Jij hebt geen baard en dus mag je geen tweebak eten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het oostblok bestaat ten eerste heulemaal niet meer, en pedofilie is echt kankerhard verboden daar
Of je moet de roma bedoelen, maar die wonen overal in Europa.
2 scenario's mogelijk:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef Untiteld het volgende:
Vandaag naar de Stad en dus ook naar de Appie, hopen dat hij daar werkt
Dan had je gister M!LF moeten kijken, die zien dat toch andersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:46 schreef Baalhaar het volgende:
Succes. Ik ga lekker een eitje bakken. Echte mannen moeten leren koken voor de vrouwtjes.
Ik mag dat zeker wel eten, na voornoemd M!LF gezien te hebben, heb ik met vrienden besloten om ons de komende twee weken niet meer te scheren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:09 schreef PizzaPepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt geen baard en dus mag je geen tweebak eten.
Wij hadden een weddenschap op school om een mythbuster snor te laten staan, na 2 dagen toch maar begonnen met scherenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan had je gister M!LF moeten kijken, die zien dat toch anders
[..]
Ik mag dat zeker wel eten, na voornoemd M!LF gezien te hebben, heb ik met vrienden besloten om ons de komende twee weken niet meer te scheren.
TS maakt sowieso gains, een Kinder Surprise-ei is niet niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2 scenario's mogelijk:
Hij moet werken --> je gaat op afstand met vriendinnen zenuwachtig giechelen, een vriendin probeert jou naar hem toe te trekken maar jij loopt rood aan en zegt "NEEHEE" en loopt weg.
Hij moet niet werken --> teleurstelling, je gaat naar de kassa met een Kinder Chocolade-ei en vind jezelf een mislukkeling.
Verre van dat, zelfs. Het triomfantelijke gevoel dat je krijgt na het compleet maken van een serie Ü-ei figuurtje is beter dan een dubbel orgasme.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS maakt sowieso gains, een Kinder Surprise-ei is niet niks.
Zoiets moet je niet uitvlakken inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS maakt sowieso gains, een Kinder Surprise-ei is niet niks.
Boftering gastquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Gangsterboi het volgende:
Ik heb even naar je foto's gezocht Untitled, en je hebt niks te vrezen hoor. Ik ben zelf ook 15, en ik kan toch wel zeggen dat je best wel heel knap bent.Dus, gewoon lang oogcontact maken op school, hoe langer hoe beter, als het goed is dan zorgt dat dat hij veel vaker aan je denkt.Verder moet je uitzoeken waar hij uitgaat, en dan ook uitgaan daar. Als je flink aangeschoten bent kan je tegen hem aan gaan dansen, als hij hetero is dan vind hij dat prachtig aangezien je uiterlijk. Niet met hem gaan in de kroeg natuurlijk, dat is not-done. Heb ik ervaring mee, gewoon niet doen. Vraag hem liever of hij even mee naar buiten wil, hij accepteert dat natuurlijk in de hoop op seks. Dan kan je met hem zoenen, niet te ver gaan anders denkt hij dat je een complete slet bent en dat wil je niet. Dan vraag je hem natuurlijk zijn nummer als je tegen hem aanhangt op een bankje ofzo. En dan kan je hem een paar dagen later vragen via sms of jullie wat samen zouden kunnen gaan doen.
Ik kraak tenminste niet andere mensen af die iemand proberen te helpen.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Boftering gastZe is vijftien maar heeft geen behoefte aan tips van andere vijftienjarigen.
Je beschrijft een heel scenario, waar maar één deeltje anders hoeft te lopen om uit elkaar te vallen.
Omdat TS onze tips niet uitvoert. Anders lag ze allang en breed met die jongen in bed.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:08 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik kraak tenminste niet andere mensen af die iemand proberen te helpen.
Trouwens, met jullie tips is ze ook niet al te ver gekomen.
Nee, want TS is iets te onzeker voor jullie tips.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:09 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Omdat TS onze tips niet uitvoert. Anders lag ze allang en breed met die jongen in bed.
En daar ligt haar probleem.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:14 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Nee, want TS is iets te onzeker voor jullie tips.
Dat doen wij het hele topic al. Dat zij er niks mee doet is haar probleem. Einde verhaal, slotje en bann als er een tweede deel wordt geopend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |