Net die M4 Carbine video zitten kijken, die rate of fire is echt sickquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kan je nog altijd voor target spelen.
Hij heeft ook een clown.![]()
Nope, met inline skaten van 3 meter hoog zonder kniebeschermers op een stalen plaat gedonderd.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, met inline skaten van 3 meter hoog zonder kniebeschermers op een stalen plaat gedonderd.
Das geen toppertje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, met inline skaten van 3 meter hoog zonder kniebeschermers op een stalen plaat gedonderd.
Leuke hobby mich!quote:
Klopt! ik wil graag skiën leren maar werkte voor een snowboard shop dus ben beetje blijven hangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Das geen toppertje.
En ga nou niet snowboarden, skien is voor OG's
Never to old to learn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt! ik wil graag skiën leren maar werkte voor een snowboard shop dus ben beetje blijven hangen.
Succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Michhas het volgende:
Ja, ik sleur mezelf maar eens het bed in
Nice! snowboarden is en blijft wel me passie. Niks fijner als een goede lijn door de poeder!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Never to old to learn.
Ik probeer deze nu te leren, 360 tailgrab. Wel iets minder spectaculair als deze dude gaat hij worden vrees ik
Haha ja begrijpelijk, ben ook altijd best bang dat als ik eens goed op mn bek ga dat ik direct beide knieschuiven eraf scheur (heb het gezien, and it doesnt look goodquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! snowboarden is en blijft wel me passie. Niks fijner als een goede lijn door de poeder!
Vroeger (dat klinkt oud) was ik ook wel van de backflips en front flips en af en toe rails. maar nu beetje kalm aan doen met me knietjes.
Maat van me viel in de poeder, en daar bleek een paal van een weiland onder te zitten. Resultaat was een gebroken en verschoven ruggenwervel!?!?!?@1 wordt je inderdaad niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha ja begrijpelijk, ben ook altijd best bang dat als ik eens goed op mn bek ga dat ik direct beide knieschuiven eraf scheur (heb het gezien, and it doesnt look good)
Aaah das ook zo kut als je diepe sneeuw pakt en je ski ineens een rots paktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maat van me viel in de poeder, en daar bleek een paal van een weiland onder te zitten. Resultaat was een gebroken en verschoven ruggenwervel!?!?!?@1 wordt je inderdaad niet vrolijk van.
Kan die nog lopen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maat van me viel in de poeder, en daar bleek een paal van een weiland onder te zitten. Resultaat was een gebroken en verschoven ruggenwervel!?!?!?@1 wordt je inderdaad niet vrolijk van.
Jup heeft wel heel wat maanden geduurd!quote:
Ik zou het niet weten, nog nooit ge-wintersport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup heeft wel heel wat maanden geduurd!
En ja poeder is heel mooi, maar soms ook opeens heel kut.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit ge-wintersport.
Zo duur is het niet, gewoon met Husk oid ben je voor 200e helemaal rond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit ge-wintersport.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ook nog nooit dagje Snow World gedaan. Wil echt graag een keer snowboarden..of leren..
Behalve dat je met reuma uit zo'n stink bus komt. 1x nooit weer! voortaan lekker eigen auto en lekker Oostenrijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zo duur is het niet, gewoon met Husk oid ben je voor 200e helemaal rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |