Oh, dat wil ik wel, daarvoor is dit topic te leuk. Maar dan wel even serieus hé, niet die onzin van 'Oeeeh oogcontact! Hij ziet me zitten!'quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga dan gewoon weg als je niet wilt helpen
Zwijg, simpele ziel. geschiedenis-wiskneuzen zijn idiotenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef borstmelk het volgende:
mensen hier blijven helpen maar uiteindelijk gebeurt er toch weer niets,en deleten ze hun hele geschiedenis in dit topic. ik zou zeggen ga er gewoon voor wat heb kan je nu verliezen,maar daar doe je toch niets mee
stomme pub topics
hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga dan gewoon weg als je niet wilt helpen
Jullie hebben dubbel onwegwerkbaar ongelijk. Ik wil best helpen, als juf in quaestie ook even haar best gaat doenquote:
Strakke actie ouwe.quote:toen heb ik een bloemetje met 'I love you' in haar kluis gedaan...
Heb je daar medicatie voor jongen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jullie hebben dubbel onwegwerkbaar ongelijk. Ik wil best helpen, als juf in quaestie ook even haar best gaat doen
he?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwijg, simpele ziel. geschiedenis-wiskneuzen zijn idioten
Wist ik, maar op heel voor forums enzo kan je dat niet nemen of het is al in gebruik, dus ik dacht origineel te zijn :'Dquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwijg, simpele ziel. geschiedenis-wiskneuzen zijn idioten
Enne Untiteld, ik begrijp dat dat idd zuur is, dat had ik tenminste ook toen een ex veel met een vriend van me begon te chatten. Maar dat is gewoon maar tijdelijk enzo.
Zullen we jou nu eens als de krakatoakanker aan een vriendje helpen"?
En voorts; je moet dat Untitled spellen, niet Untiteled
Je moeder laten helpen kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Untiteld het volgende:
Maar ik ga echt mijn moeder verzamelen ik MOET en ZOU hem spreken.
kleine baasquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Maar ik ga echt mijn moeder verzamelen ik MOET en ZOU hem spreken.
Geef een briefje met "ben jij ook te verlegen om iemand uit te vragen?"quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Wist ik, maar op heel voor forums enzo kan je dat niet nemen of het is al in gebruik, dus ik dacht origineel te zijn :'D
Maar ik heb van verhalen gehoord (van mensen die bij hem in de klas zitten/zaten) dat hij echt heel verlegen is en ik ben een beetje verlegen. Maar ik ga echt mijn moed verzamelen ik MOET en ZOU hem spreken.
Nee, ik kan altijd gewoon een complimentje geven (:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Baalhaar het volgende:
Denk je dat je tegen hem durft te zeggen dat die er leuk uitziet?
Is dat niet kinderachtig? Ik vind het zelf wel een leuk idee (:quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geef een briefje met "ben jij ook te verlegen om iemand uit te vragen?"
Begin dan maar met een compliment dat zijn haar leuk zit ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nee, ik kan altijd gewoon een complimentje geven (:
En al mijn vrienden weten inmiddels dat ik hem knap vind :'D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Untiteld het volgende:
UPDATE: Waarschijnlijk werkt hij bij de Albert Heijn, heb ik gehoord. Ik moet er achter komen wanneer hij er werkt, ga er zeker Zaterdag heen, want dat is de meest voorkomende werkdag bij scholieren. Dan doe ik net of ik er ook wil werken en dan ga ik hem helemaal ondervragen
kijk op hyves?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Untiteld het volgende:
Aarghh, ik moet wel weten welke Albert Heijn in Dordt ):
Wait what, ik probeerde juist iets voor jouw leeftijdscat te verzinnen en dan is het te kinderachtig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Is dat niet kinderachtig? Ik vind het zelf wel een leuk idee (:
Hij heeft alleen Facebook, en daar staat het niet op ):quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef gamezz het volgende:
[..]
kijk op hyves?
als hij lid is van een albert heijn hyve kan je zien welke
zoek zijn adres op, je hebt z'n volledige naam alquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Facebook, en daar staat het niet op ):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |