jaquote:
Dan weet je meer als ik want voor zo ver ik weet bestaan ze nietquote:
Dan heeft die toch pechquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet schelen... maar m'n andere persoonlijkheid wel
sorry, heb een beetje trekquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Maar hij heeft besloten dat ik hartstikke normaal ben.
Tenminste, niet zo gek dat het werk in de weg zou moeten staan
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je meer als ik want voor zo ver ik weet bestaan ze niet
[..]
Dan heeft die toch pech
[..]
sorry, heb een beetje trek
Ja nee, juist nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Morgen nog een arts die besluit dat je kwaaltjes allemaal weg zijn dan!.
hoe was het in Dv fles ?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Draai het gezegde een beetje om. Leer van jong is oud gedaan. Ik, alszijnde, jong, bied me wel aan.
Beroepsels-avond ofzoquote:
Jaa zekerwelquote:
Dat was ik bijna altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa zekerwel
Maar wel huiswerkvrij voor morgen
Dat halen wij echt nooit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de les alles maken, scheelde thuis zoveel
Huiswerkvrij moet je jezelf gewoon maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa zekerwel
Maar wel huiswerkvrij voor morgen
Ik ben de enige van de klas zonder aantekeningen (krijg je als hw niet af / spullen niet bij) en dat houd ik graag zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huiswerkvrij moet je jezelf gewoon maken.Kies de belangrijke dingen uit, al die opdrachten die je moet maken slaat nergens op. 1 stukje theorie 20 keer herhalen is onzin. Ik was van het effectief studeren.
Daarom zit ik nu werk/studieloos thuis.
Nee, dat valt best meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |