Ik kan er nog steeds niet bij dat jullie zo'n zieke fire rate hebben met een semi automatisch wapen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef KneusTeun het volgende:
Even schaamteloze reclame.
Team rotterdam ferox heeft een moddervette edit gemaakt van hun laatste games in Zoetermeer.
Dus mocht je afvragen hoe paintball in NL eruit ziet! BAM!
Laat ik het zo zeggen, het kost meer dan welke hobby ik dan ook ooit heb gehad!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij dat jullie zo'n zieke fire rate hebben met een semi automatisch wapen.
Hoeveel ben je nou eigenlijk per jaar kwijt aan die hobby met al die gear enzo?
Want wij weten welke hobbies jij allemaal hebt gehad!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het kost meer dan welke hobby ik dan ook ooit heb gehad!
Bedankt voor de nuttige info.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het kost meer dan welke hobby ik dan ook ooit heb gehad!
Dat lijkt me echt een kutprogramma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef tliciouz het volgende:
Oh gooood, dat programma op veronica.mensen moeten in het donker opdrachten uitvoeren. En allemaal vieze dingen oppakken enzo. Ik zou kei hard huilen.
Oke, opsommingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Want wij weten welke hobbies jij allemaal hebt gehad!
Jij werkt veel hoop ik?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, opsomming
doos paint - 40euro per toernooi dag gaan er per team van 7 15 a 20 dozen doorheen
marker/wapen - 1299,-
Hopper/magazijn - 140,-
HP 300 bar 4500psi kevlar fles - 200
Masker - 140
kleding som ik ff op - 600
Vervolgens betaal ik rond de 150 euro aan het afhuren van sporthal voor trainingen en indoorhallen in Duitsland per maand.
Alleen in de zomer.quote:
Sponsoring, en erg zuinig leven.quote:
Klopt, maar kijk is waar een duikfles van gemaakt is, en waar vervolgens de mijne van is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
Is die fles niet een beetje duur? Een 12 liter duikfles 300 bar heb je ook voor rond de 200 euro, en ik neem aan dat die fles van jou niet 12 liter is of wel?
We hebben met team ook een 300bar compressor en 2 100 liter buffer flessen. die buffer flessen zijn ook cheaper dan onze kleine 45ci flesjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
Is die fles niet een beetje duur? Een 12 liter duikfles 300 bar heb je ook voor rond de 200 euro, en ik neem aan dat die fles van jou niet 12 liter is of wel?
Ja we moeten gewoon een keer met zn alle jou kant op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat niet iedereen hier in de buurt woont.
Hopelijk dat wij dit seizoen ons eigen sup air veld voor elkaar hebben, nu alleen nog maar 2 woods velden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we moeten gewoon een keer met zn alle jou kant op.
In Zutphen hebben ze een paintball veld in een oude gevangenis. Zelf nog nooit geweest btw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef PierreTT het volgende:
O maar dat komt wel goed, moet binnenkort nog een keer in Zutphen zijn, dan rij ik wel even langs
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef dreamzk het volgende:
Gaat hard met jullie.
Michhas, volgende week heb ik Live, mn tetnamens gehad en heel veel vrije tijd. Prepare yourself voor veel spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |