dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef soyChantal het volgende:
dan gaat servio zowiezo lijkt me.. hoop ik
Die kan dan alleen als de mol terug het spel in want die weet te veel geheimen nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Komt Guido volgende week weer terug
daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
Servio tegenover Gerard, als dat maar goed gaat, Servio lijkt niet weg te krijgen.
Wat was je oude leventje dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef suzi1 het volgende:
okay, dus als ik het goed begrijp kan ik weer terug naar mijn oude leventje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Bastard het volgende:
Servio tegen Gerard?
Nou als Servio dat overleeft is het zeker doorgestoken kaart en zweer ik (ala sjoanna dan) dat ik niet meer ga kijken.
Precies. Het is net kernafval, daar kom je ook nooit vanaf.:')quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
Servio tegenover Gerard, als dat maar goed gaat, Servio lijkt niet weg te krijgen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
en dan tegen servio: iedereen heeft jou eigenlijk genomineerd
HEE! Wie is er nou de baas?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef Blue Thunder het volgende:
echt hoor, als gerard er uit gaat donderdag.... kap ik echt met kijken..
helaas blijft mijn vrouw wel kijken....
Zijn eensgezind hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef evaxsis het volgende:
Er worden maar 2 mannen genomineerd.
Gerard en Servio denk ik.
Servio er donderdag uit
Hoe zit hij erbij?quote:
Waarom denk je dat?quote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ik heb wel het laatste woord altijd!
"Ja, schat"
ja daarom, allemaal doorgestoken kaart dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef rico80 het volgende:
Lol het stond net al rechtsbovrnin.. Gerard en Servio genomineerd
Dat was het afgelopen week ook al maar ik denk dat Servio nu toch wel weg zal moeten. Zijn rol was afgelopen donderdag eigenlijk ook al uitgespeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
servio tegen gerard, als gerard dat aflegt, dan is het zoals jullie hier al tijden roepen, echt doorgestoken kaart
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
Servio " Dat betekend dat iedereen op mij heeft gestemd "
Joan meteen " IKKE NIET "
Zelfde als Joan en Alex enzo wss, niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:31 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan er met mijn kop niet bij dat niemand die Maik nomineert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |