Dat is raar, die kreeg ik pas na achievement 3 pas. Bij mijn eerste keer seks kreeg ik de ability om twee condooms bij mij te dragen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef poqpoq het volgende:
Na de 1e keer seks kreeg ik X-ray Vision.
Iedereen is zenuwachtig voor die eerste keerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef JohnDoe12 het volgende:
ik vraag het, omdat ik zelf nog totaal geen ervaring heb op sexgebied. Van de week probeerde een chick mij te versieren in een discotheek, en ik werd zo zenuwachtig dat ik deed alsof ik naar de wc moest..
Moet je nagaan als ik op het punt sta om sex te hebben, volgens mij hoor je mijn hart 3 straten verderop nog kloppen.
Versierd worden door een meisje en meteen denken dat je seks gaat hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef JohnDoe12 het volgende:
ik vraag het, omdat ik zelf nog totaal geen ervaring heb op sexgebied. Van de week probeerde een chick mij te versieren in een discotheek, en ik werd zo zenuwachtig dat ik deed alsof ik naar de wc moest..
Moet je nagaan als ik op het punt sta om sex te hebben, volgens mij hoor je mijn hart 3 straten verderop nog kloppen.
Dat is mijn probleem, ik vind het super eng en wordt echt bang als ik eraan denk. Klinkt heel dom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.. Hoe kan ik die onzekerheid overwinnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen is zenuwachtig voor die eerste keer
Oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, ik vind het super eng en wordt echt bang als ik eraan denk. Klinkt heel dom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.. Hoe kan ik die onzekerheid overwinnen?
Bier, heel veel bier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, ik vind het super eng en wordt echt bang als ik eraan denk. Klinkt heel dom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.. Hoe kan ik die onzekerheid overwinnen?
Haha aan bier geen gebrek als ik ga stappen.. maar alsnog.. ik heb het niet over neuken na geflirt te hebben in een club..quote:
Zorg er maar eerst voor dat je een vriendin krijgt en niet op het eerste de beste meisje heen gaat. Eerst handwerk zodat je elkaars lichaam een beetje kent en daar niet meer zenuwachtig over bent en daarna pas de penetratie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Haha aan bier geen gebrek als ik ga stappen.. maar alsnog.. ik heb het niet over neuken na geflirt te hebben in een club..
Ik bedoel gewoon neuken in het algemeen, was jij niet superzenuwachtig toen je op haar lag en je het voor het eerst ging doen..
Teveel bier gaat ook niet werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Haha aan bier geen gebrek als ik ga stappen.. maar alsnog.. ik heb het niet over neuken na geflirt te hebben in een club..
Ik bedoel gewoon neuken in het algemeen, was jij niet superzenuwachtig toen je op haar lag en je het voor het eerst ging doen..
Oke dat is heel mooi.. ik hoop dat ik hetzelfde erover denk als jij na mijn eerste keer. Maar ik bedoel, ik wordt echt al super zenuwachtig als een meisje alleen al met me flirt in een club, moet je nagaan hoe ik me voel als ik op het punt sta om voor het eerst te sexen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zorg er maar eerst voor dat je een vriendin krijgt en niet op het eerste de beste meisje heen gaat. Eerst handwerk zodat je elkaars lichaam een beetje kent en daar niet meer zenuwachtig over bent en daarna pas de penetratie.
Eerste keer is voor de meeste mensen onder ons spannend ja, bij ons brak ook het zweet uit.
Ik heb trouwens nooit spijt gekregen, ben ervan overtuigd dat het een goed meisje is waar ik de eerste keer mee gedeeld heb ondanks ik nu niet meer bij haar ben.
Ben 21.. niet lachen aub..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Seam het volgende:
Och wat schattig, de ontmaagdingsmytheHoe oud is TS nog?
Die gaat bij TS waarschijnlijk toch al niet mee werken, dan kan hij zich misschien beter relaxed voelen de eerste keer en hem niet omhoog krijgen dan dat het niet wil lukken door de zenuwenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Teveel bier gaat ook niet werken...dan sputtert niet je geest maar iets anders tegen als je pech hebt.
Dan ben je toch oud gewoon om te begrijpen dat het helemaal niet zo bijzonder is. Vergelijk het maar met alle andere 'eerste keren' in het leven. Gitaar spelen en voetballen is ook pas leuk zodra je wat ervaring hebt en alles verandert niet in een keer.quote:
Om bij de volgende keer weer nerveus te worden of het deze keer wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die gaat bij TS waarschijnlijk toch al niet mee werken, dan kan hij zich misschien beter relaxed voelen de eerste keer en hem niet omhoog krijgen dan dat het niet wil lukken door de zenuwen
Waaromquote:
Als je op je 25e nog maagd bent is dat wel een beetje zielig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
WaaromEr staat geen maximumleeftijd op hoor om maagd te zijn.
1.80, 78kg, donker kort haar, bruine ogen, redelijk in vorm, beetje studenten kleding( overhempje, spijkerbroekje, nette sneakersquote:
TS zijn lichaam en TS zijn leven...op welke leeftijd hij eraan toe is om de volgende stap te nemen is zijn beslissing.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je op je 25e nog maagd bent is dat wel een beetje zielig hoor
haha dankje voor het aanbod.. but no thanks!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Weissman het volgende:
Ik wil je wel ontmaagden TS, dan weet je ook hoe vrouwen zich voelen. (no homo)
Huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mijn ontmaagding was niet bepaald bijzonder. Soms denk ik nog wel es: 'Ohja, ik ben geen maagd meer'![]()
Maar ik ben dan ook geen man.
Ja, het is misschien lastig voor je te bevatten, maar er zitten wel degelijk echte vrouwen op FOK!quote:
Dit kan ik niet begrijpen. Het zijn sowieso 50 jaar oude mannen die zich voordoen als vrouwen, kan gewoon niet anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, het is misschien lastig voor je te bevatten, maar er zitten wel degelijk echte vrouwen op FOK!
Daarna wil je ieder meisje bespringenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik heb een vraagje,
Kijk en gedraag je je anders ten opzichte van vrouwen als je ontmaagd bent? Als je weet wat het is om sex te hebben, is er dan een soort van drempel waar je overheen bent?
Waarschijnlijk is iedereen als die nog maagd is en op het punt staat voor het eerst sex te hebben een beetje zenuwachtig.
Maar als je eenmaal sex hebt gehad, en stel al 10keer, dan weet je wat het is, hoe meisjes reagereren etc..
Kijk je dan ook op een andere manier naar een meisje? (ik bedoel niet kijken letterlijk, maar je weet wel wat ik bedoel hoop ik)
Ik dacht dat TS de mening van mannen meer wilde horen.quote:
Beste antwoordquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Espex het volgende:
Nou meiden voelen zich gewoon een slet daarna.
En het idee dat jij iemand tot slet hebt gekroond maakt je vanzelf koning.
Dankje .....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je op je 25e nog maagd bent is dat wel een beetje zielig hoor
Nee eigenlijk veranderd er niets, behalve dat je het een keer ervaren hebt. Elke eerste keer met een nieuwe vrouw is toch weer aftasten en erachter proberen te komen wat de ander leuk vind. Daar veranderd een ontmaagding vrij weinig aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik heb een vraagje,
Kijk en gedraag je je anders ten opzichte van vrouwen als je ontmaagd bent? Als je weet wat het is om sex te hebben, is er dan een soort van drempel waar je overheen bent?
Waarschijnlijk is iedereen als die nog maagd is en op het punt staat voor het eerst sex te hebben een beetje zenuwachtig.
Maar als je eenmaal sex hebt gehad, en stel al 10keer, dan weet je wat het is, hoe meisjes reagereren etc..
Kijk je dan ook op een andere manier naar een meisje? (ik bedoel niet kijken letterlijk, maar je weet wel wat ik bedoel hoop ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |