T-biljet bestaat niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Of je vraagt T-biljet aan!.
ben je 18 jaar oud, vraag gelijk ook toeslagen.
Programma is niet veranderd. Er is nooit een programma geweest speciaal voor een T-biljet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
ach, dan is het nu slimmer een programma halen en uitvoeren voordat april ingaat.
anders mag je veel later geld terug.
Je kan tot 5 jaar terug rest terugvragen. Ook moet je dat programma apart halen en uitvoeren!.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef Shugosha het volgende:
Kijk eerst of er in ieder geval loonheffing is ingehouden, staat soms vermeld als loonbelasting op de jaaropgave. Als dit al niet is ingehouden heeft het geen zin om een aanvraag in te dienen.
Omdat herhaling de kracht van het onderwijs is,...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
Als er niets is ingehouden, krijg je niets terug hé.
Om jouw termen maar eens kracht bij te zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Omdat herhaling de kracht van het onderwijs is,...
Geen loonheffing ingehouden, niks terug te vragen.
Check!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Om jouw termen maar eens kracht bij te zetten
Eerst checken checken checken of er wel of niet ingehouden is
De inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet kun je niet terugvragen. Sterker nog: je hebt het niet eens betaald, je hebt er alleen loonheffing over betaald. En aangezien die op nul staat, zelfs dat niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef gdpduindam het volgende:
Loonheffing staat op 0 -.-
Maar umh iemand toevallig nog verstand of je verzekeringswet kan terugvragen dat hoorde ik namelijk ook ergens vaag van iemand aangezien je ouders die al voor je betalen en je baas die dan dubbel betaald kan je hem terug vragen.
Eh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef Shugosha het volgende:
Binnen 2011 is er een maximum bijdrage inkomen van 33.427 voor de bijdrage ZVW, dus als jij een inkomen hebt wat daar boven uit komt dan zal er sprake kunnen zijn van een teruggaaf voor de bijdrage zvw omdat er teveel is afgedragen. Dat is dan ook het enige wat er nu als mogelijkheid is voor een teruggaaf van de zvw.
Het zou me niks verbazen dat het betrekking heeft op de premies voor de verzekering die er betaald worden sinds je tot je 18e gratis verzekerd bent.
En jij denkt dat dit van toepassing is op een bijbaantje waarbij de ingehouden loonheffing al op nul staat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef Shugosha het volgende:
Binnen 2011 is er een maximum bijdrage inkomen van 33.427 voor de bijdrage ZVW, dus als jij een inkomen hebt wat daar boven uit komt dan zal er sprake kunnen zijn van een teruggaaf voor de bijdrage zvw omdat er teveel is afgedragen. Dat is dan ook het enige wat er nu als mogelijkheid is voor een teruggaaf van de zvw.
Het zou me niks verbazen dat het betrekking heeft op de premies voor de verzekering die er betaald worden sinds je tot je 18e gratis verzekerd bent.
Ik weet niet welke OP jij leest maar ik zie het woord zorgverzekeringswet nergens in de OP staan. Daarnaast kan ik nog tig dingen opnoemen die mogelijk van toepassing zouden kunnen zijn in het licht van de vraagstellingen. Maar volgens mij zijn we hier om de boel te verduidelijken, niet om het nog lastiger te maken dan de belastingdienst al doet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef Shugosha het volgende:
Ik ben geen kloon en ik weet dat het niet van toepassing is op het bijbaantje. Echter de OP heeft het over het terugkrijgen van de zorgverzekeringswet waarbij deze informatie dan wel van toepassing is
En vervolgens maak jij nog de post waarin jij verwijst naar de bijdrage zorgverzekeringswet. Zal er verder geen discussie over gaan voeren of om het nog lastiger te maken, excuses als het onduidelijk wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef gdpduindam het volgende:
Loonheffing staat op 0 -.-
Maar umh iemand toevallig nog verstand of je verzekeringswet kan terugvragen dat hoorde ik namelijk ook ergens vaag van iemand aangezien je ouders die al voor je betalen en je baas die dan dubbel betaald kan je hem terug vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |