Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Of de programma's zijn verkocht.
Pff, wat slecht. Lezen duitsers trouwens in spiegelbeeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef bigbass het volgende:
En toch is het wat mij betreft beter dan de nasynchronisatie van onze .
Filmpjes worden in spiegelbeeld op youtube gezet zodat de copyrightscanners ze niet opmerken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Pff, wat slecht. Lezen duitsers trouwens in spiegelbeeld?
Ook weer wat geleerd. Was me nog nooit opgevallen, maar in my defense kijk ik ook zelden op youtube naar afleveringen/programma's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Filmpjes worden in spiegelbeeld op youtube gezet zodat de copyrightscanners ze niet opmerken.
Klopt. Toen ik de 100ste afleverings-song 'Nothing suits me like a suit' online wilde plaatsen, werd hij na het uploaden direct tegengehouden. Klotequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Filmpjes worden in spiegelbeeld op youtube gezet zodat de copyrightscanners ze niet opmerken.
Het was verwarrend om hem zijn zoon te zien high-fiven, in plaats van zijn vingers te brekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Djankie het volgende:
Hij was toch al vermoord in dexter? dit is zeker de prequel toen de kinderen nog klein waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Mijn favoriet is the relapse five: "we high five, then it is awkward for a while and then we high five again"quote:
Die is inderdaad het beste!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:13 schreef sverbern het volgende:
[..]
Mijn favoriet is the relapse five: "we high five, then it is awkward for a while and then we high five again"
Wat is de reden dat ze niet elke week uitzenden? Te lang nodig om een aflevering te maken? Neem aan dat alles al opgenomen is..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef HIMYMBlog het volgende:
De data van de nog komende afleveringen zijn al bekend:
11 April Episode 6.20
18 April Episode 6.21
2 May Episode 6.22
9 May Episode 6.23
16 May Episode 6.24 Season Finale
Er zijn een aantal grote sport evenementen (Superbowl, March madness) die te veel kijkers kosten als ze daar tegenover uit gaan zenden. En een paar gaten in het uitzendschema geeft ook wat meer ruimte om nieuwe afleveringen te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:20 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze niet elke week uitzenden? Te lang nodig om een aflevering te maken? Neem aan dat alles al opgenomen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |