Ben je trouwens nog benieuwd naar m'n solidworks gebeuren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nooit gedaan, lijkt me wel leuk op het strand met golven inderdaad.
boksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drink altijd moeilijk veel bier en slaap uit tijdens mijn vakantie. Wat nou sporten!
Heb je hem af? ik heb helaas geen solidworks meer. Dit huis is nu windows vrij op mijn xbox na.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je trouwens nog benieuwd naar m'n solidworks gebeuren?
Oh oh oh, je hebt je ziel verkocht aan de grote apple machine.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je hem af? ik heb helaas geen solidworks meer. Dit huis is nu windows vrij op mijn xbox na.
Al jaren, vanaf dag 1 zat windows mij al dwars. Al snel overgestapt op linux, maar dat was teveel werk. En ik had al een imac maar nooit echt fanatiek gebruikt en toen helemaal overgestapt en ik ben helemaal om!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oh oh oh, je hebt je ziel verkocht aan de grote apple machine.
Wat maak je dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef kutkabouter het volgende:
Nog niet af, maar het totaalplaatje begint duidelijk te worden. We moeten nog een rupsband maken maar dat zoeken we eigenlijk niet.
Een robotkelner. Puur mechanisch. Zonder iets van geautomatiseerd systeem een robot maken die je biertje veilig van de ene naar de andere kant van een ruimte kan vervoeren.quote:
LOL! als ie af is moet je ff een mooie screen hier plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Een robotkelner. Puur mechanisch. Zonder iets van geautomatiseerd systeem een robot maken die je biertje veilig van de ene naar de andere kant van een ruimte kan vervoeren.
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL! als ie af is moet je ff een mooie screen hier plaatsen.
Ik ga nu ook maar is mij nest opzoeken, als ik langer doorga met Flash dan gooi ik me laptop het raam nog uit!
Ja. Dus eigenlijk gewoon een karretje met een heel goed stabilisatiesysteem zodat je bier rechtop blijft staan. zelfs je stopmechanisme moet puur mechanisch zijn. Wij maken een soort bumper die de motor uitzet zodra die ingedrukt wordt.quote:
Het is wel erg vet om te doen. Je ziet toch langzaam je eigen geestekindje onstaan. Helemaal aangezien het een robot is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zou volgend semester ook het keuzesemester "create a robot" kunnen kiezenEr stond laatst nog een filmpje van op dumpert. Die tergend langzame walking fridge.
(waar dat was opgenomen zat praktisch altijd
)
Het gaat dan wel meer over de informatica kant, want het is een informatica opleiding. Er werden ook dingen met halve laptops op wielen enzo gemaakt.
Doet de foto hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens tliciouz, jouw vriend ziet er best beangstigend uit. Kale kop, baardje
nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yay gister nog ff de 2000 kills gepasseerd met de M60
Take that to the heart
Dan moeten we socios er even bij halen, die kan ons alles vertellen over treinenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:10 schreef Parvus het volgende:
Mag ik nu ook een verhaal vertellen over mijn hobby, treinspotten?
vertel op welke lijn sta je altijd te kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:10 schreef Parvus het volgende:
Mag ik nu ook een verhaal vertellen over mijn hobby, treinspotten?
Meestal op het station van Beuningen Airport. Daar komen vaak echt mooie treinen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vertel op welke lijn sta je altijd te kijken
Station van Beuningen? Ze mogen al blij zijn dat er een bus rijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:42 schreef Parvus het volgende:
[..]
Meestal op het station van Beuningen Airport. Daar komen vaak echt mooie treinen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |