quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:01 schreef tliciouz het volgende:
MICH opkankeren serieus. Als je nog een keer zo'n pm stuurt praat ik nooit meer met je schrok me tierelier. Idioot.
Hmm oke, even youtubben naar stukjes(kaak).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou je komt helemaal geen enge dingen, althans je ziet niets engs. Maar de sfeer, en de dingen die er gebeuren. Je zit zo in die film dat het net lijkt alsof je er zelf in zit.iemand heeft mee moeten fietsen naar huis in de nacht omdat ik niet meer alleen durfde. En loop ook nooit meer door een plek met veel bomen als het donker word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
I heard Sander was coming to town.. Mhaha, muwhaha, MUWHAHAHAHAHA!!!
Dat vind ik dan weer niet eng. Het is meer enge poppen en geesten en die freaky shit. Maar zullen we stoppen? Dank je wel!quote:
Ja plaats maar foto's van konijntjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
I heard Sander was coming to town.. Mhaha, muwhaha, MUWHAHAHAHAHA!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja plaats maar foto's van konijntjes.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja plaats maar foto's van konijntjes.
Én een wijze lesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel veel konijntjes voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |