Ik zal eens kijken, kost toch niet zoveel reistijd en met dit weer wil ik best ff een tripje makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Keltie het volgende:
Mocht je willen treinen zit er in Utrecht (aan de gracht) een Vans winkel
Geen probleem. Neem dan contact op met bijvoorbeeld epicstore, frisco en 24/7. Instore is het assortiment uitgebreider. Succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef ziq het volgende:
[..]
ik ben helaas niet op zoek naar de standaard navy kleur.
maar naar de Classic Blue
Dat durf ik je niet meer te zeggen aangezien het enige tijd geleden is dat ik er binnen ben gewandeld. Volgens mij was het wel een sort of official Vans winkel.. Meen er geen andere merken gezien te hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:16 schreef ziq het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, kost toch niet zoveel reistijd en met dit weer wil ik best ff een tripje maken
heet deze winkel gewoon Vans-store of is hij actief onder een andere naam?
Califroots heeft ze! , zullen ze net niet maat 8.5 hebben. Hebben ze maat 9 :Squote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Moffol het volgende:
Caliroots, Asos, Footlocker?
Ik heb de sites niet gecheckt, maar deze sites hebben wel een groot aantal Vans.
Aah damn, da's zuur man! 10.5 hebben ze ook niet meer. Ik vind het ook gave schoenen, maar mijn maat zit er ook niet bij. Als ik zo een beetje beoordeel wat je leuk vind is dan Vans bootschoenen niets voor jou?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef ziq het volgende:
[..]
Califroots heeft ze! , zullen ze net niet maat 8.5 hebben. Hebben ze maat 9 :S
welke zijn dat precies?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:22 schreef Moffol het volgende:
[..]
Aah damn, da's zuur man! 10.5 hebben ze ook niet meer. Ik vind het ook gave schoenen, maar mijn maat zit er ook niet bij. Als ik zo een beetje beoordeel wat je leuk vind is dan Vans bootschoenen niets voor jou?
Duke heb ik al gemailed, zal nog even kijken bij die poolse shop.quote:Stuur eens een mailtje naar Duke, Den Bosch, wie weet ligt er nog een paartje in het magazijn.
Of anders een berichtje sturen naar deze poolse shop, (e-mail of Facebook): vtrn.pl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |