quote:Op zondag 6 maart 2011 04:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Bam, had ik dat ff goed voorspeld, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, niet waar hij haar heeft ontmoet. Maar wel dat het Barney's bruiloft was
No amount of money ever bought a second of time.
maar kan toch ook van die andere vriend zijn, waar hij getuige bij is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Bam, had ik dat ff goed voorspeld, of niet?
Ok, niet waar hij haar heeft ontmoet. Maar wel dat het Barney's bruiloft was
Klopt. En daarom denk ik dat dat haar is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:24 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook al heel lang, zijn moeder was immers op dat feest toch?
Ik gok dat het in dit geval om een van de weinige continuïteitsfouten van HIMYM gaat. Kan me niet voorstellen dat dit detail namelijk zo van belang kan zijn. Ted vergeet het waarschijnlijk in dit geval aan zijn kinderen erbij te vertellen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef Mss het volgende:
Even een opvallend detail. In aflevering 6x01 zien we Ted en Marshall buiten zitten op dat bankje. Vervolgens roept Lily hun naar binnen en begint het te stortregenen. Ze worden dan ook zeiknat op het moment dat ze naar binnen lopen.
In aflevering 6x24 zien we ze weer op datzelfde bankje zitten en Lily roept hun. Op het moment dat het in 6x01 begint te regenen stopt de opname en het volgende shot is van Ted die binnen loopt. Kurkdroog.
Ik kan me niet voorstellen dat dat een continuïteitsfout is... Ik ben er nog niet uit wat het wel is, maar het is wel leuk om over na te denken.
Bedacht me vandaag al dat we die kinderen al een seizoen niet meer gezien hebben toch? Die zijn vast al afgehaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Overigens heb ik wel steeds meer medelijden met en respect voor die kinderen vanwege het aanhoren van al die verhalen. Ik bedoel, wij zien tenminste nog wat er gebeurt maar die kinderen moeten al 6 seizoenen lang luisteren en het zich proberen voor te stellen. En dan nu nog zeker 2 seizoenen. Die zullen blij zijn als de serie een keer gecanceld gaat worden.
Misschien een idee voor een spin-off; How I Traumatized My Children
Volgens IMDb was Legendaddy de laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Zocalo het volgende:
Bedacht me vandaag al dat we die kinderen al een seizoen niet meer gezien hebben toch? Die zijn vast al afgehaakt
De pagina van Fonseca bijvoorbeeld geeft gewoon maar 44 aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Tegan het volgende:
IMDb doet een beetje stom. Op de HIMYM-pagina zegt hij dat de kinderen maar in 44 van de 130+ eps spelen, terwijl op de pagina's van de kids ze wel overal voor worden gecredit...
Wait wutttttquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef Tegan het volgende:
Die acteurs zijn inmiddels jong volwassenen, dus raar om ze dan als kindjes op de bank te zien zitten nu.
[ afbeelding ]
Overigens is ze nog steeds gecredit als de dochter in de nieuwe eps. http://www.imdb.com/name/nm0960912/
Daar dacht ik nog overna. In de laatste aflevering had daddy Ted het erover dat het 'all summer' was. Dus volgens mij speelt de laatste aflevering zich wat verder qua seizoenen af dan hiero..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij HIMYM houden ze meestal de maanden aan waarin het wordt uitgezonden, dus dan zal het kind in januari oid worden geboren. Seizoen loopt tot mei, dus hopelijk een spannendere seizoensfinale dan de geboorte.
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Operc het volgende:
Was het niet "in may 2011" ? Heb de aflevering al weer weggegooid, dus kan het niet controleren. Maar als jij zegt dat het anders is geloof ik je.
De moeder was toch blond? Kan dit natuurlijk nogsteeds de moeder zijn en dat ze dan op de dag van de bruiloft dr haar verft, maargoed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Saekerhett het volgende:
Maar anyway, dit is de screenshot:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje saai voor een season finale..
Zo, en dan nu gaan we het hele cliché zwangerschap gezeik krijgen het hele volgende seizoen. Seizoen 7 finale; Lily poept het kind uit.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij HIMYM houden ze meestal de maanden aan waarin het wordt uitgezonden, dus dan zal het kind in januari oid worden geboren. Seizoen loopt tot mei, dus hopelijk een spannendere seizoensfinale dan de geboorte.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog overna. In de laatste aflevering had daddy Ted het erover dat het 'all summer' was. Dus volgens mij speelt de laatste aflevering zich wat verder qua seizoenen af dan hiero..
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Operc het volgende:
Was het niet "in may 2011" ? Heb de aflevering al weer weggegooid, dus kan het niet controleren. Maar als jij zegt dat het anders is geloof ik je.
Bron: http://www.tvline.com/2011/05/himym-craig-thomas-finale-season-7/quote:TVLINE | Are you worried at all about adding a baby to the show, and what that will do to the dynamic?
I think it’s just going to get us nothing but huge ratings – a little baby. [Laughs] I don’t worry about it. There’s that conventional wisdom that babies ruin shows, but ultimately we’re writing this series about people starting in their late twenties and going through into their early and now mid-thirties. This couple has been together for something like 16 years, so it’s natural for them to embark upon this. To me, it would be much weirder not to introduce a baby at this point. Why wouldn’t they be doing that? And we’re very lucky that television seasons are roughly the length of a pregnancy. And we did jump ahead to September for the “I’m pregnant” moment, so we have a pregnancy year coming up, which is great because you have three trimester’s worth of material to write. … That’s stories we’ve never done in our 136 episodes, so I think it’s great to have the new material.
Ik heb net even de aflevering gekeken, hij zegt op het einde, als hij op zoek is in de bar dat hij haar daar NIET ontmoet heeft. Dus die meid is het iig niet. Maar we zagen haar voet niet, dus kunnen we het ook niet vergelijken met die van de daadwerkelijke moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik denk nog steeds dat Ted zijn vrouw die vrouw is waar hij tegenop botst in aflevering 3x12 op 13:47.
Ik altijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een vertrouwenNee, maar volgens mij zei hij wel degelijk iets als: 'And that's all you need to know about my summer.' tegen zijn kinders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |