Het huwelijk tussen Ted en de moeder is stiekem gewoon een ouderwets "moetje"quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
Maar ze mogen nu wel eens opschieten met die moeder. In 2030 is die dochter toch wel zeker een jaar of 16-17. Laten we zeggen dat ze 16 is, dan moet de moeder in 2013 zwanger raken.
Die bruiloft is of heel binnenkort, gezien Lily's buik, maar dat is niet aannemelijk. Hoogstwaarschijnlijk is die dus in seizoen 8. Maar dan is die moeder wel meteen in hetzelfde jaar al zwanger...
Of ze had al een kind uit een vorig huwelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het huwelijk tussen Ted en de moeder is stiekem gewoon een ouderwets "moetje"
Ted is donor?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef Mss het volgende:
Either way, ze is heel snel zwanger na de kennismaking met Ted, dat bedoelde ik meer
Klopt, achja, moet lukken toch? Sommigen zijn al zwanger van een One night stand, dus dan zou Ted nog even de tijd hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:49 schreef Mss het volgende:
Either way, ze is heel snel zwanger na de kennismaking met Ted, dat bedoelde ik meer
Season 7 finale: Lily poept het kind uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje saai voor een season finale..
Zo, en dan nu gaan we het hele cliché zwangerschap gezeik krijgen het hele volgende seizoen. Seizoen 7 finale; Lily poept het kind uit.
Barney is ondertussen al 35 ofzo hequote:
Ja maar waarom zou Barney dan kiezen voor trouwen, dat is niet des Barneys.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Barney is ondertussen al 35 ofzo heIk vind het niet gek als je op die leeftijd een beetje aan een toekomst gaat denken
Want er komt een S9?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Season 7 finale: Lily poept het kind uit.
Season 8 finale: Barney's wedding.
Season 9 finale: Ted's wedding.
Alle clichéonzin bewaard voor het einde.
Ik denk het welquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het welS7 en S8 zijn al besteld en ze hebben Ted heeft denk ik nog wel een extra seizoen nodig om die moeder uit af te werken.
7 en 8 al besteld?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk het welS7 en S8 zijn al besteld en ze hebben denk ik nog wel een extra seizoen nodig om die moeder uit te werken.
Ja CBS heeft twee seizoenen besteld, dus die komen sowieso nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
7 en 8 al besteld?![]()
Kan me niet voorstellen dat ze dit nog twee seizoenen leuk kunnen houden.
Officieel gaat de serie daarover. Maar ze doen er beter aan die moeder zo lang mogelijk weg te houden van de serie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
Altijd dat gezeik over die moeder. Wat boeit het nou?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
Niet dan?quote:
Meest terechte post van deze reeks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:15 schreef terdege het volgende:
True story.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet dan?
Die hele moeder boeit geen zak, want dan is de serie afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |