE
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, werkt gewoon? Edit: Zonder ads dus.
zou ik wel doenquote:
quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik duik maar eens mijn bedje in, slaap lekker lieverds
ja dagquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik duik maar eens mijn bedje in, slaap lekker lieverds
Eensch!quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Dood aan mensen die in de stilte coupe menen dat ze een uitgebreid gesprek kunnen voeren.
Mensen van middelbare leeftijd die overduidelijk niet vaak met de trein reizen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:09 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Dood aan mensen die in de stilte coupe menen dat ze een uitgebreid gesprek kunnen voeren.
Moet je even naar de kroeg het weekend, misschien vind je er dan één terug.quote:
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je even naar de kroeg het weekend, misschien vind je er dan één terug.
Moeder met dochter en zoon. Ik vind het altijd typisch hoe de aanwijzingen over het hoofd kunnen worden gezien. Het staat groot op ieder raam.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen van middelbare leeftijd die overduidelijk niet vaak met de trein reizen?
Goedemorgen overigens
Voor zulk soort aanwijzingen ben ik Oost Indisch blindquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder met dochter en zoon. Ik vind het altijd typisch hoe de aanwijzingen over het hoofd kunnen worden gezien. Het staat groot op ieder raam.
Redelijk asociaal bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor zulk soort aanwijzingen ben ik Oost Indisch blindheerlijk
Ik heb ook netjes gevraagd of ze stil wilden zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:10 schreef Kluts het volgende:
Mensen die lullen in een stiltecoupé, daar moet je wat van zeggen. En als je dat niet doet, moet je niet zeuren.
En hoi.
Nee hoor, ik let daar gewoon totaal niet op.. Pas als iemand mij daarop wijst merk ik het misschien op.. Die ene keer dat ik in de trein reis per jaar let ik niet op zulk soort nonsensquote:
Dan is het opgelost toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook netjes gevraagd of ze stil wilden zijn
Het is geen nonsens voor mensen die elke dag met de trein reizen en bewust in de stiltecoupé gaan zitten om even rustig te kunnen werken of lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik let daar gewoon totaal niet op.. Pas als iemand mij daarop wijst merk ik het misschien op.. Die ene keer dat ik in de trein reis per jaar let ik niet op zulk soort nonsens
Dat soort mensen zijn 't leuksquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is het opgelost toch?
Ik zat laatst in de trein in de stiltecoupé, kwam er een straalbezopen gast binnen die ook keihard begon te zingen. Toen ik hem erop wees dat het een stiltecoupé was, zei hij: Nou, dat lijkt me niet zo'n goed idee voor mij op het moment, ik ga wel ergens anders zitten.
Is dat een Sims die zich in de middeleeuwen afspeelt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:19 schreef Kluts het volgende:
Oh, en the Sims Medieval gedownload, geinstalleerd, loopt ie na 5 minuten spelen vast op hetzelfde punt telkens.
Als ze luisteren. Vaker krijg je een grote bek terug. Als het al niet meer is.quote:
Ga dan eens naar de fitness...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze luisteren. Vaker krijg je een grote bek terug. Als het al niet meer is.
Dat is 100 meter lopen! Das veul te ver.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga dan eens naar de fitness...
ik begrijp je punt, de koffie is hier 15 meter vandaan, ik moet kleiner gaan wonen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is 100 meter lopen! Das veul te ver.
Ik heb zovaak mensen in het OV aangesproken op hun gedrag, that includes relmarocs en meer van dat tuig, en ik heb nog NOOIT mot gekregen daardoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze luisteren. Vaker krijg je een grote bek terug. Als het al niet meer is.
Mja, het is meer een spel wat draait op de sims-engine, maar dan is het minder vrij spel en het doen van opdrachten en zulks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een Sims die zich in de middeleeuwen afspeelt?
Er zit een sportschool naast mijn werk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is 100 meter lopen! Das veul te ver.
Je bereikt altijd iets, spierpijn naar alle waarschijnlijkheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Over sportscholen gesproken: sporten jullie liever buiten of binnen?
Ik ga zelf liever fietsen of hardlopen, dan kom je nog eens ergens. Anders heb ik zo het idee dat ik een uur lang mij de longen uit het lijf heb gelopen en niets heb bereikt.
Fietsen en hardlopen doe ik buiten, want in de sportschool vind ik daar niets aan. De rest doe ik lekker binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Over sportscholen gesproken: sporten jullie liever buiten of binnen?
Ik ga zelf liever fietsen of hardlopen, dan kom je nog eens ergens. Anders heb ik zo het idee dat ik een uur lang mij de longen uit het lijf heb gelopen en niets heb bereikt.
Met cardio nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
Je bereikt altijd iets, spierpijn naar alle waarschijnlijkheid
De rest doe ik niet. Vind gewichten enzo niet zo leuk. Ben liever gewoon in beweging en dan ook nog het liefst onderweg. Daarom liever de racefiets dan hardlopen, want dan kom je verder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fietsen en hardlopen doe ik buiten, want in de sportschool vind ik daar niets aan. De rest doe ik lekker binnen.![]()
Tja, maar kou en regen houden mij vaak tegen om in bepaalde jaargetijden buiten te sporten. En daarbij heb ik te weinig tijd om buiten te sporten. Nu sport ik vlakbij mijn werk, want eerst een uur naar huis rijden, dan nog eten en dan nog buiten sporten, dat wordt niets..quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
De rest doe ik niet. Vind gewichten enzo niet zo leuk. Ben liever gewoon in beweging en dan ook nog het liefst onderweg. Daarom liever de racefiets dan hardlopen, want dan kom je verder.
Regen vind ik soms wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, maar kou en regen houden mij vaak tegen om in bepaalde jaargetijden buiten te sporten. En daarbij heb ik te weinig tijd om buiten te sporten. Nu sport ik vlakbij mijn werk, want eerst een uur naar huis rijden, dan nog eten en dan nog buiten sporten, dat wordt niets..
please pick me pick mequote:Dear Football Supporter, Jordan ********,
Your UEFA EURO 2012 ticket application has been successfully submitted!
Same, maar dan alleen als het om 'sporten om het sporten' gaat. Van die health freaks enzo die 5 keer in de week trainen. Ieder zijn meug. Soms is het lekker om gewoon even te bewegen en daar blijft het bij voor mij.quote:
Ik heb het dus voor mijn figuur ook niet echt nodig, want ik hoef niet af te vallen. Maar ik moet al aan de beademing als ik 2 trappen naar boven loop met boodschappen, en ik wil het doen omdat het goed voor me is. En je gaat er wel iets strakker van in je vel zitten, ben ik straks helemaal bikiniproof.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Regen vind ik soms wel lekker eigenlijkKou is dan wel weer een goed argument.
Ben overigens niet een hele actieve sporter. Ben slank en mijn conditie is net aan, maar 'in shape' kan je mij niet noemen momenteel. Maar soms heb ik zin om gewoon even lekker te bewegen.
Is Yoga niet iets voor jou? Of dat Zumba gedoe?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dus voor mijn figuur ook niet echt nodig, want ik hoef niet af te vallen. Maar ik moet al aan de beademing als ik 2 trappen naar boven loop met boodschappen, en ik wil het doen omdat het goed voor me is. En je gaat er wel iets strakker van in je vel zitten, ben ik straks helemaal bikiniproof.
Dan is het wel handig om naar een echt goede hardloopwinkel te gaan om daar gewoon zulk soort advies te vragen. Run2Day bij de mariaplaats is wel een fijne, ze hebben me daar goed geholpen en ik heb daar wel 20 schoenen aangehad. Daarnaast gaven ze ook advies over trainingsschema's en dergelijke.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:38 schreef Kluts het volgende:
Ik moet ook iets bedenken qua sport. Naast mijn werk zit zo'n fitnesstoko, maar ik heb sowieso al de schurft aan sport, dus ik ken dat wel, dan neem ik een abbo en ga ik nooit.
Zit erover te denken om anders te gaan hardlopen ofzo. Dat kan ik doen wanneer ik wil en hoelang ik wil. Ik moet dan alleen nog uitvogelen wat daar goede schoenen voor zijn voor ik mijn knieën naar de klote loop. En sowieso uitvogelen hoe of wat met trainingsschema's ofzo.
Ik heb gewoon zo'n hekel aan sport.
Regen met hardlopen in de zomer, eens. Regen met fietsen, wanneer dan ook? Kut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:39 schreef Mystikvm het volgende:
Regen vind ik soms wel lekker eigenlijkKou is dan wel weer een goed argument.
Ben overigens niet een hele actieve sporter. Ben slank en mijn conditie is net aan, maar 'in shape' kan je mij niet noemen momenteel. Maar soms heb ik zin om gewoon even lekker te bewegen.
Dat is cardio.quote:
Ik let er bij vrouwen overigens ook nooit op en ik ken ook geen vrouwen die slechter in de markt liggen omdat ze niet of nauwelijks sporten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het dus voor mijn figuur ook niet echt nodig, want ik hoef niet af te vallen. Maar ik moet al aan de beademing als ik 2 trappen naar boven loop met boodschappen, en ik wil het doen omdat het goed voor me is. En je gaat er wel iets strakker van in je vel zitten, ben ik straks helemaal bikiniproof.
Waarom zou je geen spierpijn van hardlopen krijgen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Regen met hardlopen in de zomer, eens. Regen met fietsen, wanneer dan ook? Kut.
Dat ken ik welIk heb actieve periodes. Nu alweer zo'n 3 maanden 4x/5x per week aan het sporten.
[..]
Dat is cardio.
Zumba? Die huisvrouwensport? Hahahahquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is Yoga niet iets voor jou? Of dat Zumba gedoe?
quote:
Op dit moment heb ik nog no clue hoe ik het aan wil gaan pakken. Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is het wel handig om naar een echt goede hardloopwinkel te gaan om daar gewoon zulk soort advies te vragen. Run2Day bij de mariaplaats is wel een fijne, ze hebben me daar goed geholpen en ik heb daar wel 20 schoenen aangehad. Daarnaast gaven ze ook advies over trainingsschema's en dergelijke.
Dat is een ander verhaal, maar je bouwt er geen spieren mee op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je geen spierpijn van hardlopen krijgen dan?
Een loopmaatje helpt vaak al, heb ik mij laten vertellen. Vooral als het iemand is die het vaker doet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog no clue hoe ik het aan wil gaan pakken. Ik heb echt geen idee.
Hobbel daar dan gewoon eens naar binnen, advies kost geen klapquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik nog no clue hoe ik het aan wil gaan pakken. Ik heb echt geen idee.
Voor yoga hoef je niet lenig te zijn, dat word je vanzelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zumba? Die huisvrouwensport? Hahahah![]()
En yoga, moet je daar niet lenig voor zijn?
Enige waar ik goed in ben/was is dansen. Ik heb vroeger jazzballet en showballet gedaan, maar dat lijkt me nu niks meer aan. Kom je in een klasje met allemaal van die 16jarige grietjes.
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar je bouwt er geen spieren mee op.
Ja, en dat wil ik dus niet. Ik wil niet met iemand samen wat doen, want dan is het punt dat ik het kan doen wanneer IK daar zin in heb weg. Sowieso heb ik een belabberde conditie en zou ik mezelf te ver pushen om niet achter te blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een loopmaatje helpt vaak al, heb ik mij laten vertellen. Vooral als het iemand is die het vaker doet.
De enige tip die ik je kan geven is, doe wat je leuk vindt. Stort je niet op het hardlopen door dure kleding en schoenen aan te schaffen, maar probeer het met een paar van een paar tientjes. Of koop een paar goedkope skates en kijk of je dat leuk vindt. Maar probeer eerst het eea, voor je zonder dat te doen beslist 'dat ga ik doen'.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:44 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gehoord dat yoga heel ontspannend werkt, daarom heb ik het wel eens overwogen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor yoga hoef je niet lenig te zijn, dat word je vanzelf.
Ik weet niks van ZumbaDacht dat 't iets met dansen was, daarom opperde ik het
Ik las spierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
Dat zei ik dan ook niet.Ik zei dat je er naar alle waarschijnlijkheid spierpijn aan overhoudt. Iets met melkzuren
Ja, dat was ik idd ook van plan. Ik ga er sowieso geen bakken met geld aan uitgeven voor ik zeker weet dat ik het wat vind. In principe heb ik voor hardlopen alleen schoenen en een joggingbroek nodig ( die heb ik niet eens omdat ik nooit sport, te erg eigenlijk). En dat is maar een paar tientjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige tip die ik je kan geven is, doe wat je leuk vindt. Stort je niet op het hardlopen door dure kleding en schoenen aan te schaffen, maar probeer het met een paar van een paar tientjes. Of koop een paar goedkope skates en kijk of je dat leuk vindt. Maar probeer eerst het eea, voor je zonder dat te doen beslist 'dat ga ik doen'.
Skaten is natuurlijk ook een goed idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige tip die ik je kan geven is, doe wat je leuk vindt. Stort je niet op het hardlopen door dure kleding en schoenen aan te schaffen, maar probeer het met een paar van een paar tientjes. Of koop een paar goedkope skates en kijk of je dat leuk vindt. Maar probeer eerst het eea, voor je zonder dat te doen beslist 'dat ga ik doen'.
Klopt! Yoga lijkt mij heel tof, juist om die rust, maar ik heb er nu simpelweg geen tijd voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat yoga heel ontspannend werkt, daarom heb ik het wel eens overwogen.
Maar dan zou ik er nog een actieve sport naast willen doen.
Zumba is voor huisvrouwen, geloof me.
Een redelijk advies om even hardlopen uit te proberen, maar als je het eenmaal wat vindt en blijft doen, moet je vooral niet bezuinigen op je hardloopschoenen. Anders belast je onnodig je knieën en loop je veel meer kans op blessures.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De enige tip die ik je kan geven is, doe wat je leuk vindt. Stort je niet op het hardlopen door dure kleding en schoenen aan te schaffen, maar probeer het met een paar van een paar tientjes.
Ik denk dat dat onstpannende voor zo'n druktemaker als ik wel fijn kan werken ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt! Yoga lijkt mij heel tof, juist om die rust, maar ik heb er nu simpelweg geen tijd voor.
En doe dan maar geen zumbaOoit aan (kick)boksen gedacht? Heb ik ook gedaan, fijne sport
Ja, maar je hebt hardloopschoenen en hardloopschoenen. Je kan volgens mij best starten met een paar van 5 tientjes, als het dan wat is, kan je altijd nog duurdere schoenen kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Een redelijk advies om even hardlopen uit te proberen, maar als je het eenmaal wat vindt en blijft doen, moet je vooral niet bezuinigen op je hardloopschoenen. Anders belast je onnodig je knieën en loop je veel meer kans op blessures.
My point exactly dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt hardloopschoenen en hardloopschoenen. Je kan volgens mij best starten met een paar van 5 tientjes, als het dan wat is, kan je altijd nog duurdere schoenen kopen.
Wat is er zo leuk aan vechtsporten? Ik associeer het zelf altijd meer met vechten dan met sporten, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
En doe dan maar geen zumbaOoit aan (kick)boksen gedacht? Heb ik ook gedaan, fijne sport
Ben je gek, dat gebeurt echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onstpannende voor zo'n druktemaker als ik wel fijn kan werken ja.
Zit al jaren te denken om op kickboksen te gaan, maar ik durf eigenlijk gewoon niet.
Ik heb het idee dat ik binnen no time de ring door geslagen wordt en dan op kantoor een blauw oog moet uitleggen.
Ik zou er puur op gaan omdat het ultieme training van je lichaam is en om mijn zelfvertrouwen ten opzichte van mijn veiligheidsgevoel op straat op zou willen krikken. Leren om van je af te kunnen meppen zegmaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan vechtsporten? Ik associeer het zelf altijd meer met vechten dan met sporten, om eerlijk te zijn.
Voor pijn ben ik ook niet zo bang. Maar ik stel me daar altijd een beetje iets manwijverigs bij voor en ik ben toch best wel petite.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, dat gebeurt echt nietJe moet idd niet bang zijn voor wat pijn soms. Maar je oefent met bokszakken/ballen en op partners sowieso eerst met stoorkussens
Het is echt heel leuk!
Als je het doet moet je het goed doen. Je voeten/enkels in 3 maanden kapot lopen omdat je 5 tientjes wil besparen is ook zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt hardloopschoenen en hardloopschoenen. Je kan volgens mij best starten met een paar van 5 tientjes, als het dan wat is, kan je altijd nog duurdere schoenen kopen.
Omdat je met kickboksen heel bewust met je lichaam bezig bent, je bokst niet alleen, er komen ook andere aspecten bij kijken, krachttraining, looptraining enz. Zelfs yoga. Bewustwording van je eigen lichaam en dat van een ander.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan vechtsporten? Ik associeer het zelf altijd meer met vechten dan met sporten, om eerlijk te zijn.
Ik zou eens gaan kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor pijn ben ik ook niet zo bang. Maar ik stel me daar altijd een beetje iets manwijverigs bij voor en ik ben toch best wel petite.
Ja, maar tientallen euro's uitgeven aan schoenen terwijl dat hardlopen misschien wel nooit van de grond komt, is ook zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het goed doen. Je voeten/enkels in 3 maanden kapot lopen omdat je 5 tientjes wil besparen is ook zonde.
OK. Voor vrouwen begrijpelijk denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou er puur op gaan omdat het ultieme training van je lichaam is en om mijn zelfvertrouwen ten opzichte van mijn veiligheidsgevoel op straat op zou willen krikken. Leren om van je af te kunnen meppen zegmaar.
Ik heb het gecheckt en zit in de 2 na laagste klasse.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan kijkenEr zijn overigens gewichtklassen
Dat ken ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben met het mountainbiken ook begonnen op een tweedehands van 200 gulden en geleende kleding/helm etc...nu heb ik een fiets ter waarde van een hele leuke tweedehands auto
Gewoon rustig iets uitproberen of het bevalt (en hardlopen moet je echt goed bevallen want saaaaaaaaai)
Voor een deel van de mannen zal dat vast gelden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Voor vrouwen begrijpelijk denk ik.
Bij mannen associeer ik het misschien ook wel teveel met haantjesgedrag. Ben zelf niet zo'n macho en heb bij mannen toch vooral het idee dat het is om hun 'stoerheid' te benadrukken.
Ja, die heb je er idd bij ja maar kickboksen was in 2010 echt wel een hype...veel iets te dikke managersquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Voor vrouwen begrijpelijk denk ik.
Bij mannen associeer ik het misschien ook wel teveel met haantjesgedrag. Ben zelf niet zo'n macho en heb bij mannen toch vooral het idee dat het is om hun 'stoerheid' te benadrukken.
ik heb ook vechtsport gedaan en mij daardoor juist leren beheersen, ook goed voor mijn ontwikkelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:01 schreef Kluts het volgende:
Vechtsporten zijn voor sommige mensen juist heel goed voor hun ontwikkeling, mijn broertje is vroeger door mijn ouders op Aikido gedaan omdat hij gepest werd en mijn pa vond dat hij van zich af moest leren meppen. Wat niet wil zeggen dat hij iedereen maar zo mag slaan, maar het heeft hem echt zelfvertrouwen gegeven toen.
Ben ik laatst voor uitgenodigd door iemand. Moet ik wel even op ingaan, squash lijkt me best leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:03 schreef Kreator het volgende:
En daarom zou ik gaan squashen. Beste manier om snel je conditie te vergroten.
Als het je echt wat lijkt, zou ik gewoon een goede boksschool zoeken en eens een paar lessen meedraaienquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gecheckt en zit in de 2 na laagste klasse.
Squash IS leuk. En dat komt dan van mij, de sporthater.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik laatst voor uitgenodigd door iemand. Moet ik wel even op ingaan, squash lijkt me best leuk.
Ja, misschien moet ik toch eens gaan kijken. Het is ook op mentaal vlak een uitdaging wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het je echt wat lijkt, zou ik gewoon een goede boksschool zoeken en eens een paar lessen meedraaien
Heb je dat ook gedaan toen je nog in Apeldoorn woonde? Wat is een goed squashcentrum daar? Heb geen idee namelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Squash IS leuk. En dat komt dan van mij, de sporthater.
Ik vind 't niet zo, maar dat is vooral omdat ik een slechte bal coördinatie heb en veel mis slaquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Squash IS leuk. En dat komt dan van mij, de sporthater.
Je hebt er een vlakbij Theo ten Tije zitten, die zwemschool geloof ik. ( mijn ouders hadden daar hun eerste date.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan toen je nog in Apeldoorn woonde? Wat is een goed squashcentrum daar? Heb geen idee namelijk.
Ik heb idd ook 0.0 balgevoel, maar dat heen en weer geren maakte wel dat ik het idee had dat ik echt iets gepresteerd had.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't niet zo, maar dat is vooral omdat ik een slechte bal coördinatie heb en veel mis sla
OK, zal eens kijken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt er een vlakbij Theo ten Tije zitten, die zwemschool geloof ik. ( mijn ouders hadden daar hun eerste date.)
Ikzelf heb het wel eens gedaan bij de Scheg in Deventer.
Ik ga dan liever iets doen wat ik wel leuk vind. Paardrijden in mijn gevalquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd ook 0.0 balgevoel, maar dat heen en weer geren maakte wel dat ik het idee had dat ik echt iets gepresteerd had.
Ik kan me er weinig van herinneren, ik weet alleen dat ik toen 2 jaar was en mee moest, en die hele date heb zitten janken dat ik naar huis wilde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, zal eens kijken.
En blijkbaar een geaccepteerde datelocatieMogelijkheden te over
Dat mocht ik vroegah niet van mijn pa. Die heeft zelf paarden gehad en hij had geen zin om die dure liefhebberij nogmaals aan te gaan. Overigens vind ik knollen groot en eng, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dan liever iets doen wat ik wel leuk vind. Paardrijden in mijn geval
Je moet ook niet meteen een knol pakken, dan zit je in spagaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat mocht ik vroegah niet van mijn pa. Die heeft zelf paarden gehad en hij had geen zin om die dure liefhebberij nogmaals aan te gaan. Overigens vind ik knollen groot en eng, dus dat scheelt.
Ja, maar bij mij is het alles of niets. Of gelijk een kickasspaard of niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen een knol pakken, dan zit je in spagaat
Bedankt voor de link. Ik woon in Apeldoorn inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar woon jij in Apeldoorn dan? Deze is het trouwens. http://www.squashapeldoorn.nl/wordpress/
Ik doelde op de Belgische knolquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het alles of niets. Of gelijk een kickasspaard of niet.
Zo'n shetlander mogen ze houden.
Daar hoef je mij niks over te vertellen, Apeldoorn is een hele fijne stad om te wonen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Ik woon in Apeldoorn inderdaadEn wat mensen er ook van zeggen, ik woon er heerlijk.
De SamSam! Daar ging ik vroeger ook wel regelmatig heen, alleen op den duur zaten daar alleen nog maar van die criminelen, toen werd het wat minder. Maar wat schandalig van die ma!quote:Over janken op date gesproken, afgelopen zaterdag met vrienden in de Sam Sam geweest (jou wel bekend natuurlijk) en we gingen even roken. Komen we terug, zit er een stel met kind op onze plek. Dat kind was 8 ofzo en het was al half 1. Dat joch zei dus dat hij naar huis wilde. Moeder: 'Houd nou ff je kop, zo ben je altijd. Ga je niet zitten vervelen, anders sluit ik je op in het toilet!'
When parenting goes wrong....
Voor mij is elk paard gewoon een knol waar ik niet op wil zitten, want eng.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op de Belgische knolEen kick-ass paard is een Andalusier of Lippizaner bijvoorbeeld, en die zijn niet zo groot.
Platen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:
Mon dieu, het lijkt zo langzamerhand wel een kras op de plaat.
Woon nu vlak bij het oude Julianaziekenhuis, 2 minuten fietsen van het centrum met uitzicht op de Koning Lodewijklaan. Daarvoor ook nog aan de Asselsestraat en de Kayersdijk gewoond. Kom van oorsprong uit Twello maar zat al sinds mijn 14e in Apeldoorn op school. Ben wel redelijk gehecht aan de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hoef je mij niks over te vertellen, Apeldoorn is een hele fijne stad om te wonen.Heb er 20 jaar gewoond.
Waar woon je dan ongeveer?
Nu is het weer een betere tent. Ze proberen een beetje 'artsy' te zijn. Het is niet mijn vaste hang-out in elk geval.quote:De SamSam! Daar ging ik vroeger ook wel regelmatig heen, alleen op den duur zaten daar alleen nog maar van die criminelen, toen werd het wat minder. Maar wat schandalig van die ma!
Oh, ja! Zwemmen is ook leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Zwemmenis de enige sport die ik leuk vind. Alleen is het zwembad hier al drie maanden stuk.
Prima tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor mij is elk paard gewoon een knol waar ik niet op wil zitten, want eng.
Alsof dat het enige zwembad in Utrecht isquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Zwemmenis de enige sport die ik leuk vind. Alleen is het zwembad hier al drie maanden stuk.
Oh, dat is wel relaxed wonen idd. Ik ben opgegroeid in de Maten, daarna in zevenhuizen op de middelbare school gezeten en daarna altijd in en om de stad gewoond. Hoofdstraat, Loseweg, Hofstraat en zulks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woon nu vlak bij het oude Julianaziekenhuis, 2 minuten fietsen van het centrum met uitzicht op de Koning Lodewijklaan. Daarvoor ook nog aan de Asselsestraat en de Kayersdijk gewoond. Kom van oorsprong uit Twello maar zat al sinds mijn 14e in Apeldoorn op school. Ben wel redelijk gehecht aan de stad.
[..]
Nu is het weer een betere tent. Ze proberen een beetje 'artsy' te zijn. Het is niet mijn vaste hang-out in elk geval.
OMG. Nu nog een vriendin waarmee je matching trainingspakken en fietsen kan kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Apache..
Ik heb een visbak gekocht. Nu ben dus een ouwe lul met een kneuzenhobby.
Ja, ga een uur in de bus zitten of drie kwartier fietsen naar een pauperzwembad in Kanaleneiland dat uitpuilt omdat de hele stad daar naartoe gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof dat het enige zwembad in Utrecht is
Ze heeft 2 katten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
OMG. Nu nog een vriendin waarmee je matching trainingspakken en fietsen kan kopen.
Jeweetwel, met zo'n leuke kaartleesstandaard erop voor als jullie er samen op uittrekken naar Schubbekutteveen.
Je ging toch een autotje kopen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ga een uur in de bus zitten of drie kwartier fietsen naar een pauperzwembad in Kanaleneiland dat uitpuilt omdat de hele stad daar naartoe gaat
Oh god, die saaie vriendin heb je dus al? Het begin van het einde.quote:
Dan heb je wel drie kwartier gefietstquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ga een uur in de bus zitten of drie kwartier fietsen naar een pauperzwembad in Kanaleneiland dat uitpuilt omdat de hele stad daar naartoe gaat
Kan ik gelijk weer terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je wel drie kwartier gefietst
Daarom ook de "quote:
Zijn er verder helemaal geen zwembaden in Utrecht?quote:
Saai is het niet. Maandagavond verjaardag van haar vader en ze heeft een 'gekke' tante. Die was al de hele avond raar aan het doen. Toen ging ze voor me staan met hapjes en zei 'neem er 1.'. Dus ik zeg nee bedankt. Begint ze te janken dat ik niet bij de familie hoor en zegt nog 3 keer dat ik toch een hapje moet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god, die saaie vriendin heb je dus al? Het begin van het einde.
Bij Leidsche Rijn geloof ik, in Kanaleneiland dus en Nieuwegein. En een openluchtzwembad, maar dat is me nog te koudquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er verder helemaal geen zwembaden in Utrecht?
Kom je nog wel eens in Apeldoorn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat is wel relaxed wonen idd. Ik ben opgegroeid in de Maten, daarna in zevenhuizen op de middelbare school gezeten en daarna altijd in en om de stad gewoond. Hoofdstraat, Loseweg, Hofstraat en zulks.
SamSam was vroegah idd ook al een klein beetje artistiek ja, maar die binnentuin waar je mocht blowen maakte het toen wel tof.
Ik heb gewoon een sportbadpakquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
Zwemmen is ook wel leuk ja. Maar meestal is de queeste naar een bikini al zo'n tijdrovende klus dat de zomer al voorbij is tegen de tijd dat ik er een heb.
Maar.... dit jaar heb ik hem al in oktober ofzo gekocht.
Da's nog best weinig voor zo'n grote stad... Vind ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Leidsche Rijn geloof ik, in Kanaleneiland dus en Nieuwegein. En een openluchtzwembad, maar dat is me nog te koud
In het zwembad thuis in de buurt zijn het juist de bejaarden die irritant zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Kreator het volgende:
Zwemmen is leuk op vakantie enzo. Zwemmen in het lokale zwembad zuigt. Met al die kenkermarokkanen.
Waar zijn de tijden toen je verhalen het spectaculairheidsniveau van schoonfamiliefeestjes ontstegen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Saai is het niet. Maandagavond verjaardag van haar vader en ze heeft een 'gekke' tante. Die was al de hele avond raar aan het doen. Toen ging ze voor me staan met hapjes en zei 'neem er 1.'. Dus ik zeg nee bedankt. Begint ze te janken dat ik niet bij de familie hoor en zegt nog 3 keer dat ik toch een hapje moet.
Ja dan word ik principieel.
Je had er bij moeten zijn denk ik. Het was okay. Ik won.
Bij Rijnsweerd zit er ook een.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Leidsche Rijn geloof ik, in Kanaleneiland dus en Nieuwegein. En een openluchtzwembad, maar dat is me nog te koud
Ik weet hoe het voeltquote:
Een badpak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een sportbadpakDat zo versleten is dat ik eigenlijk nog eens een nieuwe moet kopen.
Check, maar dan minus de kotersquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een badpak.Daar ga ik pas in lopen als ik uitgezakt ben en me alleen nog maar in het zwembad vertoon omdat mijn koter op zwemles moet.
Ik zal wel weer de zuurpruim zijn, maar ik vind zwemmen eigenlijk nooit echt leuk, zelfs niet op vakantie. Met vrienden langs het water liggen is OK, maar er in gaan vind ik niet echt bijzonder leuk ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Kreator het volgende:
Zwemmen is leuk op vakantie enzo. Zwemmen in het lokale zwembad zuigt. Met al die kenkermarokkanen.
Ik ben net een klein kind, moet altijd naar water toe. Dat ik als peuter niet ben verzopen is me nog een raadsel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de zuurpruim zijn, maar ik vind zwemmen eigenlijk nooit echt leuk, zelfs niet op vakantie. Met vrienden langs het water liggen is OK, maar er in gaan vind ik niet echt bijzonder leuk ofzo.
Heb je die dingen gezien wat nu helemaal in zijn? Bikini's met het buikdeel gesloten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een badpak.Daar ga ik pas in lopen als ik uitgezakt ben en me alleen nog maar in het zwembad vertoon omdat mijn koter op zwemles moet.
Ik ben gewoon net een klein kind die het liefst dan de godganse dag in het zwembad ligt, want warm en zwemmen is verkoelend en relaxed. En dan de hele tijd bommetjes maken ook enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de zuurpruim zijn, maar ik vind zwemmen eigenlijk nooit echt leuk, zelfs niet op vakantie. Met vrienden langs het water liggen is OK, maar er in gaan vind ik niet echt bijzonder leuk ofzo.
Dat zou kunnen, ik zal eens vragen waar die vrienden allemaal zwemmen.quote:
Want daar ging ik met mooi weer weleens naartoe na collegequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik zal eens vragen waar die vrienden allemaal zwemmen.
Ja, dat zijn van die dingen he. Eigenlijk, als je je niet in een bikini kan vertonen, moet je je afvragen of je dan wel naar het strand of zwembad moet gaan, puur om je medemens niet te traumatiseren. Hoeveel mensen ik wel niet op het strand heb zien liggen waarbij ik bijna op het punt stond Pieterburen te informeren of er iets ontsnapt was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die dingen gezien wat nu helemaal in zijn? Bikini's met het buikdeel gesloten?
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben net een klein kind, moet altijd naar water toe. Dat ik als peuter niet ben verzopen is me nog een raadsel.
Het is jammer dat veel mensen zich niet naar hun figuur weten te kledenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen he. Eigenlijk, als je je niet in een bikini kan vertonen, moet je je afvragen of je dan wel naar het strand of zwembad moet gaan, puur om je medemens niet te traumatiseren. Hoeveel mensen ik wel niet op het strand heb zien liggen waarbij ik bijna op het punt stond Pieterburen te informeren of er iets ontsnapt was.
ik lig ook liever op dan in t water. Zeilen beats zwemmenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen he. Eigenlijk, als je je niet in een bikini kan vertonen, moet je je afvragen of je dan wel naar het strand of zwembad moet gaan, puur om je medemens niet te traumatiseren. Hoeveel mensen ik wel niet op het strand heb zien liggen waarbij ik bijna op het punt stond Pieterburen te informeren of er iets ontsnapt was.
Oh, zeilenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik lig ook liever op dan in t water. Zeilen beats zwemmentijdens t zeilen ff van de boot springen is dan wel weer leuk.
Toen ik vroeger over het Bussloo liep, werd me wel eens nageroepen of ik een eetziekte had ofzo, omdat ik zo iel was. Op den duur durfde ik dus ook niet meer op het strand te liggen zowat. Tot ik me realiseerde dat op het strand ongeveer 80 procent van de mensen er slechter uitzien dan ik, en ik er dus vooral schijt aan moest hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik weet wel dat ik me vroeger altijd schaamde omdat ik echt heel mager was en geen gram aan kon komen. Toen verstopte ik mijn lichaam liever. Nu zie ik er echt wel veel beter uit, maar misschien is het nog een overblijfsel dat zwemmen mij nog steeds niet kan bekoren.
Ik was vroeger een mager scharminkel, maar dat is na m'n 18e omgeslagen de andere kant op geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Ik weet wel dat ik me vroeger altijd schaamde omdat ik echt heel mager was en geen gram aan kon komen. Toen verstopte ik mijn lichaam liever. Nu zie ik er echt wel veel beter uit, maar misschien is het nog een overblijfsel dat zwemmen mij nog steeds niet kan bekoren.
ooh zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want daar ging ik met mooi weer weleens naartoe na college
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden toen je verhalen het spectaculairheidsniveau van schoonfamiliefeestjes ontstegen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
Boh. Spannund. Ik reed vanmorgen naar de aquariumwinkel. Is buitenaf op industrie en daar heb je een hele mooi weg omhoog, waar ik em altijd ff lostrek. Pliesiesmotor achter me, terwijl ik de parkeerplaats oprij. Ik reed 120 waar ik 50 mocht..
Gast helemaal flippen. Serieus, hij schreeuwde. Hoe hard hij wel niet moest rijden om me bij te halen blablabla. Maar hij bleef op de motor zitten en na een reprimande mocht ik weer gaan. Hij zei nog wel dat ik blind was dat ik hem niet had gezien op de kruising, dat ik puur gefocust was op de snelheid.
Rij ik even later terug, staan er 20 pliesies op een parkeerplaats grote controle te doen en rij ik langs hem. Staat ie tussen 2 busjes geparkeerd, sneaky te staan..
Maar goed. geen boete..
Dat is waar natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik vroeger over het Bussloo liep, werd me wel eens nageroepen of ik een eetziekte had ofzo, omdat ik zo iel was. Op den duur durfde ik dus ook niet meer op het strand te liggen zowat. Tot ik me realiseerde dat op het strand ongeveer 80 procent van de mensen er slechter uitzien dan ik, en ik er dus vooral schijt aan moest hebben.
Een vriendinnetje heeft een mooie snelle boot, ik hoop dat die snel t water weer in gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zeilen
Dat wil ik zo graag nog eens een keer doen! Misschien van 't zomer...
Hond nemen en gaan zwemmenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vroeger een mager scharminkel, maar dat is na m'n 18e omgeslagen de andere kant op geloof ikNu helpt mijn zittende bestaan ook niet. En m'n voorliefde voor chocola. Maar sinds we geen hond meer hebben ben ik fors aangekomen, en nu ik niet meer twee keer per week zwem, gaat het ook best hard
In de praktijk vinden mensen je vaak ook helemaal niet te dik of te dun, maar je weet hoe dat gaat in de hoofden van mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vroeger een mager scharminkel, maar dat is na m'n 18e omgeslagen de andere kant op geloof ikNu helpt mijn zittende bestaan ook niet. En m'n voorliefde voor chocola. Maar sinds we geen hond meer hebben ben ik fors aangekomen, en nu ik niet meer twee keer per week zwem, gaat het ook best hard
Ik zwem al in Bussloo vanaf dat ik in de pampers loop, en ik ben nog nooit ziek geworden or whatsoever. Als het echt slecht water is, bijvoorbeeld met blauwalg ofzo, dan doen ze het wel dicht toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk
Deze zomer toch maar weer eens gaan zwemmen dan. Maar niet op Bussloo denk ik. Ik heb ernaast gewerkt in een chemische fabriek en ik kan je vertellen dat er heel veel de sloten in verdween
Tofquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriendinnetje heeft een mooie snelle boot, ik hoop dat die snel t water weer in gaat
Dat moet zelfs dacht ik... dus je hoeft je geen zorgen te maken over blauwalg, tenzij de gemeente er niet van op de hoogte is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem al in Bussloo vanaf dat ik in de pampers loop, en ik ben nog nooit ziek geworden or whatsoever. Als het echt slecht water is, bijvoorbeeld met blauwalg ofzo, dan doen ze het wel dicht toch?
Beats iig Kristalbad. Waar je schijtziek wordt van de macho's die met een bloedgang ballen over een weer trappen. Waaronder afgelopen zomer nog die patser van een Chadli.
Daarbij, ik zwem liever in Bussloo dan in de zee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet zelfs dacht ik... dus je hoeft je geen zorgen te maken over blauwalg, tenzij de gemeente er niet van op de hoogte is.
Waarom? Speedboten gaan hardstikke snel vervelen. In Italië hadden we vorig jaar een catamaran en een zodiak met 40pk (geloof me, dat is veel op een rubberboot). Na een halve dag was ik de zodiak echt zat. De Cat heb ik de hele week opgezetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
Mijn neef had een speedboot en een zeilbootje. En die laatste heeft hij verkocht
Ja, het zal ook wel meevallen. Heb er vroeger als kind ook wekelijks gezwommen en ik leef nog steeds. Toch voelde ik me minder prettig om daar te zwemmen nadat ik daar had gewerkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem al in Bussloo vanaf dat ik in de pampers loop, en ik ben nog nooit ziek geworden or whatsoever. Als het echt slecht water is, bijvoorbeeld met blauwalg ofzo, dan doen ze het wel dicht toch?
Beats iig Kristalbad. Waar je schijtziek wordt van de macho's die met een bloedgang ballen over een weer trappen. Waaronder afgelopen zomer nog die patser van een Chadli.
Mijn hond haatte water. Was altijd wel leuk als ze in bad moestquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hond nemen en gaan zwemmen![]()
Zwemmen met hond is wel weer tof trouwensdeed ik vaak met de hond van de buren
Ik heb dat meer met meren dan met de zee. In feite is het beide even smerig als je erover nadenkt, maar tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, ik zwem liever in Bussloo dan in de zee.Dat vind ik echt engig en viezig op de een of andere manier.
Iets met onderhoud geloof ik, heb het niet na gevraagd. Ik vond het wel zonde, want het was echt een tof dingetje, niet heel groot (4 meter of zo), maar je kon er echt heerlijk in zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Speedboten gaan hardstikke snel vervelen. In Italië hadden we vorig jaar een catamaran en een zodiak met 40pk (geloof me, dat is veel op een rubberboot). Na een halve dag was ik de zodiak echt zat. De Cat heb ik de hele week opgezeten
Ik vind zeilen echt kut. Vriend van mij heeft een zeiljacht (een jacht een boot noemen is een belediging), maar het zeilen zelf vind ik maar niks. Op het water zijn, varen, sneekweek. Allemaal top. Maar dan wel met een motor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendinnetje heeft een mooie snelle boot, ik hoop dat die snel t water weer in gaat
idd, dat geneuzel met dat zeil de hele tijd, zit je net lekker moet ie weer overstag ofzo... ga toch weg met mequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind zeilen echt kut. Vriend van mij heeft een zeiljacht (een jacht een boot noemen is een belediging), maar het zeilen zelf vind ik maar niks. Op het water zijn, varen, sneekweek. Allemaal top. Maar dan wel met een motor.
'lekker actief ontspannen.'quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dat geneuzel met dat zeil de hele tijd, zit je net lekker moet ie weer overstag ofzo... ga toch weg met me.
Ja, daar heb ik dan mensen voorquote:
LOLquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond haatte water. Was altijd wel leuk als ze in bad moest
Of als ze iets te enthousiast over de hei rende en in een enorme waterplas lazerde. Of die keer dat we langs een meertje met allemaal kroos liepen en ze dacht dat ze daar op kon staan
Als het een houten boot was, kan ik het wel begrijpen en er zitten meer onderdelen aan een zeilboot die onderhoud vergen dan een motorboot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets met onderhoud geloof ik, heb het niet na gevraagd. Ik vond het wel zonde, want het was echt een tof dingetje, niet heel groot (4 meter of zo), maar je kon er echt heerlijk in zitten.
Weet ik echt niet. Volgens mij was hij aan de buitenkant niet van hout, maar het interieur en zo wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLdat zijn van die acties die wel leuk zijn om te zien
![]()
De retriever waar we voor zorgden hield echt van water. Hij vond t nooit leuk in de winter als die niet mocht zwemmen (zag t niet zo zitten om met 5 graden nog een half uur met een natte hond te lopen).
[..]
Als het een houten boot was, kan ik het wel begrijpen en er zitten meer onderdelen aan een zeilboot die onderhoud vergen dan een motorboot.
M'n oom en tante hadden ook een golden retriever, die sprong ook geregeld ergens een kanaal in ofzo. Kwam hij helemaal onder de modder terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLdat zijn van die acties die wel leuk zijn om te zien
![]()
De retriever waar we voor zorgden hield echt van water. Hij vond t nooit leuk in de winter als die niet mocht zwemmen (zag t niet zo zitten om met 5 graden nog een half uur met een natte hond te lopen).
In de buurt van water moet je ze echt bijna aan de riem doen. We zeiden wel eens voor de grap dat het beest naar Engeland zou kunnen zwemmenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom en tante hadden ook een golden retriever, die sprong ook geregeld ergens een kanaal in ofzo. Kwam hij helemaal onder de modder terug
Tof tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom en tante hadden ook een golden retriever, die sprong ook geregeld ergens een kanaal in ofzo. Kwam hij helemaal onder de modder terug
Of 'treesize (free)' even downloaden en kijken wat er zo groot is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik toch maar een externe HD kopen. Mijn pc is vol.
Het enige wat ik veilig kan besturen op het water, is een kanoquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
In een boot, op het waterMaar dan wel met mensen die het varen gedeelte voor zich nemen.
Oh nee, ik red me wel redelijk met boten, maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik veilig kan besturen op het water, is een kano
Dat weet ik zo ook wel. Mijn muziekcollectie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of 'treesize (free)' even downloaden en kijken wat er zo groot is.
Ik ging vroeger altijd naar de sneekweek. Vond het heerlijk op het water. Als ik ooit rijk ben, koop ik een boot.
Ik zet altijd de grootste nono achter het roer.. Alleen als het echt mis dreigt te gaan grijp ik inquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, ik red me wel redelijk met boten, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Het lijkt me wel leuk om te kunnen. Maar ik vaar zo weinig dat ik het nut van een vaarbewijs niet zie en als ik dan op een boot zit, durf ik niet te sturen omdat ik de laatste keer dat ik het probeerde, bijna tegen een catamaran aan zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, ik red me wel redelijk met boten, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Er was niks 'ballerigs' aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
De Sneekweek, daar gingen mijn vroegere bralbalvrienden ook altijd heen en ik wilde nooit mee naar fucking Friesland.
Dat zeg ik ook niet, ik zei alleen dat mijn bralbalvrienden gingen.quote:
Je impliceerde het.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zei alleen dat mijn bralbalvrienden gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |