quote:
quote:
quote:
Huntersquote:
allemaal idiotsquote:
Mwoah het viel wel mee , ik had gewoon veel bier op , en ik wou toch nog even mijn best doen. Ik heb daarvoor nogal wat aparte houdingen aangenomen blijkbaarquote:
Jaloers, ik ben het!quote:
Dat kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
http://www.sport1.nl/vide(...)nmogelijke-hoek.html
Best een mooie
Ik snap je positie, maar morgen is mijn vrije dag.quote:
Geeft niets, volgende keer gewoon stoppen met posten bij nr 280 , en rustig wachten tot topic vol isquote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik schaam mij dood ik kom hier wel over een dagje terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als de schaamte wat voorbij is
![]()
![]()
![]()
Nee sorry van mij nietquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah het viel wel mee , ik had gewoon veel bier op , en ik wou toch nog even mijn best doen. Ik heb daarvoor nogal wat aparte houdingen aangenomen blijkbaar
Waar?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die zin heeft om 2 april mee te gaan naar een dubstep feestje in een baggertent waar ze wel HJ schenken?
Emmenquote:
Ik heb wel zin in een feessie... maar ligt er een beetje aan waarquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iemand die zin heeft om 2 april mee te gaan naar een dubstep feestje in een baggertent waar ze wel HJ schenken?
Hoi hoiquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een feessie... maar ligt er een beetje aan waar
quote:
Klinkt wel super maar heb je ook slaapplek in de aanbieding dan?quote:
Ik heb een huge bankquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt wel super maar heb je ook slaapplek in de aanbieding dan?
Citroen in je vet werkt niet trouwens, vraag maar aan Graseterquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
en helpt tegen inktvlekken in kleding
Lijkt me wel gezelligquote:
Witte Audi is zo 2009quote:
Oeh strippenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meer vrouwen en ik kom ook slapen en strippen
Inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Citroen in je vet werkt niet trouwens, vraag maar aan Graseter
Remlofquote:
Dragemsquote:
remlof wil alleen maar tietenquote:
Onjuist, hij wil ook bier.quote:
dat kan niet via DMquote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Graseter het volgende:
Ik denk dat remlof eerder bier dan tieten wil.
Ik ookquote:
Hocus Pocus van Focusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Popje-popje het volgende:
Wie is dit ook alweer, hocus of focus ofzo?
hahaha lol. hocus pocus van focusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Popje-popje het volgende:
Focus met hocus pocusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Popje-popje het volgende:
nee zijn er wel genoeg nuquote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
genoeg vragen? of moeten we meer bedenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de radions onzinnertjens???![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef Snuf. het volgende:
Goed, moe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de radions onzinnertjens???
En hoe is het met jou?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoi SnufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de radions onzinnertjens???
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wat heb Sparta gedaan ouwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de radions onzinnertjens???
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Tisjeboysnuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de radions onzinnertjens???goed.
¯_(ツ)_/¯
Met zo'n karretje er bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
heb zojuist een nieuwe kite aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
gaaf. woon je ook bij het strand in de buurt?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed alleen jammer van die lamlullen van een kut Sparta waar ik 6 euro aan uit had gegeven om het te kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, moe!
En hoe is het met jou?
Hallon ballonquote:
3-1 verloren tegen Veendamquote:
quote:
Tofquote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
Jong Feyenoord/excelsior heeft gewonnenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
Sparta had de eer van Rotterdam moet hooghouden dit weekend
Vrindquote:
Goedzoquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jong Feyenoord/excelsior heeft gewonnen
[..]
Vrind
Ik heb HJ. Ik drink deze op en dan val ik hopelijk in een diepe comaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel goed alleen jammer van die lamlullen van een kut Sparta waar ik 6 euro aan uit had gegeven om het te kijkenik had daar ook 3 hertog jannetjes van kunnen kopen in de kroeg
[..]
Hallon ballon
[..]
3-1 verloren tegen Veendam
[..]![]()
![]()
Ik schakel nu in voor draggie paggie
heb ik denk ik geen tijd meer voorquote:
Een alcoholistische mama kan nooit een goed voorbeeld zijn voor mijquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb HJ. Ik drink deze op en dan val ik hopelijk in een diepe coma
Yo mattiequote:
yupquote:Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer heb je ook van Bloodhound gang
Zoveel drink ik niet hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een alcoholistische mama kan nooit een goed voorbeeld zijn voor mij![]()
[..]
Yo mattie
Echt hequote:
Dragems faalt wel vaker met de vragen goed lezenquote:
Die spareribs zijn wel baasquote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
Als je bij de bezorgbeer besteld kun je die gasten zo hard uitlachen he
Daarom had ik het makkelijk gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dragems faalt wel vaker met de vragen goed lezen
hoi Lamaquote:
Gewoon veel baby's makenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gewoon veel baby's maken [ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Ik ook, maar het was niet met jouquote:Op maandag 21 maart 2011 22:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik vond het verdomd lekker zaterdagnacht
Ik ga mn best doen om het uit te stellenquote:
Ik dacht nog wel aan jou bij het laatste stootje hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ook, maar het was niet met jou
Wat toch niet Europizza?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Snuf. het volgende:
HIJ IS FAILLIET GEWOON FAILLIET WAT MOET IK NU DOEN WTF MAN
Echt? geil.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel aan jou bij het laatste stootje hoor
onufietsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb een beteren vraag, eentjen die de menschheid zich al eeuwen afvraagt: Is het vanieje of vanilje?
Waren ze daar niet al gecrasht?quote:
nee die zijn lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Klopt. Engelse drop zitten altijd veel van die vieze zwarte
Politiek gezien wel, maar economischquote:
Oh goed plan dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Politiek gezien wel, maar economisch
Trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen en zo slapen![]()
Succes nog dj's
SLAAP TRUSTENquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Succes nog dj's
Vaniejequote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb een beteren vraag, eentjen die de menschheid zich al eeuwen afvraagt: Is het vanieje of vanilje?
Slaap lekker Huppelquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Succes nog dj's
Ruilenquote:
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
vieze zwartesquote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind die zachte snoepjes met spikkels erop zo smerig, die blauwe en roze. En die gele en roze buitenkant met de zachte zwarte binnenkant dat eruit ziet als een wiel ook niet zo lekker. Ruilen is goed ideequote:
Arme dragemsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems is op dezelfde dag als ajacied jairg
Haha jij vindt echt precies de tegenovergestelde lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vind die zachte snoepjes met spikkels erop zo smerig, die blauwe en roze. En die gele en roze buitenkant met de zachte zwarte binnenkant dat eruit ziet als een wiel ook niet zo lekker. Ruilen is goed idee
tl:drquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik vind die zachte snoepjes met spikkels erop zo smerig, die blauwe en roze. En die gele en roze buitenkant met de zachte zwarte binnenkant dat eruit ziet als een wiel ook niet zo lekker. Ruilen is goed idee
Ik was even wegquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dockx is mr green geworden volgens dragemes![]()
![]()
Nee die zijn wel lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha jij vindt echt precies de tegenovergestelde lekkerZeker ook die met chocoladesmaak?
schijnbaar zit jij volgens dragems ineens met mij op msnquote:
Eigenlijk zijn ze allemaal wel lekker. Eerst vond ik die spikkels en dropjens ook vies, maar nu kan ik daar wel intens van genieten.quote:
Die zijn juist viesquote:
haha tofquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schijnbaar zit jij volgens dragems ineens met mij op msn![]()
gezellig he
solliequote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dockx is mr green geworden volgens dragemes![]()
![]()
waarschijnlijk volgende week een keer pasquote:
allebijquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dragems, ik weet nog steeds niet of het vanieje is of vanilje
Luister nou naar mij, het is vaniejequote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dragems, ik weet nog steeds niet of het vanieje is of vanilje
boeit mij niet.. weet alleen niet hoe green en dockx het vindenquote:
dit jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Luister nou naar mij, het is vanieje
Laterzzzzzzzzzquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef dragems het volgende:
moet nog ff iets doen en dan heel snel weer slapendag mensen
Eens, zoals gezegd, maar het is vraag het dragems en niet vraag het popje, dus ik kan helaas niet op je antwoord vertrouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Luister nou naar mij, het is vanieje
toedelsquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef dragems het volgende:
popje heeft altijd gelijk. ze houd haar mond wel als ze het niet weetquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Eens, zoals gezegd, maar het is vraag het dragems en niet vraag het popje, dus ik kan helaas niet op je antwoord vertrouwen
Trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef dragems het volgende:
Ouwe rukkertquote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef dragems het volgende:
Precies.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
popje heeft altijd gelijk. ze houd haar mond wel als ze het niet weet
En het dan nog bevestigen ookquote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een chillen muziekjen trouwens
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Chemical brothersquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat is best eng.. iemand die zoveel leuk vindt wat ik ook leuk vind.... ongekend gewoonquote:
sssh hij is daar heel gevoelig over enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
Praat jij nooit tussen je show VanHallen?
Nee, moet nog een mic kopenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
Praat jij nooit tussen je show VanHallen?
Heltquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Onufriev het volgende:
Is Snufjen er nog? Ik had vemiddag Lordi voor je aangevraagd
Haha ok danquote:
quotejequote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 ding scheelt, bij green hoef ik nooit wat aan te vragen
* Knetterkrankjorum schenkt nog een borrel voor carooltje en haarzelf inquote:
Hmmm lekker lekker *proost*quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum schenkt nog een borrel voor carooltje en haarzelf in![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Koelkast had vorige keer een link met een goedkope mic (met kwaliteit).
cant wait * Knetterkrankjorum doet hupsjequote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]Da's wel ideaal dan. Mijn show heeft een mic nodig. Dat wordt dan echt pure awesomeness
Je bent toch niet dronken he?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
cant wait * Knetterkrankjorum doet hupsje
sorry ben raar![]()
Teveel bailey's opquote:Op maandag 21 maart 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
cant wait * Knetterkrankjorum doet hupsje
sorry ben raar![]()
Ook duur zeg!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef mr-green het volgende:
Of je gaat naar de dichtstbijzijnde raam en koopt een pijpbeurt voor zeg 20/30 euro.
Logitech en sowieso geen Trustquote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is een goeien headset?
kmoet nog 1 halen nl.. maar weet nie zo goed wat nou goed is en wat niet
Headset weet ik niet. Ik heb een microfoon gekocht. Headset kan je bij mediamarkt denk ik wel goedkoop halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is een goeien headset?
kmoet nog 1 halen nl.. maar weet nie zo goed wat nou goed is en wat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef Onufriev het volgende:
K heb nog wel goeien mic, 10 euro:Bazendingen waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eggsquote:
Over 10 minuten komt er toch een bak pleuris terror jullie kant op gekotst, jullie gaan huilen en schreeuwen van angstquote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
hey ValHallen: prima set hoor. Ik ben al 20 minuten voor mijn pc aan het mee bouncen
das niet coowlquote:Op maandag 21 maart 2011 23:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over 10 minuten komt er toch een bak pleuris terror jullie kant op gekotst, jullie gaan huilen en schreeuwen van angst
Ongezonde spullen Snufs morgen weer wielrennens jijquote:Op maandag 21 maart 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb eierkoeken met suiker
BTW vanhallie ik dacht dat jij alleen rock deed ?
Ik wilde eens een show met alleen maar niet-rockquote:Op maandag 21 maart 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb eierkoeken met suiker
BTW vanhallie ik dacht dat jij alleen rock deed ?
Ik vond het vandaag te koud om te trainenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ongezonde spullen Snufs morgen weer wielrennens jij
Ga midget-golfen onder de Euromastquote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
De chick die ik vrijdag hosselde wil iets leuks gaan doen maar wat?
quote:
SCHUDDE MET DIE TIETEN VAN LINKS NAAR RECHTS BOVEN NAAR ONDER MAAR NIET TE HARD DAN SCHEURT JE BEHA MISSCHIEN EN DAN BEN JE NOG LANG NIET JARIGquote:
Goed zo!! Hij hoort gewoon te luisterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum heeft haar laptop even op de kop gegeven
stom ding, eigen wil bladiebla dat hoort een laptop niet te hebben. grrrmbl
hahaha neeeeeeeee daar woon ik in de buurtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga midget-golfen onder de Euromast
fout is altijd goedquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet de letterlijke terror, meer wat foute plaatjes
Vind ik dus ookquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed zo!! Hij hoort gewoon te luisteren
Zo kut he! En dan al weten dat je morgen kut opstaat omdat je moe bent omdat je toch te laat bent gaan slapen, nu alquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef trolololo het volgende:
Ik moet slapen maar ik heb geen zin om te slapen
Dan kunnen we wat gaan drinken bij jouquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
hahaha neeeeeeeee daar woon ik in de buurt
Dan heeft laptop lekker pechquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind ik dus ook![]()
![]()
![]()
vindt laptop niet
Vreselijk maar je snapt het...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Zo kut he! En dan al weten dat je morgen kut opstaat omdat je moe bent omdat je toch te laat bent gaan slapen, nu al))
heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Zo kut he! En dan al weten dat je morgen kut opstaat omdat je moe bent omdat je toch te laat bent gaan slapen, nu al))
Snuf. is nooit moe. Moe is Snuf.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wekkers kapot makenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Onufriev het volgende:
[..]
idd..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heeft laptop lekker pechKnetter is hier de baas!!
Ok is goed. Doe je nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kunnen we wat gaan drinken bij jou
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet nog niet hoelaat ik er morgen uitga.. ligt eraan hoe laat ik slaap vanaaf
Zulke grote tieten heb ik niet, dus dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
SCHUDDE MET DIE TIETEN VAN LINKS NAAR RECHTS BOVEN NAAR ONDER MAAR NIET TE HARD DAN SCHEURT JE BEHA MISSCHIEN EN DAN BEN JE NOG LANG NIET JARIG
Vast wel vroeger dan gisterenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik weet nog niet hoelaat ik er morgen uitga.. ligt eraan hoe laat ik slaap vanaaf
Ik ga een beetje een chicka meenemen naar een fokkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |