Je zag niet iedereen en Joanna zat er sowieso 1 keer tussenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Geen stemmen voor Jo? Ik kan me dat niet vooorstellen.
Dat bestaat toch niet????quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Dan is Karim straks de Guido donderdag want Gerard en Servio mogen er natuurlijk niet uit volgens het script.quote:
jawel, ik hoorde in ieder geval 1 x de naam joanne toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Het is gewoon een simpele, normale update-show zoals het in mijn ogen hoortquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
echt? k vind de uitzending redelijk saai
mammajo heer, geer moet eruit koste wat het kost, hoe durf je mijn dochter een rat te noemen.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
Mwa er zijn al minder vrouwen, dus minder kans dat die stemmen krijgen zowieso.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel moeilijk is te bepalen wie er uit gaat.. Als je de Polls als pijlpunt kan gebruikten, wel raar dat er geen een vrouw is genomineerd...
is ook zo gescript,als er nu weer een man uitgaat is het weer gelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel moeilijk is te bepalen wie er uit gaat.. Als je de Polls als pijlpunt kan gebruikten, wel raar dat er geen een vrouw is genomineerd...
Beter dan dat die aan die kut gitaar kriebeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ajb zeg, geen zin in gekriebel van lau aan karim te gaan zien
k vond gisteren beter! maar gelukkig denken we niet allemaal het zelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpele, normale update-show zoals het in mijn ogen hoort
je wilt alleen maar rellen zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vond gisteren beter! maar gelukkig denken we niet allemaal het zelfde
laura zei ook dat ze met alex een spelletje speelde toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk echt niet dat Laura Karim leuk vindt op die manier, Joanne had het geoperd tijdens het ballroom dansen, en ze vertelde dit later aan Alex, en vonden het een grote grap..
nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je wilt alleen maar rellen zien
Ze zij dat ze expres haar gevoelens juist niet wou laten door kommen voor Alex omdat ze dan minder goed het spel kon spellen, maar ik denk dat ze hem wel echt leuk vindt..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
laura zei ook dat ze met alex een spelletje speelde toch?
lees even de up date daar heb ik het gepostquote:
Ohw, ik vond die van gister ook leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k vond gisteren beter! maar gelukkig denken we niet allemaal het zelfde
- zelf geloofwaardig struikelen en vallenquote:
S.P.A.E.L....Spel...zou laura zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze zij dat ze expres haar gevoelens juist niet wou laten door kommen voor Alex omdat ze dan minder goed het spel kon spellen, maar ik denk dat ze hem wel echt leuk vindt..
Dat zeg je nu wel, maar dat is nog helemaal niet zeker. Degene van wie Hummie af wil, die gaat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |