Alleen je gezicht is ook goed hoor.. Gewoon even om te beoordelen of je de zonnebank beter links kan laten liggen vanaf nu of niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:32 schreef Kortekaas het volgende:
@ L-ascor: Een foto is niet nodig denkt gaa mezelf niet zonder shirt op internet zetten.
Dat laat ik wel over aan de mooiboys en buitenlanders die de drang voelen hun buik te laten zien op hyves.
Je kent de betekenis van mits ?quote:
Eensch!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen je gezicht is ook goed hoor.. Gewoon even om te beoordelen of je de zonnebank beter links kan laten liggen vanaf nu of niet.
Je doet het toch vanwege de mening van anderen? Dan kunnen wij nu onze eerlijke mening geven en kun je er naar handelen
Zo bedoeld hij het waarschijnlijk ook, half getint ziet er niet uit, gewoon goed doen en anders nietquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef babipangang het volgende:
[..]
Zo bedoeld hij het waarschijnlijk ook, half getint ziet er niet uit, gewoon goed doen en anders niet
Hoe vaak ga je er thuis onder en hoe lang? Is het een bank of een hemel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef Kortekaas het volgende:
@ Babi : Nee zo zie ik er absoluut niet uit. Bij hun lijkt het net smink. Ik heb gewoon een bruin tintje en gaa thuis onder de zonnebank dus zo snel gaat het ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |