abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94490003
Ik heb een vraagje,

Kijk en gedraag je je anders ten opzichte van vrouwen als je ontmaagd bent? Als je weet wat het is om sex te hebben, is er dan een soort van drempel waar je overheen bent?

Waarschijnlijk is iedereen als die nog maagd is en op het punt staat voor het eerst sex te hebben een beetje zenuwachtig.

Maar als je eenmaal sex hebt gehad, en stel al 10keer, dan weet je wat het is, hoe meisjes reagereren etc..

Kijk je dan ook op een andere manier naar een meisje? (ik bedoel niet kijken letterlijk, maar je weet wel wat ik bedoel hoop ik)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:33:31 #2
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94490096
Na de 1e keer seks kreeg ik X-ray Vision.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_94490145
Je voelt je doorgaans een stuk zelfverzekerder :P.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94490188
Nou meiden voelen zich gewoon een slet daarna.

En het idee dat jij iemand tot slet hebt gekroond maakt je vanzelf koning.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:35:28 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_94490225
Het is bij ieder(e) meisje/vrouw weer spannend de eerste keer/keren. Ben van mezelf heel zelfverzekerd, maar het blijft toch weer iets nieuws.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:37:34 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_94490364
En daarnaast zijn alle vrouwen sletten. ALLEMAAL!

Sommige zijn lief en die zijn geen slet *;

Biogarde is een product van biobio.nl en derhalve niet aansprakelijk voor schade welke voortvloeien uit de uitspraken van Biogarde. Biogarde en biobio.nl is daarom op geen enkele manier aansprakelijk te stellen voor eerder gedane uitspraken en eventuele toekomstige uitspraken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_94490425
ik vraag het, omdat ik zelf nog totaal geen ervaring heb op sexgebied. Van de week probeerde een chick mij te versieren in een discotheek, en ik werd zo zenuwachtig dat ik deed alsof ik naar de wc moest..

Moet je nagaan als ik op het punt sta om sex te hebben, volgens mij hoor je mijn hart 3 straten verderop nog kloppen.
pi_94490519
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef poqpoq het volgende:
Na de 1e keer seks kreeg ik X-ray Vision.
Dat is raar, die kreeg ik pas na achievement 3 pas. Bij mijn eerste keer seks kreeg ik de ability om twee condooms bij mij te dragen. :')
____________________________________________________________________________________________
Eerste keer seks was heel spannend, voelde mij wel erg baas daarna met een big smile op mijn gezicht.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:40:23 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94490525
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef JohnDoe12 het volgende:
ik vraag het, omdat ik zelf nog totaal geen ervaring heb op sexgebied. Van de week probeerde een chick mij te versieren in een discotheek, en ik werd zo zenuwachtig dat ik deed alsof ik naar de wc moest..

Moet je nagaan als ik op het punt sta om sex te hebben, volgens mij hoor je mijn hart 3 straten verderop nog kloppen.
Iedereen is zenuwachtig voor die eerste keer ;)
pi_94490572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef JohnDoe12 het volgende:

Versierd worden door een meisje en meteen denken dat je seks gaat hebben :')
Volgens mij moet dit in PUB.
pi_94490825
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Iedereen is zenuwachtig voor die eerste keer ;)
Dat is mijn probleem, ik vind het super eng en wordt echt bang als ik eraan denk. Klinkt heel dom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.. Hoe kan ik die onzekerheid overwinnen?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:47:14 #12
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94490957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Dat is mijn probleem, ik vind het super eng en wordt echt bang als ik eraan denk. Klinkt heel dom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.. Hoe kan ik die onzekerheid overwinnen?
Oke.

Je overwint die zekerheid door er gewoon helemaal niet aan te denken! Als jij danst met een meisje, of zoent, word er niet van je verwacht dat je haar nog binnen een uur aan je spit rijgt. Doe gewoon normaal, en zodra je een vriendin hebt waarbij je je zeker voelt kan je de volgende stap gaan zetten.

Bij deze genoeg serieusheid voor deze avond.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_94490966
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:45 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Bier, heel veel bier.
pi_94491153
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:

[..]

Bier, heel veel bier.
Haha aan bier geen gebrek als ik ga stappen.. maar alsnog.. ik heb het niet over neuken na geflirt te hebben in een club..
Ik bedoel gewoon neuken in het algemeen, was jij niet superzenuwachtig toen je op haar lag en je het voor het eerst ging doen..
pi_94491579
Iedereen is zenuwachtig :P
En dat zul je ook elke keer zijn met een nieuw iemand, want dan is het weer anders..

Maar het is toch niet iets om bang voor te zijn? Zenuwen kunnen ook goed zijn.

En laat het bier maar weer als je de eerste keer iets wil presteren ;)
pi_94491611
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Haha aan bier geen gebrek als ik ga stappen.. maar alsnog.. ik heb het niet over neuken na geflirt te hebben in een club..
Ik bedoel gewoon neuken in het algemeen, was jij niet superzenuwachtig toen je op haar lag en je het voor het eerst ging doen..
Zorg er maar eerst voor dat je een vriendin krijgt en niet op het eerste de beste meisje heen gaat. Eerst handwerk zodat je elkaars lichaam een beetje kent en daar niet meer zenuwachtig over bent en daarna pas de penetratie.
Eerste keer is voor de meeste mensen onder ons spannend ja, bij ons brak ook het zweet uit.

Ik heb trouwens nooit spijt gekregen, ben ervan overtuigd dat het een goed meisje is waar ik de eerste keer mee gedeeld heb ondanks ik nu niet meer bij haar ben.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2011 23:06:07 ]
pi_94492385
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Teveel bier gaat ook niet werken ;) ...dan sputtert niet je geest maar iets anders tegen als je pech hebt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94492438
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zorg er maar eerst voor dat je een vriendin krijgt en niet op het eerste de beste meisje heen gaat. Eerst handwerk zodat je elkaars lichaam een beetje kent en daar niet meer zenuwachtig over bent en daarna pas de penetratie.
Eerste keer is voor de meeste mensen onder ons spannend ja, bij ons brak ook het zweet uit.

Ik heb trouwens nooit spijt gekregen, ben ervan overtuigd dat het een goed meisje is waar ik de eerste keer mee gedeeld heb ondanks ik nu niet meer bij haar ben.
Oke dat is heel mooi.. ik hoop dat ik hetzelfde erover denk als jij na mijn eerste keer. Maar ik bedoel, ik wordt echt al super zenuwachtig als een meisje alleen al met me flirt in een club, moet je nagaan hoe ik me voel als ik op het punt sta om voor het eerst te sexen..

Met deze bang houding gaat het moeilijk worden om intieme relaties op te bouwen..
pi_94492459
Och wat schattig, de ontmaagdingsmythe O+ Hoe oud is TS nog?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_94492510
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef Seam het volgende:
Och wat schattig, de ontmaagdingsmythe O+ Hoe oud is TS nog?
Ben 21.. niet lachen aub..
pi_94492542
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Teveel bier gaat ook niet werken ;) ...dan sputtert niet je geest maar iets anders tegen als je pech hebt. :')
Die gaat bij TS waarschijnlijk toch al niet mee werken, dan kan hij zich misschien beter relaxed voelen de eerste keer en hem niet omhoog krijgen dan dat het niet wil lukken door de zenuwen :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:15:21 #22
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_94492552
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 23-03-2011 07:23:36 ]
What is meant to be, will be.
pi_94492590
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Dan ben je toch oud gewoon om te begrijpen dat het helemaal niet zo bijzonder is. Vergelijk het maar met alle andere 'eerste keren' in het leven. Gitaar spelen en voetballen is ook pas leuk zodra je wat ervaring hebt en alles verandert niet in een keer.
pi_94492722
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Die gaat bij TS waarschijnlijk toch al niet mee werken, dan kan hij zich misschien beter relaxed voelen de eerste keer en hem niet omhoog krijgen dan dat het niet wil lukken door de zenuwen :')
Om bij de volgende keer weer nerveus te worden of het deze keer wel gaat lukken. :') Beste lijkt het me als TS eerst eens verliefd gaat worden om daarna maar eens de koe bij de horens te vatten :+ dan ergens in een stinkend achterafsteegje zijn ontmaagding door te maken. :P
Optimist tot in de kist
pi_94492795
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef JohnDoe12 het volgende:

[..]

Waarom :? Er staat geen maximumleeftijd op hoor om maagd te zijn. ;)
Optimist tot in de kist
pi_94492862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Waarom :? Er staat geen maximumleeftijd op hoor om maagd te zijn. ;)
Als je op je 25e nog maagd bent is dat wel een beetje zielig hoor :D
pi_94492898
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Taartjeh het volgende:

[..]

Beschrijving
1.80, 78kg, donker kort haar, bruine ogen, redelijk in vorm, beetje studenten kleding( overhempje, spijkerbroekje, nette sneakers
pi_94492932
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Seam het volgende:

[..]

TS zijn lichaam en TS zijn leven...op welke leeftijd hij eraan toe is om de volgende stap te nemen is zijn beslissing. ;)
Optimist tot in de kist
pi_94493462
Ik wil je wel ontmaagden TS, dan weet je ook hoe vrouwen zich voelen. (no homo)
pi_94493689
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef Weissman het volgende:
Ik wil je wel ontmaagden TS, dan weet je ook hoe vrouwen zich voelen. (no homo)
haha dankje voor het aanbod.. but no thanks!
pi_94493918
Mijn ontmaagding was niet bepaald bijzonder. Soms denk ik nog wel es: 'Ohja, ik ben geen maagd meer' :')

Maar ik ben dan ook geen man.
pi_94494520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mijn ontmaagding was niet bepaald bijzonder. Soms denk ik nog wel es: 'Ohja, ik ben geen maagd meer' :')

Maar ik ben dan ook geen man.
Huh? :{
pi_94494558
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja, het is misschien lastig voor je te bevatten, maar er zitten wel degelijk echte vrouwen op FOK! :Y
pi_94494806
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ja, het is misschien lastig voor je te bevatten, maar er zitten wel degelijk echte vrouwen op FOK! :Y
Dit kan ik niet begrijpen. Het zijn sowieso 50 jaar oude mannen die zich voordoen als vrouwen, kan gewoon niet anders.
pi_94494845
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik heb een vraagje,

Kijk en gedraag je je anders ten opzichte van vrouwen als je ontmaagd bent? Als je weet wat het is om sex te hebben, is er dan een soort van drempel waar je overheen bent?

Waarschijnlijk is iedereen als die nog maagd is en op het punt staat voor het eerst sex te hebben een beetje zenuwachtig.

Maar als je eenmaal sex hebt gehad, en stel al 10keer, dan weet je wat het is, hoe meisjes reagereren etc..

Kijk je dan ook op een andere manier naar een meisje? (ik bedoel niet kijken letterlijk, maar je weet wel wat ik bedoel hoop ik)
Daarna wil je ieder meisje bespringen
pi_94495598
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik dacht dat TS de mening van mannen meer wilde horen. ;) Maar sowieso denk ik dat je je altijd voorstelt dat het een enorme big deal wordt maar achteraf stelde het weinig voor.
pi_94505171
het haalt letterlijk wel de druk van de ketel, maar de wereld gaat er echt niet anders uit zien. Wellicht dat je wel wat zekerder wordt bij vrouwen.
dont get high on your own supply
pi_94506258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Espex het volgende:
Nou meiden voelen zich gewoon een slet daarna.

En het idee dat jij iemand tot slet hebt gekroond maakt je vanzelf koning.
Beste antwoord
pi_94512550
Na je eerste keer voel je je inderdaad wel wat makkelijker wanneer het bij het volgende meisje er weer op aan komt. Maar de eerste keer op zichzelf is niks bijzonder, ik heb zelfs een paar keer mijn hoofd tegen haar hoofd aan gestoten tijdens het neuken en ze heeft me per ongeluk gebeten. :')

Maar vanaf je derde meisje wordt seks wel heel erg chill. :P
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_94774425
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Seam het volgende:

[..]

Dankje .....
pi_94790878
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dankje .....
Niets mis mee, hij zal waarschijnlijk op zijn 25e zelf ook maagd zijn.
  zondag 3 april 2011 @ 18:34:23 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_94987356
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef JohnDoe12 het volgende:
Ik heb een vraagje,

Nee eigenlijk veranderd er niets, behalve dat je het een keer ervaren hebt. Elke eerste keer met een nieuwe vrouw is toch weer aftasten en erachter proberen te komen wat de ander leuk vind. Daar veranderd een ontmaagding vrij weinig aan :)

En nee je kijkt er niet anders door naar vrouwen, het is echt niet zo dat je door je ontmaagding van de een op de andere dag van een verlegen man transformeert in een ware don juan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')