quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef drumstickNL het volgende:Over echte problemen gesproken:
DUST514 wat een fucking faal project is dat zeg.

En ja, 0.0 kan zeker wat updates gebruiken maar aangezien CCP dat niet aanmerkt als een van de main features in EVE: Online, altans niet een waarvan de meeste EVE spelers gebruik maken.
Het is nochtans de 'endgame' van EVE. Zelf zit er niet maar daar mag je toch wel de nodige aandacht aan besteden me dunkt.
quote:
Die blog posten was zeker een domme zet, moeten die dingen niet eerst goedkeuring krijgen voordat ze gepost worden?
Volgens Seleene heeft CCP het aan de CSM voorgelegd die er uitgebreid feedback op hebben gegeven en heeft CCP het vervolgens met minimale veranderingen gepost.
Ik ben zelf vrij onverschillig tegenover Incarna. Vanaf het moment dat ik de eerste screenshots zag was ik al niet onder de indruk en dat ben ik nog steeds niet. Ik vind het allemaal een beetje halve bak weer. Je character heeft de uitstraling van een lijk als je in-station loopt, je kan niet rennen, het lopen voelt onnatuurlijk aan etc etc. De hologram style menu's zag ik wel zitten, maar zelfs dat is een teleurstelling: zodra je op iets in je fancy hologram menu klikt verschijnt er gewoon weer hetzelfde ouderwetse window wat je al kende

.
De vanity-items, het leek me een leuk idee en dat lijkt het me nog steeds maar het is weer slecht uitgewerkt. Het is véél te duur. Ik kan voor 1 monocle een account 3 a 4 maanden subscribed houden. En ik was ook niet bepaald onder de indruk van de kleren....
Het gelekte document: tja, ik weet dat het alleen voor intern gebruik bestemd was maar CCP heeft eerder beloofd dat er geen zaken verkocht zouden worden die je een ingame voordeel zouden geven. Dat er nu toch intern weer discussie over aangewakkerd wordt is dus op zijn minst vreemd te noemen.
En dat mensen pissig worden als je ze eerst unlimited fitting save slots geeft, ze dan weer beperkt tot 50 en daarna overweegt om toch weer meer fitting slots vrij te geven maar dat je er dan voor moet betálen. Tja, ik snap de rage wel. En dan laat ik de hele zooi bugs nog even buiten beschouwing onder het mom van "tja, dat is altijd zo bij een nieuwe EVE expansion.".
En dan komt CCP met een dev blog waarin ze zichzelf op de schouders kloppen en min of meer zeggen dat spelers niet moeten zeuren. Dat is gewoon echt een trap na geven
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."