Ik heb er een paar, zijn leuk met hoge taille shorts.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:50 schreef Saisai het volgende:
Ik heb die broek met die hoge taille gekocht, zit heel goed al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
zijn er trouwens mensen die die belachelijk korte T-shirts kopen? wtf moet je dáár nou mee
helaas kan ik die ook niet hebben met mijn maatje 38-40quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb er een paar, zijn leuk met hoge taille shorts.
42.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Smijn. het volgende:
Heroin, welke maat/ welke chino is dat? Ik heb een 44 in de winkel aangepast maar omdat ik zo een bigbootybiatch ben paste hij niet
Ik geloof echt niet dat jij dat hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
helaas kan ik die ook niet hebben met mijn maatje 38-40
Welke chino iesh dat dan? want heb heel zwolle afgezocht en faalde jammerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
42.Ik was verbaasd, ik dacht dat ik dikker geworden was, maar het valt mee. Ik twijfelde in eerste instantie ook voor een 44, maar dan wordt het een hobbezak en dat haat ik.
Die van 10 euro!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Welke chino iesh dat dan? want heb heel zwolle afgezocht en faalde jammerlijk
Ik denk dat ie uitverkocht is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kan 'em nergens vinden op de site!
Kutje. Ik wil een chino voor mijn bipsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uitverkocht is.Hij is vet snel uitverkocht.
Ze hadden hem zelfs in Helmond (!!!!) bij de H&M, dus dan zullen ze hem in Zwolle toch wel hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Kutje. Ik wil een chino voor mijn bips
Niet gezien. Of mijn kont is te dikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze hadden hem zelfs in Helmond (!!!!) bij de H&M, dus dan zullen ze hem in Zwolle toch wel hebben.
Maar hij moet ook niet enorm los zitten hè!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Niet gezien. Of mijn kont is te diker was geen enkele 46 in zwolle
Is weet dus niet of ik de juiste had, niet naar het prijskaartje gekeken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar hij moet ook niet enorm los zitten hè!Want ik weet niet hoe die zat bij jou.
hahaha is toch echt zo! ik heb echt een raar figuur. boven een soort van tailleloos vetjesgebied met sprieterige benen eronder. toch lief! vat t op als n complimentquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat jij dat hebt.Dat is echt niet af te zien van je foto's in het wat draag je vandaag topic!
Ze gaan maar tm maat 44 volgens mij. Maar ik heb ook maat 44 normaliter, maar 42 zit heel ruimquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Niet gezien. Of mijn kont is te diker was geen enkele 46 in zwolle
Hahaha nee ik meen het serieus! Maar ik geloof je wel als je het zegt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
hahaha is toch echt zo! ik heb echt een raar figuur. boven een soort van tailleloos vetjesgebied met sprieterige benen eronder. toch lief! vat t op als n compliment
Ik heb hele grote bovenbenenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ze gaan maar tm maat 44 volgens mij. Maar ik heb ook maat 44 normaliter, maar 42 zit heel ruim
Hihihihi. Ik wou dat ik een vrouwelijk figuur had met rondingen zoals jij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha nee ik meen het serieus! Maar ik geloof je wel als je het zegt!Had ik maar wat meer jouw benen joh.
Skinny jeans zijn altijd een no go.
Hahaha! Van allebei een beetje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Hihihihi. Ik wou dat ik een vrouwelijk figuur had met rondingen zoals jij.Ruilen dan maar? hihihihih
Euwh. Ik heb 33 en soms 32.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb hele grote bovenbenenWat is je jeansmaat? IK heb 34 met stretch en 36 zonder ( als ik geluk heb)
33 of 34quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb hele grote bovenbenenWat is je jeansmaat? IK heb 34 met stretch en 36 zonder ( als ik geluk heb)
Is dat ook die broek van een tientje? I likequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto! Alleen van voren. Ik twijfel nu, na het zien van jouw foto's, alleen of hij bij mij wel goed zit. Ik ben de bon nog
.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Is dat ook die broek van een tientje? I like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |