bolquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!![]()
![]()
![]()
![]()
En heb even in japan gekeken maar alles is daar in orde hoor met d ekern centrales, was even gaan kijken bij de centrale en zag de medewerkers het pand stralend verlaten!
tot strakkiesquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga er eventjes een uurtje vandoor, effe de oudjes helpen met de laptop, tot straks![]()
de lente is begonnen dus het kppie weer kort geschoren en vanmiddag heeeeeeeerlijk in de zon gezeten omgeven door de dieren. het was heeeeeeeerlijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol, was het lekker in het franse zonnetje?
in het bolletje alles in orde op het bolletje lekker kortquote:
Ik ga ff een uurtje gebruikers plagen op mijn werkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga er eventjes een uurtje vandoor, effe de oudjes helpen met de laptop, tot straks![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even naar Grey kijken, zet Eend maar even in de wacht....tot straks.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ff een uurtje gebruikers plagen op mijn werk
veel plezierquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben even naar Grey kijken, zet Eend maar even in de wacht....tot straks.
kan me er toch wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
de lente is begonnen dus het kppie weer kort geschoren en vanmiddag heeeeeeeerlijk in de zon gezeten omgeven door de dieren. het was heeeeeeeerlijk!
[..]
in het bolletje alles in orde op het bolletje lekker kort
nee dokter geweest, achter mn telefoonabonement aangebeld verder weinigquote:
Nu welquote:
k heb diclofenacquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef pietpaniek het volgende:
Lumbago...... Lage rugpijn je hebt mega super duper asperine nu?
coolquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k heb diclofenac![]()
k word er helemaal high van![]()
Is ze nou alweer gevluchtquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is ze nou alweer gevlucht![]()
Begint nu wel op te vallen he
best lastig zonder ruggengraatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik moet het wel met je eens zijn
miss J waar zit je![]()
Ze is anders al 3x gestopt voor ik begonnen benquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef pietpaniek het volgende:
Je staat in de wacht eend..... Hoor je het muziekie niet, cant stop me cant stop me nananana
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Ze heb spit, is niet gelijk een weekdier hoor
dusjij ook?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is anders al 3x gestopt voor ik begonnen ben
Daar hebben ouwe wijven wel vaker last van . Best kutquote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Ze heb spit, is niet gelijk een weekdier hoor
des te vreemder dat zo'n jonge blom als ik er last van heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben ouwe wijven wel vaker last van . Best kut
is 1982 niet haar bouwjaar dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben ouwe wijven wel vaker last van . Best kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |