De prijzen zijn nogal veranderd.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:38 schreef JavaForumsNL het volgende:
heb besloten om maar eens mijn eve characters te verkopen.
90m+ sp , kan alle races supercarriers vliegen + dreads + fits etc
55m assets waarvan 16bil in wallet.
char is uit 2006 en corp director van een CFC alliance.
en ook mijn alt, 2007/2008 en kan bijna alle subcaps vliegen, 7b assets.
iemand een goede prijs om te verkopen? heb het te druk verder te spelen vandaar.
Het spel is veel beter dan eerst; check de laatste trailers maar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Schroevendraaier het volgende:
EVE is nu voor 6,79 euro op steam (tot 23 juli), met 30 dagen alleen voor nieuwe accounts.
Gezien EVE al een tijdje bestaat: Is het nog te kopen waard? Of is het in de tussentijd uitgestorven/verslechterd? En is het nog steeds 15,- per maand?
wat is een reeele prijs dan? Ik speel geen eve meer dus misschien iemand anders gelukkig makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De prijzen zijn nogal veranderd.
[..]
Het spel is veel beter dan eerst; check de laatste trailers maar.
wat verwacht je er voor?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:52 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
wat is een reeele prijs dan? Ik speel geen eve meer dus misschien iemand anders gelukkig maken
Ik verwacht minimaal 1 euroquote:
meh als je 200m per uur verdiend dan kan je minder voorzichtig doen:Pquote:
care to share some?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
meh als je 200m per uur verdiend dan kan je minder voorzichtig doen:P
Volgens mij al bijna een jaar niet meer, maar het begint wel weer te kriebelenquote:
4 mil is ter illustratie. Vorige maand (april) was het 3.1 mil per kill. Dit verdienen we puur met loot dropsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef TC_Artemis het volgende:
4 mil per kill
You are on 10killmails
You receive 40mil
Weet je het zeker? pvp isk printer. Ik denk dat ik je wallet even leeg kom halen.
Slechte efficiency btw
mega vet inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien heeft. Beter wordt dit de nieuwe intro van EVE Online
Ik heb 3 dagen aan mijn computer gekoppeld gezeten en FanFest gekeken. Ik heb alles al gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:42 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
mega vet inderdaad.Heb je de nieuwe stargate effect al gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |