Ja, zaterdag meet bij tliciouz thuis. Haar vriend is er dan niet, dus ze wilde zeker weten dat jij ook kwamquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
Volgens mij is dit topic nog nooit zo snel gegaan.
Hoe zit het met die meet dan eigenlijk? Zijn er eindelijk concrete plannen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, zaterdag meet bij tliciouz thuis. Haar vriend is er dan niet, dus ze wilde zeker weten dat jij ook kwam
haha nicequote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, zaterdag meet bij tliciouz thuis. Haar vriend is er dan niet, dus ze wilde zeker weten dat jij ook kwam
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, staand op 1 beenquote:
Ben jij links of rechts op je profiel-pic?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als je liever bij michhas wil kan dat geregeld worden
Die blankequote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben jij links of rechts op je profiel-pic?
Ik dacht al, hoezo is zijn zusje zoveel blanker dan hij.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die blankeNiet die chinees.
Bozz is indo maar je ziet het niet goed aan hem
Zonde man, er is niet veel fijner dan in een douche gaan zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, staand op 1 beenMaargoed, de laatste keer was vrijdagavond, dus ik voel me behoorlijk smerig ook al doe ik geen ene fuck
de ironie van god, me vullen met de haat van eeuwen onderdrukking en me dan blank geboren laten wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die blankeNiet die chinees.
Bozz is indo maar je ziet het niet goed aan hem
past niet om zijn piemelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Michhas, heb je zo'n ding of niet?
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Michhas, heb je zo'n ding of niet?
Ik wist dat die grap ging komen.quote:
YES YES YES!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
YES YES YES!!!!NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |