Dat dacht ik al, want het is te zien aan je monitor. Die strepen op je monitor komen door de magneten van de speakers. Menig monitor is daar al van stuk gegaan. Ik weet niet TFTs er ook gevoelig voor zijn, maar ik zou er wat meer afstand tussen maken als ik jou was.quote:
Ik las het een tijdje terug ook al, dat het daar aan zou kunnen liggen. Toen had ik ze al meer uit elkaar gezet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want het is te zien aan je monitor. Die strepen op je monitor komen door de magneten van de speakers. Menig monitor is daar al van stuk gegaan. Ik weet niet TFTs er ook gevoelig voor zijn, maar ik zou er wat meer afstand tussen maken als ik jou was.
Krk's zijn allemaal magnetisch afgeschermdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want het is te zien aan je monitor. Die strepen op je monitor komen door de magneten van de speakers. Menig monitor is daar al van stuk gegaan. Ik weet niet TFTs er ook gevoelig voor zijn, maar ik zou er wat meer afstand tussen maken als ik jou was.
En tft`s zijn er niet gevoelig voorquote:Op zondag 27 maart 2011 01:10 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Krk's zijn allemaal magnetisch afgeschermd
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:36 schreef 33 het volgende:
50 euro is echt het minimum, gezien het feit dat je de streep tijdens de meeste activiteiten niet tot nauwelijks ziet. Alleen als je achtergrond echt superdonker is. Tijdens normale activiteiten (surfen, gamen en video's kijken) zie je dit dus niet tot nauwelijks.
Er wordt trouwens al 50 voor geboden, maar als dit niet doorgaat, dan blijft het nog steeds 50. Of je kan er overheen gaan.
Meer foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:36 schreef 33 het volgende:
50 euro is echt het minimum, gezien het feit dat je de streep tijdens de meeste activiteiten niet tot nauwelijks ziet. Alleen als je achtergrond echt superdonker is. Tijdens normale activiteiten (surfen, gamen en video's kijken) zie je dit dus niet tot nauwelijks.
Er wordt trouwens al 50 voor geboden, maar als dit niet doorgaat, dan blijft het nog steeds 50. Of je kan er overheen gaan.
Meer foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |