kom er aan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
@SST_Cynthia: @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch?
![]()
miss_poez @SST_Cynthia #sstnl Dat begreep ik al en dan nog is bekend met een d en 'mijn' ipv 'me'. 12 minutes ago via webquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
@SST_Cynthia: @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch?
![]()
ik had het al gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
![]()
ja, ernstig hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
....ik wordt moe van mijzelf.... tweets volgen omdat de streamszijn
die vlammen zijn noooooooit hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
....ik wordt moe van mijzelf.... tweets volgen omdat de streamszijn
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
die vlammen zijn noooooooit hetzelfde
geen dank beeb..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ernstig he![]()
Bommie, makkelijk dat tweetdeck, thankx
Cyhena maakd sigself belaggelijk hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen dank beeb..
Ik wil helemaal Cyhena niet belachelijk maken maar ze blijft maar terugkomen
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
vlammen bewegen meer dan de bewoners
ze vraagt erom, duidelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen dank beeb..
Ik wil helemaal Cyhena niet belachelijk maken maar ze blijft maar terugkomen
Nee hoor niet meer..... knipperend oog op 1 & 2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De regie is weer aardig de weg kwijt.. 4 streams op hetzelfde clubje
COS KUT, COS!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De regie is weer aardig de weg kwijt.. 4 streams op hetzelfde clubje
Ik ben geen COSKUT!!!quote:
PB is wel snel van begripquote:
Ik had verkeerde topic aangeklikt, snuggerequote:
psies.. dat ze een enorme agressieve lesbo is, ala, maar ze is ook nog eens enorm dom heb ik het vermoeden. Wat jij?quote:
was positief bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had verkeerde topic aangeklikt, snuggere
Dlugs gebluikt of naal de tandalts geweest?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok, ik plaat wat moeilijk dool de veldoving maal ben el hool.
![]()
![]()
![]()
alstu! Nu even de volgende kolommen toevoegen: #sstnl #durftevragen en belangrijker: @berremans72/klapjostis @berremans72/leipeshitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef jesje1982 het volgende:
ik begin het te snappen![]()
dat tweedeck is handig bommie dank
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
was positief bedoelthet had smily
moeten zijn typfoutje
ai hebben ze je weer te pakken gehad??? ik zal de wiskey vat bollo wel weer pakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
alstu! Nu even de volgende kolommen toevoegen: #sstnl #durftevragen en belangrijker: @berremans72/klapjostis @berremans72/leipeshit
Dan heb je al weer wat te lezen
alweer de tandarts? arme missJquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tandarts,zenuwbehandeling, na Eend zijn aanval gisteren was er geen houden meer aan.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dlugs gebluikt of naal de tandalts geweest?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts,zenuwbehandeling, na Eend zijn aanval gisteren was er geen houden meer aan.....![]()
*lulkoek,vorige week vulling gehad en nu toch een zenuwbehandeling, kan in ieder geval weer koude drankjes nu*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tandarts,zenuwbehandeling, na Eend zijn aanval gisteren was er geen houden meer aan.....![]()
*lulkoek,vorige week vulling gehad en nu toch een zenuwbehandeling, kan in ieder geval weer koude drankjes nu*
Schiet es op lief...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
ai hebben ze je weer te pakken gehad??? ik zal de wiskey vat bollo wel weer pakken
Ja echt, vooral met die leipeshit heb je best een goede lijn te pakken, ook actueel en ook vaak rellen.. Vooral Bertje Brussen van Geenstijl hakt er af en toe aardig inquote:
Ik ken het, zo'n maf gevoel is dat als je mond verdoofd is..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schiet es op lief...![]()
Bommie wel wel,zolder klaar?![]()
nog niet eens aan begonnen.. deed het pijn bij de tandarts? Zoja, vraag hem ff zijn rekeningnr, krijgtie van mij iig 5 euro!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schiet es op lief...![]()
Bommie wel wel,zolder klaar?![]()
veul te weinigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet eens aan begonnen.. deed het pijn bij de tandarts? Zoja, vraag hem ff zijn rekeningnr, krijgtie van mij iig 5 euro!![]()
Als hij foto's heeft waarop jij met uitgescheurde mondhoeken in die stoel ligt te lekken als bewijs dan krijgt hij er 20
Er zijn wel foto's gemaakt, puur zwart wit.......zou daar handel in zitten Bommie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet eens aan begonnen.. deed het pijn bij de tandarts? Zoja, vraag hem ff zijn rekeningnr, krijgtie van mij iig 5 euro!![]()
Als hij foto's heeft waarop jij met uitgescheurde mondhoeken in die stoel ligt te lekken als bewijs dan krijgt hij er 20
tweetdeck wil ze niet toevoegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt, vooral met die leipeshit heb je best een goede lijn te pakken, ook actueel en ook vaak rellen.. Vooral Bertje Brussen van Geenstijl hakt er af en toe aardig in
Wat zat ik fout zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:13 schreef Spooky4u het volgende:
Goedeavond mensen die ik niet begroet had. Ik hoop op wat betere streams, maar met de nominaties komt dat wel ok gok ik.
ik zal nu ff een bericht tweeten, daarstaan ze in, hoef je alleen maar op te klikken en tweetdeck voegt ze toe.. jij was vlaflip?quote:
niet anders gewendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |