Kijk maar ik heb geen voetschimmelquote:
Mag ook gelijk die andere COS gesloten worden.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Is er een MOD in de buurt......mag me titel worden veranderd in Apies kijken!!!!
Dus Gerard niet meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
gaat ze peniskokers breien?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
Hoorde ik dat goed. Jo wil breinaalden om leuke dingetjes te maken.
Badpakjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
doorgekregen van oma zeker.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ja, tankini's breien voor de dames. That is da bomb.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
nee dat was me nou nog nooit opgevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Handigquote:
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Graag alleen caps van SST!quote:
Nah hoe ken dat nou, die lacht, die kijkt serieus, die kan bedenkelijk kijken die heeft honderd manieren van kijken integenstelling tot flapoorquote:
Wat is hier nou mis mee??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef ieniemieniee het volgende:
joanna heeft een onderbuik. geen onderkin, een onderbuik.
wat moet er anders uit een strontschuit komen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.
heel veelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |