Ik neem aan dat je dit bedoelde?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik bedenk me overigens net tot dat ik vakantie heb tot na de zomer vakantie!
Eerst even paar weken helemaal niets doen en dan werken denk ik. Is sowieso geen optie voor me om nog verder te gaan studeren.quote:
....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik bedenk me overigens net tot ik vakantie heb tot na de zomer vakantie!
Sounds good, snoeihard kanken binnentrekken en leven als een playahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst even paar weken helemaal niets doen en dan werken denk ik. Is sowieso geen optie voor me om nog verder te gaan studeren.
Sowieso en dan zit ik er over na te denken om met mijn vriendin naar Australië te gaan voor een paar maandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sounds good, snoeihard kanken binnentrekken en leven als een playah
Dan moet je wel eerst geld binnentrekken, en dan is je vrije tijd weer voorbij. Dilemma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso en dan zit ik er over na te denken om met mijn vriendin naar Australië te gaan voor een paar maanden
Ik zou je vriendin wegdoen en dan naar Australie gaan, dat is veel cheaper!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso en dan zit ik er over na te denken om met mijn vriendin naar Australië te gaan voor een paar maanden
Hoeft niet. Vriend van me vloog vorig jaar voor 750e retour. Wel met een overstap van 30 uur in Hong Kong, maar dat moet je dan voor lief nemen hequote:
Mijn opleiding was al sowieso gewoon werken en 1 terug kom dag op school dus ik heb wel genoeg opgespaard. Bovendien zijn de zomer maanden sowieso het drukste.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst geld binnentrekken, en dan is je vrije tijd weer voorbij. Dilemma.
Sowieso gast we kunnen wellicht ook wat anders spelen als je even zegt wat je allemaal hebtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef Michhas het volgende:
Dus wij kunnen de komende weken overdag gaan gamen Stef?
Ik zit thuis en er was gisteren bijna niemand online en vandaag ook nietAlleen 's avonds
Guten scheisse, Australie is zeker wel vetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn opleiding was al sowieso gewoon werken en 1 terug kom dag op school dus ik heb wel genoeg opgespaard. Bovendien zijn de zomer maanden sowieso het drukste.
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso gast we kunnen wellicht ook wat anders spelen als je even zegt wat je allemaal hebt
Ik heb twee xboxen waarvan er één is omgebouwd dus daar download ik andere dingen opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Pff, dat is teveel om op te noemen
Wist trouwens niet dat jij wat anders speelde dan CoD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |