Staat de bestelling bij: Nog niet geleverde artikelen, dan is er nog geen TNT code aangemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Bobooo het volgende:
Ik heb een bestelling staan en bovenaan staan; wordt geleverd 04 - 08.04
Achter de artikelen staat; levering 28.03 - 01.04
Onduidelijk dus wanneer het nou komt.
Wilde echter Track & Trace kijken, maar dat zie ik nergens..
Waar kan dat aan liggen? Dat het gewoon via brievenbus geleverd gaat worden?
Het zijn een broek en een vest..
ja klopt, dankjewel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Staat de bestelling bij: Nog niet geleverde artikelen, dan is er nog geen TNT code aangemaakt.
Wanneer de bestelling staat bij: Geleverde artikelen, krijg je een link naar TNT.
Aangezien je de data kan zien, denk ik dat ie nog bij de eerste staat.
Mijn chauffeurtje komt ook vandaag...quote:
Dat kan heel snel veranderen hoor, ik heb mijn bestelling begin maart gedaan en vorige week stond ie ook nog op eind mei (zie mijn posts in dit topic).quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef ruffes het volgende:
Mijn bestelling komt pas eind mei, en sommige dingen pas in juni.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef vanManen01 het volgende:
Die kut h&m altijd, altijd die verzendingen verplaatsen en later en nog later en uiteindelijk heb je ze aan het eind van het seizoen nog niet en die wijven maar zeiken en zeiken daarover.
Waarom staan jullie niet eens op vanachter die computer en gaan naar de stad om de kleding zelf te passen en uit te zoeken in plaats van op je luie reet achter de computer te zitten en maar te klagen en bestellen. Uiteindelijk sturen jullie ook nog eens de helft terug omdat jullie zo lang op die luie reet hebben gezeten dat je het niet meer passen!
Nou ik heb mn jurkje gepast, ik ben 1,64 en het jurkje maakt mijn bovenlijf heel erg kort, ik houd em niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik had toevallig al een foto gemaakt van het jurkje toen ik hem had gekocht.
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd hoe hij bij anderen staat!
Nou ja ik vind verzendkosten voor de terugweg betalen al een kapitaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:23 schreef alors het volgende:
Volgens mij lees je niet goed, je past eerst en betaalt dan pas dus hoe kan dat kapitalen gaan kosten?
Lees je überhaupt wel de OP en op de site? Terugsturen is 1 euro, en als je alles terugstuurt vervallen de verzendkosten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Nou ja ik vind verzendkosten voor de terugweg betalen al een kapitaal.
Dus bijvoorbeeld ik koop 8 broeken en houd er 1, dan moet ik het terugsturen voor 6,75. En de verzendkosten voor de heenweg zijn al 4,90? (Of wat was het ook alweer). Dan kost het me bijna 12 euro.
Giftcard vind ik niet fijn, zo vaak koop ik niet wat.
quote:• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wÃl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bes
Nee, verzendkosten zijn 4,50 ofzo, dan ben je in totaal (als je één artikel uit je bestelling bijv. terugstuurt) 5,50 kwijt voor verzending en retour.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Zoheetik het volgende:
Terugsturen is inderdaad 1 euro, maar als ik iets houd kost het wel gewoon verzendkosten (6,75 TNT). Tenminste, zo lees ik het:
[..]
Ja, het is altijd 4,50quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Zoheetik het volgende:
Oh dan lees ik krom... kan best hoor, vaker last van.
Maar die 4,50 verzendkosten om het naar mij thuis te bezorgen betaal je altijd?
Sorry voor mijn warrigheid.
Wat jammer! Die chino valt inderdaad erg ruim. Ik heb maat 36 genomen en die zit om m'n taille een beetje losjes, terwijl ik normaal (meestal) maat 38 heb. De maten bij H&M wijken vrij vaak af vind ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nou ik heb mn jurkje gepast, ik ben 1,64 en het jurkje maakt mijn bovenlijf heel erg kort, ik houd em niet.
In de chino kan ik zwemmen (maat 36~!?) dus daar ga ik ook geen aan-foto van showen
quote:
Logisch toch? Je bestelt iets en je wil het graag op tijd hebben toch?quote:altijd die verzendingen verplaatsen en later en nog later en uiteindelijk heb je ze aan het eind van het seizoen nog niet en die wijven maar zeiken en zeiken daarover.
Niet alles is in de winkel te koop, en ik heb ook niet altijd tijd om uitgebreid te gaan shoppen.quote:Waarom staan jullie niet eens op vanachter die computer en gaan naar de stad om de kleding zelf te passen en uit te zoeken in plaats van op je luie reet achter de computer te zitten en maar te klagen en bestellen.
Je begrijpt het niet.quote:Uiteindelijk sturen jullie ook nog eens de helft terug omdat jullie zo lang op die luie reet hebben gezeten dat je het niet meer passen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |