abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94448125
Ik werk bij Albert Heijn zoals vele andere jongeren.
Mijn oude teamleider had mij altijd verteld dat ik nooit als ah medewerker belasting terug kon vragen aangezien wij belasting vrij werkten.
Vervolgens hoor ik van mijn nieuwe teamleider en nieuwe SM dat ik dat wel terug kan vragen.
Ik ging vervolgens op mijn jaaropgave kijken maar ik weet niet precies waar het bedrag staat dat ik aan belasting heb betaald. hier vragen zij namelijk naar op een site waar je je belastingsteruggave kan berekenen. Als ik dit niet invult geeft hij aan dat ik niks kan terugvragen (logisch).
Kan iemand mij a.u.b. vertellen bij welk kopje ik moet kijken. Hoe dat heet?
Reageer graag zo spoedig als mogelijk.
Btw: Bekritiseer me niet op mijn Nederlands taalgebruik aangezien ik dit snel getypt heb ;)

Alvast bedankt

AH Medewerker
Young Hippie
pi_94448224
Ga naar belastingdienst.nl download het programma vul je je gegevens in en pak je loonstrook. Er staan een aantal cijfers op die moet je invullen, dan rekent het programma automatisch uit wat je terugkrijgt!
pi_94448257
loonheffingskorting of iets in die richting, als jij de bedragen en het noemertje wat erbij staat even noemt heb je het antwoord binnen een paar seconde gok ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_94448317
Of je vraagt T-biljet aan!.

ben je 18 jaar oud, vraag gelijk ook toeslagen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 21 maart 2011 @ 22:55:29 #5
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94448422
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of je vraagt T-biljet aan!.

ben je 18 jaar oud, vraag gelijk ook toeslagen.
T-biljet bestaat niet meer. :P
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_94448598
ach, dan is het nu slimmer een programma halen en uitvoeren voordat april ingaat.

anders mag je veel later geld terug.

Je kan tot 5 jaar terug rest terugvragen. Ook moet je dat programma apart halen en uitvoeren!.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 21 maart 2011 @ 23:02:35 #7
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94448906
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
ach, dan is het nu slimmer een programma halen en uitvoeren voordat april ingaat.

anders mag je veel later geld terug.

Je kan tot 5 jaar terug rest terugvragen. Ook moet je dat programma apart halen en uitvoeren!.
Programma is niet veranderd. Er is nooit een programma geweest speciaal voor een T-biljet.
pi_94449021
bedoel een aangifte programma, elke jaar eigen stukje.
jaar 2007, 2008, 2009 etc.
pi_94450947
AH heeft jouw inkomsten toch moeten doorgeven aan de belastingdienst. Dus dit moet je ook kunnen laten invullen in het aangifteprogramma van de belastingdienst.
pi_94456688
Kijk eerst of er in ieder geval loonheffing is ingehouden, staat soms vermeld als loonbelasting op de jaaropgave. Als dit al niet is ingehouden heeft het geen zin om een aanvraag in te dienen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:38:36 #11
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94473780
Als er niets is ingehouden, krijg je niets terug hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:46:28 #12
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94474073
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef Shugosha het volgende:
Kijk eerst of er in ieder geval loonheffing is ingehouden, staat soms vermeld als loonbelasting op de jaaropgave. Als dit al niet is ingehouden heeft het geen zin om een aanvraag in te dienen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Als er niets is ingehouden, krijg je niets terug hé.
Omdat herhaling de kracht van het onderwijs is,...

Geen loonheffing ingehouden, niks terug te vragen.
pi_94474132
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

[..]

Omdat herhaling de kracht van het onderwijs is,...

Geen loonheffing ingehouden, niks terug te vragen.
Om jouw termen maar eens kracht bij te zetten

Eerst checken checken checken of er wel of niet ingehouden is ;)
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:53:28 #14
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94474313
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Om jouw termen maar eens kracht bij te zetten

Eerst checken checken checken of er wel of niet ingehouden is ;)
Check!
pi_94475340
Ik hoopte al dat je begrijpt wat ik bedoel, niet zomaar aannemen maar zélf constateren ;)
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_94541369
Loonheffing staat op 0 -.-
Maar umh iemand toevallig nog verstand of je verzekeringswet kan terugvragen dat hoorde ik namelijk ook ergens vaag van iemand aangezien je ouders die al voor je betalen en je baas die dan dubbel betaald kan je hem terug vragen.
Young Hippie
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:05:21 #17
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94542959
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef gdpduindam het volgende:
Maar umh iemand toevallig nog verstand of je verzekeringswet kan terugvragen dat hoorde ik namelijk ook ergens vaag van iemand aangezien je ouders die al voor je betalen en je baas die dan dubbel betaald kan je hem terug vragen.
De inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet kun je niet terugvragen. Sterker nog: je hebt het niet eens betaald, je hebt er alleen loonheffing over betaald. En aangezien die op nul staat, zelfs dat niet.

Welke klok die mensen met de vage opmerking hebben horen luiden, weet ik niet. Maar zou graag het heldere verhaal horen.
pi_94543926
Binnen 2011 is er een maximum bijdrage inkomen van 33.427 voor de bijdrage ZVW, dus als jij een inkomen hebt wat daar boven uit komt dan zal er sprake kunnen zijn van een teruggaaf voor de bijdrage zvw omdat er teveel is afgedragen. Dat is dan ook het enige wat er nu als mogelijkheid is voor een teruggaaf van de zvw.

Het zou me niks verbazen dat het betrekking heeft op de premies voor de verzekering die er betaald worden sinds je tot je 18e gratis verzekerd bent.
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:43:27 #19
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94544757
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef Shugosha het volgende:
Binnen 2011 is er een maximum bijdrage inkomen van 33.427 voor de bijdrage ZVW, dus als jij een inkomen hebt wat daar boven uit komt dan zal er sprake kunnen zijn van een teruggaaf voor de bijdrage zvw omdat er teveel is afgedragen. Dat is dan ook het enige wat er nu als mogelijkheid is voor een teruggaaf van de zvw.

Het zou me niks verbazen dat het betrekking heeft op de premies voor de verzekering die er betaald worden sinds je tot je 18e gratis verzekerd bent.
Eh?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_94545816
Was er eigenlijk wel iets vergeten bij te vertellen, het is alleen maar van toepassing als je meer dan één werkgever of uitkerende instantie hebt en je inkomen komt boven de 33427 euro uit, dan zal er teveel bijdrage zvw over je inkomen worden ingehouden. Het bedrag wordt dan terugbetaald aan de werkgever/uitkeringsinstantie als deze de bijdrage heeft vergoed. Is de bijdrage niet vergoed dan zal de teruggave aan de werknemer/uitkeringsgerechtigde betaald worden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:10:15 #21
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94547387
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef Shugosha het volgende:

En jij denkt dat dit van toepassing is op een bijbaantje waarbij de ingehouden loonheffing al op nul staat? :?

(Je bent toch geen kloon van belfis?)
pi_94552565
Ik ben geen kloon en ik weet dat het niet van toepassing is op het bijbaantje. Echter de OP heeft het over het terugkrijgen van de zorgverzekeringswet waarbij deze informatie dan wel van toepassing is :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:42:44 #23
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_94553066
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef Shugosha het volgende:
Ik ben geen kloon en ik weet dat het niet van toepassing is op het bijbaantje. Echter de OP heeft het over het terugkrijgen van de zorgverzekeringswet waarbij deze informatie dan wel van toepassing is :P
Ik weet niet welke OP jij leest maar ik zie het woord zorgverzekeringswet nergens in de OP staan. Daarnaast kan ik nog tig dingen opnoemen die mogelijk van toepassing zouden kunnen zijn in het licht van de vraagstellingen. Maar volgens mij zijn we hier om de boel te verduidelijken, niet om het nog lastiger te maken dan de belastingdienst al doet.
pi_94553627
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef gdpduindam het volgende:
En vervolgens maak jij nog de post waarin jij verwijst naar de bijdrage zorgverzekeringswet. Zal er verder geen discussie over gaan voeren of om het nog lastiger te maken, excuses als het onduidelijk was :P
pi_94554503
De kans is groot dat het werk van TS onder de 'kleinebanenregeling' valt. Dan hoeft de werkgever überhaupt geen ZVW-premie in te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')