Nee via dm uitgezocht. Nou we komen er wel achter wie het is hier hahaha.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan volg ik jou niet volgens mij...
Ik jou nu ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik volg jou wel volgens mij maar ik snap er nog niet zo veel van![]()
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Verdomme niet genoeg te roken in huis, de oudste komt zo uit zijn werk, misschien heeft die nog wat te roken.
heb altijd een slofje voorraadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaan
ik heb ook altijd zat op voorraadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaan
quote:
donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef versabommie het volgende:
Als nou even iedereen hier iets tweet met de hashtag (HESJTEK /bartjemode) #foksc dan flikker ik wel een list in elkaar net zoals die klapjostislijst enzo
opvoeden is het andere woordquote:
quote:
Ik heb wel een twat account hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een hestek kan ik zellufs nog joh, niet in paniek raken !
Een Twat!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Ik heb wel een twat account hoor, ga ik net als met mijn fok account lekker 5 jaar mee wachten tot ik hem echt ga gebruiken
op dat linkje in z'n tweet klikken, en dan op follow drukken (dus neit op de rode knop deze keer)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Een Twat!!!![]()
![]()
BOMMIe, hoe follow ik nu die list want ik follow jouw al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |