Ligt aan het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Michhas het volgende:
Die montage is erg vet Teun
Maar ik vraag me af, wat is nou het uiteindelijke doel van een wedstrijd paintball? Is het dat als je 1 keer geraakt wordt dat je dan niet meer mee mag doen?
Of heb je ook nog echt objectives enzo?
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt aan het spel.
meestal zit er aan beide kanten een buzzer en die moet je indrukken, daarvoor heb je 5 rondes en 8 minuten. best of three.
Soms hangt er aan beide kanten een "vlag" die je moet pakken en terug brengen naar je iegen kant (dit is voornamelijk in US)
Geraakt is meteen uit. Mits het balletje breekt, als hij bounced is het niks. Op je marker is ook een hit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
NiceEn als je geraakt wordt? Zijn er daar nog regels voor?
Daar doe ik het ook opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef dreamzk het volgende:
Teun ziet er echt supervet uit, ben jaloers dat jij het geld hebt om dat te spelen. Zou ook wel willen maar op mn stufi en bijbaantje ga ik dat niet redden
btw weet je nog goeie banen in gelderland om te paintballen??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ligt aan het spel.
meestal zit er aan beide kanten een buzzer en die moet je indrukken, daarvoor heb je 5 rondes en 8 minuten. best of three.
Soms hangt er aan beide kanten een "vlag" die je moet pakken en terug brengen naar je iegen kant (dit is voornamelijk in US)
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar in elke provincie in NL zit wel wat. Als je er eenmaal inzit kom je erachter dat het een behoorlijke scene is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
btw weet je nog goeie banen in gelderland om te paintballen??
Maar eens uitzoeken danquote:
ls je in het westen zit zit je helemaal geramd! daar zitten er echt veel! Het beste kun je gewoon een keer langsgaan kijken bij teams, die lui willen met alle plezier alles laten zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar eens uitzoeken danweet jij of er in Utrecht of omstreken ook zulke paintball teams zijn?
kay wil het deze zomer ergens nog eeens gaan doen, en wat raadt jij aan welke baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar in elke provincie in NL zit wel wat. Als je er eenmaal inzit kom je erachter dat het een behoorlijke scene is.
Projectje voor als ik klaar ben met tentamensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
A
[..]
ls je in het westen zit zit je helemaal geramd! daar zitten er echt veel! Het beste kun je gewoon een keer langsgaan kijken bij teams, die lui willen met alle plezier alles laten zien.
Het ligt er helemaal aan wat jij wil. woods of sup air.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kay wil het deze zomer ergens nog eeens gaan doen, en wat raadt jij aan welke baan?
ja wil gewoon met vrienden een keer paintballen mij lijkt woods het leuks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan wat jij wil. woods of sup air.
Ikzelf ben qua woods niet erg op de hoogte welke banen er zijn. Ik weet wel dat er binnenkort weer een leuk event is http://www.paintball-event.nl/
En natuurlijk de Europese Kampioenschappen!
http://www.millennium-series.com/ Volgend jaar willen wij ook meedoen!
Is het een moeilijke sport om te doen eigenlijk? Ziet er op zich niet al te moeilijk uit als je in een beetje goede conditie bent en een beetje kan richtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan wat jij wil. woods of sup air.
Ikzelf ben qua woods niet erg op de hoogte welke banen er zijn. Ik weet wel dat er binnenkort weer een leuk event is http://www.paintball-event.nl/
En natuurlijk de Europese Kampioenschappen!
http://www.millennium-series.com/ Volgend jaar willen wij ook meedoen!
DREAMZZZZZ TEAM MAKEN!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is het een moeilijke sport om te doen eigenlijk? Ziet er op zich niet al te moeilijk uit als je in een beetje goede conditie bent en een beetje kan richten
Ben dr bij, met mn CoD en CS 1.6 ervaringen moeten we de noobs rockenquote:
jeweetselluf, trained like a soldier since i was 4quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben dr bij, met mn CoD en CS 1.6 ervaringen moeten we de noobs rocken
Er zit heel veel meer achter dan alleen dat, bij woods minder. Maar supair wordt gespeeld op een veld van 50 bij 40 en met 7 vs 7 duurt een potje soms maar 30sec. een boel hectiek dus communicatie is key! en bewegingen zijn behoorlijk zwaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is het een moeilijke sport om te doen eigenlijk? Ziet er op zich niet al te moeilijk uit als je in een beetje goede conditie bent en een beetje kan richten
Veel trainen dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Er zit heel veel meer achter dan alleen dat, bij woods minder. Maar supair wordt gespeeld op een veld van 50 bij 40 en met 7 vs 7 duurt een potje soms maar 30sec. een boel hectiek dus communicatie is key! en bewegingen zijn behoorlijk zwaar.
Ach motoriek zit iig goed bij onsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef KneusTeun het volgende:
Wel grappig trouwens dat gamers altijd denken dat ze goed in paintball zijn XD
Roy postma speelt voor Amsterdam HEAT wat één van de beste teams uit NL en Europa is, die doet ook concept art voor Killzone 3. Dat is pas een leven! beetje centen verdienen bij geurillia en dan als hobby dag en nacht ballen!
Nee wedstrijden zijn er in de winter niet zoveel, en we trainen 2x per maand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Veel trainen dusmaar jij traint dus 1x per maand en speelt 1x maand een wedstrijd?
Die censuur versie was ook wel grappig, maar ik had daarvoor nog nooit van dat nummer gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach motoriek zit iig goed bij ons
Hier moest ik trouwens hard om lachen:
http://www.dumpert.nl/med(...)th_metal_friday.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |