Aha! Busted!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb twee xboxen waarvan er één is omgebouwd dus daar download ik andere dingen op
Morgenmiddag ben ik er wel evenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha! Busted!
Anyway, we kijken wel even, ben allang blij dat er iemand is om overdag mee te gamen, al is het maar 1 middag
Zoek eens een andere hobby, bijv. puzzelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha! Busted!
Anyway, we kijken wel even, ben allang blij dat er iemand is om overdag mee te gamen, al is het maar 1 middag
Maar als ik een spel echt vet vind koop ik hem hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha! Busted!
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zoek eens een andere hobby, bijv. puzzelen.
Fight Night Championquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als ik een spel echt vet vind koop ik hem hoor!
Ga je ergens gruwelijk hard in verdiepenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Nee ik kan weinig anders, de hele dag zit ik een beetje op de bank/achter de pc, gamen, films en series kijken...
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga je ergens gruwelijk hard in verdiepenEn ik heb het over een onderwerp, niet over je vriendin
Koop Fall out New Vegas Mich daar ben je wel een uurtje of 50/60 mee bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig
Laatste paar dagen veel documentaires over religie enzo gekeken. Dat heb ik allemaal al een keer gekeken maar blijf het vet vinden
Die heb ik alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop Fall out New Vegas Mich daar ben je wel een uurtje of 50/60 mee bezig
Ik vond Fall out echt te gek heb hem twee keer uit gespeeld. RDR vond ik dan weer geen reet aan die heb ik voor de helft uitgespeeld vond paardje rijden leuker dan die missiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die heb ik alGelijk gehaald toen hij uitkwam, maar die shit gaat vervelen
Wel opnieuw begonnen met Red Dead Redemption, en beetje aan het achievementhunten bij Black Ops (single player) en Fight Night Champion.
Ik ben geen racespel fanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef PierreTT het volgende:
Of koop Forza 3. Kans dat je die uitspeelt binnen 500 uur is niet bijzonder groot
Zeker niet als je zoals mij vergeet om je GT te recoverenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef PierreTT het volgende:
Of koop Forza 3. Kans dat je die uitspeelt binnen 500 uur is niet bijzonder groot
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeker niet als je zoals mij vergeet om je GT te recoveren
Die is ook wel ziemlich baas jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
Laatst ook weer even Soul Caliber 4 aangeslingerd, blijft een vette gameHad er al 15 dagen inzitten bij dat spel kwam ik achter
Ik vind religie vooral naïef en beschamendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig
Laatste paar dagen veel documentaires over religie enzo gekeken. Dat heb ik allemaal al een keer gekeken maar blijf het vet vinden
Wat een kankerspel zeg. Mijn vriend loopt het telkens te spelen en dan kan ik geen sims doen.quote:
Ik vind t echt een dom en nutteloos "spel", beetje met een hamer slaan..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een kankerspel zeg. Mijn vriend loopt het telkens te spelen en dan kan ik geen sims doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |