Heb'k nie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zo duur is het niet, gewoon met Husk oid ben je voor 200e helemaal rond.
En dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Behalve dat je met reuma uit zo'n stink bus komt. 1x nooit weer! voortaan lekker eigen auto en lekker Oostenrijk!
Nee man, zwaar vermoeiend voor je armen en weinig rendement krijg je (veel pedelen en maar even glijden).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wel gesurft, en dat is echt zwaar bruut.
Heb eigenlijk geen slechte ervaringen met bussen. Lekker beetje drinken, slap ouwehoeren, beetje slapen en voordat je het weet ben je al in de schneequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Behalve dat je met reuma uit zo'n stink bus komt. 1x nooit weer! voortaan lekker eigen auto en lekker Oostenrijk!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Frankii het volgende:
Ik laat net een boer en een scheet te gelijk.
precies en ik val meestal toch na 1 uur in slaapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen slechte ervaringen met bussen. Lekker beetje drinken, slap ouwehoeren, beetje slapen en voordat je het weet ben je al in de schnee
Ik weet niet hoe lang jij bent? ik ben 1,86 en heb moeite met slapen in bussen dus voor mij een regelrechte hel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen slechte ervaringen met bussen. Lekker beetje drinken, slap ouwehoeren, beetje slapen en voordat je het weet ben je al in de schnee
Prima toch, zou willen dat ik dat kon. Altijd beetje drinken voor die lichte roes en dan lukt het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
precies en ik val meestal toch na 1 uur in slaap!
Probeer volgende keer een scheet en niezen tegelijk. Dat is helemaal epic.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:03 schreef Frankii het volgende:
Ik laat net een boer en een scheet te gelijk.
1.80quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent? ik ben 1,86 en heb moeite met slapen in bussen dus voor mij een regelrechte hel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent? ik ben 1,86 en heb moeite met slapen in bussen alles wat beweegt dus voor mij een regelrechte hel.
Dat is best makkelijk. Het is moeilijker om je scheet binnen te houden als je moet niezen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Probeer volgende keer een scheet en niezen tegelijk. Dat is helemaal epic.
Ik heb ooit een discussie gehad met iemand of een nies en een boer überhaupt tegelijk kon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk. Het is moeilijker om je scheet binnen te houden als je moet niezen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Het is ook zeker niet moeilijk, maar wel epic.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk. Het is moeilijker om je scheet binnen te houden als je moet niezen denk ik.
Alweerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Frankii het volgende:
Ik ga maar weer douchen en slapen. Morgen op mijn vrije schooldag werken terwijl de rest van de klas in de zon bier drinkt.
Windsurfen bedoel ik ook. Op een gegeven moment kon ik dat goed en dan ging ik elke vakantie gewoon met echte harde wind surfen en dan kan je met de kleinste golfjes sicke shit doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee man, zwaar vermoeiend voor je armen en weinig rendement krijg je (veel pedelen en maar even glijden).
Nooit gedaan, lijkt me wel leuk op het strand met golven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Windsurfen bedoel ik ook. Op een gegeven moment kon ik dat goed en dan ging ik elke vakantie gewoon met echte harde wind surfen en dan kan je met de kleinste golfjes sicke shit doen.
Dat soort dingen probeerde ik wel eens. Niet dat het vaak lukte hoor.
Maargoed, nu geen tijd of geld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |