Het huwelijk tussen Ted en de moeder is stiekem gewoon een ouderwets "moetje"quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
Maar ze mogen nu wel eens opschieten met die moeder. In 2030 is die dochter toch wel zeker een jaar of 16-17. Laten we zeggen dat ze 16 is, dan moet de moeder in 2013 zwanger raken.
Die bruiloft is of heel binnenkort, gezien Lily's buik, maar dat is niet aannemelijk. Hoogstwaarschijnlijk is die dus in seizoen 8. Maar dan is die moeder wel meteen in hetzelfde jaar al zwanger...
Of ze had al een kind uit een vorig huwelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het huwelijk tussen Ted en de moeder is stiekem gewoon een ouderwets "moetje"
Ted is donor?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef Mss het volgende:
Either way, ze is heel snel zwanger na de kennismaking met Ted, dat bedoelde ik meer
Klopt, achja, moet lukken toch? Sommigen zijn al zwanger van een One night stand, dus dan zou Ted nog even de tijd hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef Mss het volgende:
Either way, ze is heel snel zwanger na de kennismaking met Ted, dat bedoelde ik meer
Season 7 finale: Lily poept het kind uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje saai voor een season finale..
Zo, en dan nu gaan we het hele cliché zwangerschap gezeik krijgen het hele volgende seizoen. Seizoen 7 finale; Lily poept het kind uit.
Barney is ondertussen al 35 ofzo hequote:
Ja maar waarom zou Barney dan kiezen voor trouwen, dat is niet des Barneys.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Barney is ondertussen al 35 ofzo heIk vind het niet gek als je op die leeftijd een beetje aan een toekomst gaat denken
Want er komt een S9?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Season 7 finale: Lily poept het kind uit.
Season 8 finale: Barney's wedding.
Season 9 finale: Ted's wedding.
Alle clichéonzin bewaard voor het einde.
Ik denk het welquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het welS7 en S8 zijn al besteld en ze hebben Ted heeft denk ik nog wel een extra seizoen nodig om die moeder uit af te werken.
7 en 8 al besteld?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het welS7 en S8 zijn al besteld en ze hebben denk ik nog wel een extra seizoen nodig om die moeder uit te werken.
Ja CBS heeft twee seizoenen besteld, dus die komen sowieso nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
7 en 8 al besteld?![]()
Kan me niet voorstellen dat ze dit nog twee seizoenen leuk kunnen houden.
Officieel gaat de serie daarover. Maar ze doen er beter aan die moeder zo lang mogelijk weg te houden van de serie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
Altijd dat gezeik over die moeder. Wat boeit het nou?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
Niet dan?quote:
Meest terechte post van deze reeks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
True story.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet dan?
Die hele moeder boeit geen zak, want dan is de serie afgelopen.
Zo'n onzin. Ik vind het prima dat er getrouwd wordt in de serie: Ted en zijn toekomstige vrouw, Marshall en Lily. Maar waarom moet iedereen deze burgerlijke levensstijl aanhangen? Barney is gewoon anders, en trouwen past daar niet bij, maar dat kunnen die moralistische Amerikanen niet begrijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:01 schreef Headlong het volgende:
Barney moet trouwen. Ook voor Barney is er de vrouw van zijn leven.
Karakterontwikkeling...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zo'n onzin. Ik vind het prima dat er getrouwd wordt in de serie: Ted en zijn toekomstige vrouw, Marshall en Lily. Maar waarom moet iedereen deze burgerlijke levensstijl aanhangen? Barney is gewoon anders, en trouwen past daar niet bij, maar dat kunnen die moralistische Amerikanen niet begrijpen.
Een andere reden is de kijkcijfers: HIMYM is het qua kijkcijfers steeds beter gaan doen naarmate er meer soapgedoe bij is gekomen. Komt omdat het dan meer vrouwen trekt.
Met ontwikkeling heeft het niks te maken, slechts verplichte burgerlijke riedeltjes die in elke Amerikaanse serie standaard doorlopen worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]Echt niet. slechts twee van de zes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog, 'allemaal'...quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Met ontwikkeling heeft het niks te maken, slechts verplichte burgerlijke riedeltjes die in elke Amerikaanse serie standaard doorlopen worden.Het is toch gewoon een ontwikkeling voor het karakter Barney Stinson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Inderdaad. Aan heel veel dingen is te merken dat Barney steeds volwassener wordt. Het is dan alleen maar een geloofwaardigere ontwikkeling als hij zich uiteindelijk ook settelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een ontwikkeling voor het karakter Barney Stinson?
Nora sowiesoquote:
Je kan ook settelen en volwassen worden zonder te trouwen. Trouwen slaat nergens op bij Barney Stinson en is het einde van de serie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:13 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan heel veel dingen is te merken dat Barney steeds volwassener wordt. Het is dan alleen maar een geloofwaardigere ontwikkeling als hij zich uiteindelijk ook settelt.
Dat ze dat hele Barney-Robin-ding weer uit de kast halen slaat ook nergens op. Dat was een megafail. Het lijkt wel of ze echt gewoon geen ideeën meer hebben door dit weer uit het niets op te laten komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Nora sowiesoIk zie Barney liever bij haar, maar ik denk toch dat het Robin gaat worden.
Lily is altijd al een manipulatieve bitch geweestquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:39 schreef DrSmoke het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel aan Lily te krijgen, ze is echt gewoon superirritant. Nu is ze nog zwanger ook, dus alle vervelende clichégrappen zullen wel weer uit de kast getrokken worden waardoor Lily alleen nog maar vervelender wordt. De Barney-Nora-Robin verhaallijn vind ik dan wel weer leuk en ik ben benieuwd hoe die af zal gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat ze dat hele Barney-Robin-ding weer uit de kast halen slaat ook nergens op. Dat was een megafail. Het lijkt wel of ze echt gewoon geen ideeën meer hebben door dit weer uit het niets op te laten komen.
Chandler, Monica, Phoebe getrouwd. Ross, Rachel kind en daarna ook trouwen als ideaal. En Joey zou in de nieuwe serie gaan trouwen, alleen die flopte wegens de kijkcijfers. Allemaal hadden trouwen an sich als een soort superideaal, en dat standaardriedeltje wordt bij HIMYM ook weer uit de kast getrokken, zelfs als het tegen de kern van het karakter van Barney ingaat.quote:
Ja, Barney met Nora zou logischer zijn dan met Robin denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Dat dus. Daarom zie ik Barney nog liever bij Nora. Omdat Barney en Robin toch weer samen echt blijk is van totale inspiratiearmoede bij de schrijvers.
Dat ze allemaal trouwen vind ik niet zo erg. Maar dat ze allemaal met elkaar trouwen (of iig een relatie hebben met elkaar) heeft zo ontzettend hoog soap gehalte. Op een gegeven moment was Joey zelfs verliefd op Rachel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Chandler, Monica, Phoebe getrouwd. Ross, Rachel kind en daarna ook trouwen als ideaal. En Joey zou in de nieuwe serie gaan trouwen, alleen die flopte wegens de kijkcijfers. Allemaal hadden trouwen an sich als een soort superideaal, en dat standaardriedeltje wordt bij HIMYM ook weer uit de kast getrokken, zelfs als het tegen de kern van het karakter van Barney ingaat.
[..]
Ja, Barney met Nora zou logischer zijn dan met Robin denk ik.
Goed punt, hier had ik niet eens over nagedacht. Straks is alleen Ted met iemand van buiten de groep getrouwdquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat ze allemaal trouwen vind ik niet zo erg. Maar dat ze allemaal met elkaar trouwen (of iig een relatie hebben met elkaar) heeft zo ontzettend hoog soap gehalte. Op een gegeven moment was Joey zelfs verliefd op Rachel.Alsof er in NY niet meer mensen rondlopen dan die in hun eigen vriendenkring. Als HIMYM niet oppast gaat het ook die kant op.
Dat ligt er helemaal aan met wie hij samen is. Barney wil misschien nooit trouwen, maar zijn toekomstige vriendin misschien wel. Als Barney haar dan ten huwelijk vraagt om haar te behouden, toont dat alleen maar aan hoeveel volwassener hij is geworden in de loop van de serie. De Barney uit seizoen 1 zou nooit zoiets opofferen voor iemand. We zien nu dat hij dat wel al kan met sommige dingen (zoals de knop waarmee het Arcadian werd opgeblazen, die hij aan Ted gunt).quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan ook settelen en volwassen worden zonder te trouwen. Trouwen slaat nergens op bij Barney Stinson en is het einde van de serie.
Ik heb juist het idee dat het nooit helemaal weg is geweest. Je ziet ze vaker naar elkaar kijken bij bepaalde opmerkingen. Ook toen de vader van Barney in beeld was werd duidelijk dat Barney nog wel van Robin houdt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Goed punt, hier had ik niet eens over nagedacht. Straks is alleen Ted met iemand van buiten de groep getrouwd
Vooral slecht vind ik de opbouw van die Barney-Robin-relatie. Dat leek echt helemaal weg te zijn en ineens is dat weer helemaal terug. In 1 aflevering! Ze hadden op z'n minst meer tijd moeten inbouwen om dat weer wat geloofwaardiger te maken.
Heb je uberhaupt wel aandacht besteed tijdens het kijken dit seizoen? Dat mensen het minder grappig vinden is mede een oorzaak van dat Barney steeds volwassener wordt en een enorme ontwikkeling doormaakt. De komst van zijn vader heeft dit proces alleen nog maar versneld.quote:
Of het leuk is, is natuurlijk een tweede. Maar gezien de dingen die Barney (samen met de vriendengroep) mee heeft gemaakt, vind ik zijn ontwikkeling in ieder geval wel geloofwaardig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef pfaf het volgende:
Uiteraard wel. Maar een verandering hoeft niet per definitie leuk of 'realistisch' te zijn. De karakters zoals ze jaren zijn neergezet zijn gewoon niet geschikt om in één of twee jaar om te draaien van uitieme losbandigheid naar getrouwd. Nog naast het feit dus dat het dan echt een soap gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |