Je "lief" heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Keios het volgende:
[..]
Ja en nu weeg ik 100 kilo, heb een kort, rood en pittig kapsel
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Keios het volgende:
[..]
Ja en nu weeg ik 100 kilo, heb een kort, rood en pittig kapsel
Belgiëquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:29 schreef Keios het volgende:
Ik ben Belgisch, hier is lief heel normaal
Mn ex-lief dus zit gewoon met zn eigen in de knoop om iets wat zn ex gezegd heeft over hem. Wat precies weet ik niet goed. Ze zijn al maanden uit elkaar dus voor mij is een ex dan wel over.
Hij is op vakantie vertrokken. Heb hem op een week nog niet eens gehoord. Weet er zo goed als niks over. Gewoon: Ik voel me niet goed. Haat me, ik wil platte rust...
Omdat 2012quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Saisai het volgende:
De vraag is, waarom denk jij dat het om een karmastrafje gaat?![]()
Dikke vrouwen met een pittig kapsel dienen daarvoor gestraft te worden. Dat weet ook onze lieve heer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Saisai het volgende:
De vraag is, waarom denk jij dat het om een karmastrafje gaat?![]()
dank je, ik ben nog altijd even mager als op die fotoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dikke vrouwen met een pittig kapsel dienen daarvoor gestraft te worden. Dat weet ook onze lieve heer.
...de rest van die 100 kilo zit in een gezwel op je achterhoofd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef Keios het volgende:
[..]
dank je, ik ben nog altijd even mager als op die foto
Nee, in mijn dikke teenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...de rest van die 100 kilo zit in een gezwel op je achterhoofd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dikke vrouwen met een pittig kapsel dienen daarvoor gestraft te worden. Dat weet ook onze lieve heer.
Het zou overigens wel mooi klote zijn als dit de reden is dat er altijd zo veel dikke vrouwen met pittige kapsels in de trein zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat mager noemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:10 schreef Keios het volgende:
[..]
dank je, ik ben nog altijd even mager als op die foto
Jij neukt alleen anorexiapatiënten?quote:
Heb voorlopig niks anders te doen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |