werken!!! Yayquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom is iedereen op dit tijdstip al wakker
Nou je komt helemaal geen enge dingen, althans je ziet niets engs. Maar de sfeer, en de dingen die er gebeuren. Je zit zo in die film dat het net lijkt alsof je er zelf in zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik heb blair witch niet eens goed gezien of volgens mij helemaal niet.
Wat voor enge stukjes zijn er?
Kan me alleen een paar stukken uit het bos herinneren en het eind.
Op het einde zie je toch wel wat? Als ze in dat huis gaan en worden aangevallen door die persoon/heks?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou je komt helemaal geen enge dingen, althans je ziet niets engs. Maar de sfeer, en de dingen die er gebeuren. Je zit zo in die film dat het net lijkt alsof je er zelf in zit.iemand heeft mee moeten fietsen naar huis in de nacht omdat ik niet meer alleen durfde. En loop ook nooit meer door een plek met veel bomen als het donker word.
Je ziet die persoon volgens mij nooit in beeld komen. Op het einde staat 1 van die lui in een hoekje in een kamer voel met bebloede kinderhandjes op de muur.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Op het einde zie je toch wel wat? Als ze in dat huis gaan en worden aangevallen door die persoon/heks?
Ja maar ook dat blijft vaag. Maar inderdaad die hele sfeer van die film is gewoon creapy. En dat op een gegeven moment vinden ze ook een kaak (ofzo?) gewikkeld in een doekje, terwijl ze die vriend van hun al kwijt zijn hehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Op het einde zie je toch wel wat? Als ze in dat huis gaan en worden aangevallen door die persoon/heks?
Ja maar ook al die stenen plots rond hun tent en al die voodoo achtige poppetjes van takken gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja maar ook dat blijft vaag. Maar inderdaad die hele sfeer van die film is gewoon creapy. En dat op een gegeven moment vinden ze ook een kaak (ofzo?) gewikkeld in een doekje, terwijl ze die vriend van hun al kwijt zijn hehe
Omdat hij vier maanden lang te lui is geweest om zijn xbox aan te sluitenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ook al die stenen plots rond hun tent en al die voodoo achtige poppetjes van takken gemaakt.
Nou hou maar op want zit me nu alweer bang te maken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ook al die stenen plots rond hun tent en al die voodoo achtige poppetjes van takken gemaakt.
Nou hou maar op want zit me nu alweer bang te maken.
M'n moeder heeft gevraagd of ik begin mei een week of haar konijnen (van die lompe dikke vlaamse reuzen) wil passen. Ze woont in Schaarsbergen waar men het internet nog niet uitgevonden heeft. Dat wordt een week lang niet xboxen dus, ben nu al in paniekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat hij vier maanden lang te lui is geweest om zijn xbox aan te sluiten
Haal die beesten op? Of doe een flappiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
M'n moeder heeft gevraagd of ik begin mei een week of haar konijnen (van die lompe dikke vlaamse reuzen) wil passen. Ze woont in Schaarsbergen waar men het internet nog niet uitgevonden heeft. Dat wordt een week lang niet xboxen dus, ben nu al in paniek
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:01 schreef tliciouz het volgende:
MICH opkankeren serieus. Als je nog een keer zo'n pm stuurt praat ik nooit meer met je schrok me tierelier. Idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |