Serieus reageren op zulke mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Logisch toch? Je bestelt iets en je wil het graag op tijd hebben toch?
[..]
Niet alles is in de winkel te koop, en ik heb ook niet altijd tijd om uitgebreid te gaan shoppen.
[..]
Je begrijpt het niet.
Ik kon altijd blindelings kopen daar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat jammer! Die chino valt inderdaad erg ruim. Ik heb maat 36 genomen en die zit om m'n taille een beetje losjes, terwijl ik normaal (meestal) maat 38 heb. De maten bij H&M wijken vrij vaak af vind ik.
Leuk jurkje! :k Jammer van die scheur..?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het zwarte zomerjurkje met strik uit de Sale vandaag binnengekregen en het paste zowaar, maar er zit een scheur in.
[ afbeelding ]
Het aanbiedingsjurkje van ¤4,95 is lekker voor over je bikini of in de tuin, maar je loopt er mee voor gek op straat, geen model in te bekennen.
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb maat 34 of 25 voor broeken dus ik vrees dat ik hem ook niet ga passen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kon altijd blindelings kopen daar:
Maat xs/34 voor de bovenkant en maat 26/27 of maat 36 voor de onderkant.![]()
OF ik ben gekrompen, kan natuurlijk ook
Ik dacht misschien is hij nog te redden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Serieus reageren op zulke mensen.
Ik heb maat 27/28 van broeken, zal ik 'm dan wel passen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, ik heb maat 34 of 25 voor broeken dus ik vrees dat ik hem ook niet ga passen.
Niet dat ik hem al heb kunnen bestellen want 34 is steeds uitverkocht.
Waar heb je die nou weer gevonden?? Ik heb een bril nodigquote:
gewoon bij de jurken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer gevonden?? Ik heb een bril nodig
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is hij nog te redden.
Goeiendag zeg, ik heb ECHT een bril nodig...quote:
Geen idee, ik heb hem zelf nog niet eens gepast.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik heb maat 27/28 van broeken, zal ik 'm dan wel passen?
Maat 34 past je wellicht. Ik heb maat 29 en heb maat 36 bij de chino.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Ik denk dat je met maat 34 van die broek ook wel goed uitkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje geleden besteld en maat 36 (huge!), en daar kwam ik ook niet in met m'n kuiten. En ik heb geen dikke kuiten. Normale jeansmaat is 33 ofzo. Voelde me even heeeeel dik, maar ben blij dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef Blossom86 het volgende:
Ik had deze laatst besteld (9.95):
[ afbeelding ]
Eerst maat 30, paste helaas net niet, dus maatje groter besteld. Krijg ik die gister binnen, ik helemaal blij, krijg ik hem nog geen eens over mijn enkels heen, zo klein!! Tis wel maat 31... Slaat nergens op daar.
Nee ligt zeker niet aan jou. Het klopt vaak van geen kant, ik vraag me af wat voor modellen ze gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:26 schreef Melochan het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje geleden besteld en maat 36 (huge!), en daar kwam ik ook niet in met m'n kuiten. En ik heb geen dikke kuiten. Normale jeansmaat is 33 ofzo. Voelde me even heeeeel dik, maar ben blij dat het niet aan mij ligt
ik zie em ook niet vandaag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik kon 'm niet vinden die chino-broek. Waar staat 'ie?
Volgens mij is het bij H&M altijd gokken bij broeken.
Heeft ze niet toevallig die felrode skinny aan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Trouwens in de catalogus staat dat model met die chino's en lijkt het of het een behoorlijk strakke broek is.. In het echt vind ik em toch behoorlijk wijd bij de bovenbenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |