Ik had 'm gezien ja.quote:
Hihi, trolletje van mequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee grapje, mn tag is mist3r90. We hadden volgens mij gister nog BO gedaan.
Heb je al een tijdje in me lijst..
Beter geen quote dan eentje zoals ik.:')quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
Dude we gaan voten voor frank en stef
Ik zeg beide ja.
Btw dreamz (wiet 4 teen) heeft ook geen quote
De Frankert was al MW-baas voordat jij iemand van de vaste clan op Kruisdoos Lijf had toegevoegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nah man 3 jaar afwezig geweest dit dat komt uit het niets weer ff 2 posts zetten. Die boi moet het eerst maar eens verdienen.
Op die foto was ik 15/16 nu ben ik 20.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef kutkabouter het volgende:
Lol, ik had verwacht dat je er heel anders uit zou zien door die foto die je eerst in je fobo had.Je bent nu wss een stukje ouder, zal ook iets schelen.
Ik mis mijn main boi ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik mis Mainframes ook nog steeds eigenlijk. Als die faalhaas nou eens stopt met BF:BC2 en gewoon braaf weer meespeelt...
Prima weer inderdaad, zie ik vanuit het raam op kantoor.quote:
In het zuiden schijnt de zon!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zei ik net ook tegen mijn vriendin maar in Amsterdam is het moeilijk mistig kennelijk!
Hij probeerde me over te halen om Homefront te kopen. Heb ik de game, heeft hij hem zelf nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis mijn main boi ookik heb BF uitgeleend dus kan hem ook niet ff opzoeken. Laatste keer dat ik hem sprak zei die dat hij BO nog te duur vond.
Denk dat ik hem tijdens BF3 wel weer ga zien.
Hij zei tegen mij ook dat hij die ging kopen, maar hij zal nu wel weer op vakantie zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij probeerde me over te halen om Homefront te kopen. Heb ik de game, heeft hij hem zelf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |