quote:
Zit iedereen tegenwoordig zonder?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij voor mij xbox live betaald.
XBL kost toch maar 30 euro ofzo voor een heel jaar?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij voor mij xbox live betaald.
40 euro is het tegenwoordig, goedkoopste online is nog 38/39 eu.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
XBL kost toch maar 30 euro ofzo voor een heel jaar?
Ja, ik heb het geld momenteel wel maar dat is echt voor de ietwat belangrijkere dingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
XBL kost toch maar 30 euro ofzo voor een heel jaar?
Hoeveel is 40 euro nou paar uurtjes werkenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, ik heb het geld momenteel wel maar dat is echt voor de ietwat belangrijkere dingen.
Ik moet rondkomen van 300 p/m. Daar gaat mijn zorgverzekering af, telefoonrekening, en nog wat dingen. Vervolgens moet ik van de rest ook soms de boodschappen doen en ik moet geld apart zetten voor vakantie. Dus 40 euro is voor zoiets iets te veel ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel is 40 euro nou paar uurtjes werken
Dan kan ik daar zeker wel inkomenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet rondkomen van 300 p/m. Daar gaat mijn zorgverzekering af, telefoonrekening, en nog wat dingen. Vervolgens moet ik van de rest ook soms de boodschappen doen en ik moet geld apart zetten voor vakantie. Dus 40 euro is voor zoiets iets te veel ja.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb net ontdekt, we pretenderen allemaal negers te zijn die graag hangen op de straathoek. Maar we zijn allemaal blank (op michhas na)
Paranormal activity is goede filmquote:
Ik vond er niks aan.quote:
Ido is trapped in a white mans body.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb net ontdekt, we pretenderen allemaal negers te zijn die graag hangen op de straathoek. Maar we zijn allemaal blank (op michhas na)
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ido is trapped in a white mans body.
ook niet casper the friendly ghostquote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik durf niet meer naar films met geesten te kijken. Durf andere horror films wel te kijken. Maar sinds ik the blair witch heb gekeken, die film scared the hell out of me.
dit is forum nummer 4 waar vandaag in gepost wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
Volgens mij is dit topic nog nooit zo snel gegaan.
Hoe zit het met die meet dan eigenlijk? Zijn er eindelijk concrete plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |