kom er aan!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
@SST_Cynthia: @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch?
![]()
miss_poez @SST_Cynthia #sstnl Dat begreep ik al en dan nog is bekend met een d en 'mijn' ipv 'me'. 12 minutes ago via webquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
@SST_Cynthia: @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch?
![]()
ik had het al gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
kijk dan:
![]()
ja, ernstig hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
....ik wordt moe van mijzelf.... tweets volgen omdat de streamszijn
die vlammen zijn noooooooit hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
....ik wordt moe van mijzelf.... tweets volgen omdat de streamszijn
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
die vlammen zijn noooooooit hetzelfde
geen dank beeb..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ernstig he![]()
Bommie, makkelijk dat tweetdeck, thankx
Cyhena maakd sigself belaggelijk hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen dank beeb..
Ik wil helemaal Cyhena niet belachelijk maken maar ze blijft maar terugkomen
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
vlammen bewegen meer dan de bewoners
ze vraagt erom, duidelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen dank beeb..
Ik wil helemaal Cyhena niet belachelijk maken maar ze blijft maar terugkomen
Nee hoor niet meer..... knipperend oog op 1 & 2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De regie is weer aardig de weg kwijt.. 4 streams op hetzelfde clubje
COS KUT, COS!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
De regie is weer aardig de weg kwijt.. 4 streams op hetzelfde clubje
Ik ben geen COSKUT!!!quote:
PB is wel snel van begripquote:
Ik had verkeerde topic aangeklikt, snuggerequote:
psies.. dat ze een enorme agressieve lesbo is, ala, maar ze is ook nog eens enorm dom heb ik het vermoeden. Wat jij?quote:
was positief bedoeltquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had verkeerde topic aangeklikt, snuggere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |