abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98631577
Ik ben er wel blij mee, die QC is leuke eyecandy waar ik aardig lang op heb zitten wachten. Ik ben namelijk ook tevreden met het resultaat, de rest, was dat 2012 of eind 2011 openbaar gemaakt zal worden zal ook wel goed zitten vermoed ik.

Daarnaast heb ik enigzins een neutraal gevoel over de Noble Exchange, ja: Je kan er veel geld in kwijt maar deze nieuwe geldsoort kan aangekocht worden met PLEX. En PLEX is óf ISK of echt geld. Dus het is een beetje of je goed genoeg bent als EVE speler of rijk genoeg in het echte leven. Ook denk ik in de toekomst custom skins te zien voor bepaalde schepen en dit verwelkom ik zeker. Ik verlang er al tijden naar om een persoonlijke touch aan mijn schepen te geven.

Mocht dit resulteren in het releasen van in-game items voor echt geld die evenwel een in-game voordeel opleveren kwa damage of mining speed etc. dan ben ik daar fel op tegen. Niet persé omdat mensen dan een oneerlijk voordeel hebben op "normale" spelers maar omdat het de player-based economy waar EVE zo trots op mag zijn ernstig kan beschadigen.

Ten slotte heb ik nog een voor mij persoonlijk, positivie kant gevonden aan de Incarna expansion. Bij elke expa. zitten er weer van die zeikerds bij met eeuwig dezelfde klachten die allemaal als: "Er is iets anders, dat willen we niet. " zijn te lezen. Nu zie ik dat veel van deze station-docked-carebears de subs opzeggen door Incarna en dit verwelkom ik zeer.

De community mag allang blij zijn dat CCP goed in de gaten heeft wat de fans willen, als er iets uitkomt is dat meestal de voorkeur van de meeste spelers. Er is eerder aangegeven dat mensen, waaronder ik, interesse hadden in een stukje personalisatie waarna CCP waarschijnlijk heeft besloten om dit te doen (In de vorm van the Noble exchange blijkbaar) met daarbij de gedachte dat het ook nog wat geld op kan leveren.

tl;dr
me likes incarna
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:12:12 #52
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_98632426
Je snapt dus niet waarom mensne boos zijn, gezien je "carebears die huilen omdat er iets is veranderd"-opmerking. Dat is het punt niet. Niemand is pissig omdat Incarna er is of omdat ship-spinning is weggehaald ( RIP never forget ;( ). Men is boos omdat CCP echt een onvoorstelbaar incompetente PR-afdeling heeft die de situatie volledig uit de hand heeft doen laten lopen door blogs te plaatsen die vrijwel niet anders zijn op te vatten dan als een grote troll. Of omdat ze letterlijk denken "fuck jullie, jullie zijn goed om uit te zuigen". Ik denk ondertussen het laatste. Helemaal omdat ze het kopen van dit soort "microtransactions" vergelijken met het kopen van echte kleding... CCP mist het hele punt waarom mensen boos zijn, wat het beste is samengevat in deze blogpost.

En CCP luistert alleen naar de Empire-carebears die hele dagen minen of missies doen. Ik zit in Goonwaffe, de CEO van mijn corp is lid van de CSM en dat CCP zo denkt is allang duidelijk. Er zijn forse problemen binnen 0,0 warfare en daar doet CCP niks aan. Probleem met CCP is dat het net een kind met ADHD is, waardoor je allerlei half-afgemaakte projecten hebt.

TL;DR Internet spaceships: serious business.

[ Bericht 2% gewijzigd door dotCommunism op 25-06-2011 00:23:47 ]
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_98633215
Over echte problemen gesproken:

DUST514 wat een fucking faal project is dat zeg. :')

En ja, 0.0 kan zeker wat updates gebruiken maar aangezien CCP dat niet aanmerkt als een van de main features in EVE: Online, altans niet een waarvan de meeste EVE spelers gebruik maken.

Die blog posten was zeker een domme zet, moeten die dingen niet eerst goedkeuring krijgen voordat ze gepost worden?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98639638
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef drumstickNL het volgende:
Over echte problemen gesproken:

DUST514 wat een fucking faal project is dat zeg. :')

En ja, 0.0 kan zeker wat updates gebruiken maar aangezien CCP dat niet aanmerkt als een van de main features in EVE: Online, altans niet een waarvan de meeste EVE spelers gebruik maken.
Het is nochtans de 'endgame' van EVE. Zelf zit er niet maar daar mag je toch wel de nodige aandacht aan besteden me dunkt.

quote:
Die blog posten was zeker een domme zet, moeten die dingen niet eerst goedkeuring krijgen voordat ze gepost worden?
Volgens Seleene heeft CCP het aan de CSM voorgelegd die er uitgebreid feedback op hebben gegeven en heeft CCP het vervolgens met minimale veranderingen gepost.

Ik ben zelf vrij onverschillig tegenover Incarna. Vanaf het moment dat ik de eerste screenshots zag was ik al niet onder de indruk en dat ben ik nog steeds niet. Ik vind het allemaal een beetje halve bak weer. Je character heeft de uitstraling van een lijk als je in-station loopt, je kan niet rennen, het lopen voelt onnatuurlijk aan etc etc. De hologram style menu's zag ik wel zitten, maar zelfs dat is een teleurstelling: zodra je op iets in je fancy hologram menu klikt verschijnt er gewoon weer hetzelfde ouderwetse window wat je al kende :') .

De vanity-items, het leek me een leuk idee en dat lijkt het me nog steeds maar het is weer slecht uitgewerkt. Het is véél te duur. Ik kan voor 1 monocle een account 3 a 4 maanden subscribed houden. En ik was ook niet bepaald onder de indruk van de kleren....

Het gelekte document: tja, ik weet dat het alleen voor intern gebruik bestemd was maar CCP heeft eerder beloofd dat er geen zaken verkocht zouden worden die je een ingame voordeel zouden geven. Dat er nu toch intern weer discussie over aangewakkerd wordt is dus op zijn minst vreemd te noemen.

En dat mensen pissig worden als je ze eerst unlimited fitting save slots geeft, ze dan weer beperkt tot 50 en daarna overweegt om toch weer meer fitting slots vrij te geven maar dat je er dan voor moet betálen. Tja, ik snap de rage wel. En dan laat ik de hele zooi bugs nog even buiten beschouwing onder het mom van "tja, dat is altijd zo bij een nieuwe EVE expansion.".

En dan komt CCP met een dev blog waarin ze zichzelf op de schouders kloppen en min of meer zeggen dat spelers niet moeten zeuren. Dat is gewoon echt een trap na geven :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98639798
Overigens heb ik mijn derde account al laten expiren, voornamelijk omdat ik hem toch niet gebruikte maar dit helpt allemaal niet mee om weer heel fanatiek te gaan spelen. Zit eerlijk gezegd er aan te denken om mijn 2e account ook eventjes op non-actief te zetten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98641234
Mocht je dat willen doen dan zou ik dat nu doen aangezien CCP schijnbaar alleen kijkt naar daden en niet meer naar wat mensen zeggen.

Date: Thu, 23 Jun 2011 18:16:54 -0400
To: riverini@gmail.com
Subject: ccp ceo global msg sent today
From: evewatch@hush.com
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Content-Type: text/plain; charset=vUTF-8″
Message-Id: <20110623221654.CF1E76F438@smtp.hushmail.com>

sent by hilmar to ccp global list-

(strt)

We live in interesting times; in fact CCP is the kind of company that if things get repetitive we instinctively crank it up a notch. That, we certainly have done this week. First of we have Incarna, an amazing technological and artistic achievement. A vision from years ago realized to a point that no one could have imaged but a few months ago. It rolls out without a hitch, is in some cases faster than what we had before, this is the pinnacle of professional achievement. For all the noise in the channel we should all stand proud, years from now this is what people will remember.

But we have done more, not only have we redefined the production quality one can apply to virtual worlds with the beautiful Incarna but we have also defined what it really means to make virtual reality more meaningful than real life when it comes to launching our new virtual goods currency, Aurum.

Naturally, we have caught the attention of the world. Only a few weeks ago we revealed more information about DUST 514 and now we have done it again by committing to our core purpose as a company by redefining assumptions. After 40 hours we have already sold 52 monocles, generating more revenue than any of the other items in the store.

This we have done after months of research by a group of highly competent professionals, soliciting input and perspective from thought leaders and experts in and around our industry. We have communicated our intention here internally in very wide circles through the Virtual Economy Summit presentation at the GSM, our Fearless newsletter, sprint reviews, email lists and multiple other channels. This should not come as a surprise to anyone.

Currently we are seeing _very predictable feedback_ on what we are doing. Having the perspective of having done this for a decade, I can tell you that this is one of the moments where we look at what our players do and less of what they say. Innovation takes time to set in and the predictable reaction is always to resist change.

We went out with a decisive strategy on pricing and we will stay the course and not flip flop around or knee jerk react to the predictable. That is not saying nothing will change, on the contrary, in fact we know that success in this space is through learning and adapting to _what is actually happening_ and new knowledge gained in addition to what we knew before and expected.

All that said, I couldnGGVt be prouder of what we have accomplished as a company, changing the world is hard and we are doing it as so many times before! Stay the course, we have done this many times before.

(end)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98641263
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98642895
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98644450
Heh, wel grappig inderdaad.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98648949
Zometeen mijn 2de poging wagen, kijken of ik het nu een beetje snap. :)
pi_98651319
hehe, ik begin het te begrijpen.. Heb net gemined, lijkt me wel leuk om te doen. Alleen heb ik een spuuglelijk schip. Wanneer kan ik een nieuwe kopen of krijg ik nog een nieuwe? :?
pi_98651401
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
hehe, ik begin het te begrijpen.. Heb net gemined, lijkt me wel leuk om te doen. Alleen heb ik een spuuglelijk schip. Wanneer kan ik een nieuwe kopen of krijg ik nog een nieuwe? :?
Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98651543
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat tegenwoordig zit met newbies, vroegah kon je wat tutorial missions doen en dan kon je idd een beter schip krijgen.
Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel. :P
pi_98652649
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik doe nu tutorial missies, ik heb mining gekozen. Vechten en economie doe ik later wel. :P
Zoek een corp, een actief corp :) En geen beginnend corp, gewoon een gevestigde corp. Eve-University is mijn aanrader voor noobs altijd :)

http://www.eveuniversity.org/
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98653356
Is dat een soort clan?
pi_98654226
hmm... zit met een probleem, ik doe nu tutorial manufactorie ofzoiets.. Maar ik doe dus wat die tut zegt, nu moet ik een civilian afterburner maken via de blueprints.. Maar als ik dat doe, dan geeft hij aan dat mijn industrial level niet hoog genoeg is.. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 19:29:31 ]
pi_98656567
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Is dat een soort clan?
Clan/guild/corp/whatever :P

Met die blueprint: dan moet je dus je industrial level verder trainen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98658944
Sorry, maar dit is mijn laatste vraag.

Hoe train je dat? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 21:38:32 ]
pi_98661649
Character sheet klikken en dan skills.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98662977
TT ff aangepast.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98664955
''You meet the reqruirements to train this skill''

Tjah, nu nog weten hoe.. ;(
pi_98665144
Ik moet zeggen dat manufacturing verre van makkelijk is. Ik snap het zelf ook niet volledig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98665402
Gelukt, ik kocht een soort boek met industrie.. Over 8 min is hij klaar met trainen :D

Kost me wel 80K en daarna per ongeluk nog 1x gekocht.. :')
pi_98665560
Ik geloof niet dat manufacturing heel erg profitable is.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_98665626
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ik geloof niet dat manufacturing heel erg profitable is.
Ik moest het doen van de tutorial, hopelijk daarna wat leuks en hopelijk wat geld oplevert :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 00:46:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')