Vanavond is het weer tuesday boozeday inderdaad! Dat wordt weer pretquote:
Jullie hebben niet eigen PC's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een kankerspel zeg. Mijn vriend loopt het telkens te spelen en dan kan ik geen sims doen.
We hebben 2 laptops. Maar alleen op die van hem kunnen spellen geïnstalleerd worden. Ik heb er een van Dell die zo goed als uit elkaar valt en ik echt alleen maar op kan internetten.quote:
Here's your objective: Bla bla bla bla secret base. Bla bla bla bla plan. Bla bla bla nuclear missile bomb. Bla bla bla counting on you.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:
I am an enemy too!
Boring
Boring
Boring
Boring
Boring
Boring
Vertel me eens wat hier onrespectvol aan is dan?quote:
Vrouwen met half ontblote billen posten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vertel me eens wat hier onrespectvol aan is dan?
Aangezien ze zelf deze foto's heeft laten maken zonder dwang of wat dan ook wil ze blijkbaar zo gezien worden en is het dus niet respectloos om deze foto verder te verspreiden. Dan zou ze er alleen maar blij mee moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrouwen met half ontblote billen posten!
Niks van dit alles, je post dit alleen maar omdat je ons wil laten zien waar jij op loopt te fappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Aangezien ze zelf deze foto's heeft laten maken zonder dwang of wat dan ook wil ze blijkbaar zo gezien worden en is het dus niet respectloos om deze foto verder te verspreiden. Dan zou ze er alleen maar blij mee moeten zijn.
Daarbij respecteer ik haar schoonheid, en wil ik die dus delen met jullie.
Denk maar lekker wat je wil denken dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van dit alles, je post dit alleen maar omdat je ons wil laten zien waar jij op loopt te fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |