En die van Sealnova laten staan, discriminatorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:56 schreef teamlead het volgende:
zullen we doen alsof dit geen onzin-topic is? Gewoon, omdat het kan?
Dit verhaal heb ik al eens eerder gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef pasopikbijt het volgende:
In een tentje. Ik ben niet zo goed in stil zijn, en de volgende ochtend keek de buurman ons wel erg vrolijk aan![]()
* pasopikbijt schaamde zich
Dat kan wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik al eens eerder gelezen
Eh.. pm me even voor een datequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Phantomesse het volgende:
Vannacht nog hier in de auto op de parkeerplaats. Maar hij heeft een 740il dus daar kun je toch niet in naar binnen kijken.
Kleedhokjes, bos, slaapkamer in internaat, douche met een vrouw bij een vreemd meisje thuis, trein, station, balkon, duinen bij scheveningen, stadspark, oortjespad![]()
Dat was het geloof ik wel zo'n beetje. Ikbuitensex.
Buitensex... Heerlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef Phantomesse het volgende:
Vannacht nog hier in de auto op de parkeerplaats. Maar hij heeft een 740il dus daar kun je toch niet in naar binnen kijken.
Kleedhokjes, bos, slaapkamer in internaat, douche met een vrouw bij een vreemd meisje thuis, trein, station, balkon, duinen bij scheveningen, stadspark, oortjespad![]()
Dat was het geloof ik wel zo'n beetje. Ikbuitensex.
Welke zaal en welke stoel? Dan weet ik dat ik daar niet meer hoef te zitten en het desbetreffende parkje is zeker het Westerpark?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef fs180 het volgende:
Hete zomernacht in een parkje.. tot er een nachtbraker langs kwam met zijn hond
Bios tegen het einde van de film..
hahahaha XD baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Axel1988 het volgende:
ik ben uiteraard nog maagd, maar mocht er ooit een vrouw zo dom zijn om seks met mij te hebben, dan zou dit bij voorkeur in Monsieur Canibal in de efteling zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |