Ik had al mijn hoop op WJ gevestigdquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had al mijn hoop op WJ gevestigd
Bovendien vind mark het een toppetje
Interreseert me geen kut klote, ga lekker klagen in FB, maar rot hier op met je gezeikquote:
Had jij niet eens een ban gehad voor dit gedrag?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Interreseert me geen kut klote, ga lekker klagen in FB, maar rot hier op met je gezeik
ik dacht dat je over mijn posts heen ging lezen... ach ja je kunt er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Interreseert me geen kut klote, ga lekker klagen in FB, maar rot hier op met je gezeik
Heb je het niet gelezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik dacht dat je over mijn posts heen ging lezen... ach ja je kunt er ook niks aan doen
good luck matje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen
De tactiek is gewijzigd, we gaan jullie met de hele groep totaal uitroeien
Weggewaaidquote:
Watersportquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen
De tactiek is gewijzigd, we gaan jullie met de hele groep totaal uitroeien
Matje wat is dat danquote:
Wacht maar tot we je bloemetjesjurk in de fik steken en je stofzuiger opbergen waar ie eigenlijk niet hoortquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je bloemetjesjurk in de fik steken en je stofzuiger opbergen waar ie eigenlijk niet hoort
dat zegt meer over jou dan over mij!quote:
hay ik spreek ook geen fransquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over mij!
Ohh wat raarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef pietpaniek het volgende:
Mat(je) mv:matten ; voeten veeg ding, vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |