meh als je 200m per uur verdiend dan kan je minder voorzichtig doen:Pquote:
care to share some?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
meh als je 200m per uur verdiend dan kan je minder voorzichtig doen:P
Volgens mij al bijna een jaar niet meer, maar het begint wel weer te kriebelenquote:
4 mil is ter illustratie. Vorige maand (april) was het 3.1 mil per kill. Dit verdienen we puur met loot dropsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef TC_Artemis het volgende:
4 mil per kill
You are on 10killmails
You receive 40mil
Weet je het zeker? pvp isk printer. Ik denk dat ik je wallet even leeg kom halen.
Slechte efficiency btw
mega vet inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien heeft. Beter wordt dit de nieuwe intro van EVE Online
Ik heb 3 dagen aan mijn computer gekoppeld gezeten en FanFest gekeken. Ik heb alles al gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:42 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
mega vet inderdaad.Heb je de nieuwe stargate effect al gezien
Daar ga ik wel een beetje vanuit eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan ik ze voor het dubbele weer verkopen
lekker filmpje weer; dat is een ding waar ze zeker goed in zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien heeft. Beter wordt dit de nieuwe intro van EVE Online
Grr, het blijft itchen om af en toe weer te reactivatenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Noo mag Jita niet in
Kleine file bij de gate
[ afbeelding ]
Crapquote:Op zondag 5 mei 2013 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
zit in jita nu, niet zo heel veel te beleven hier
[ afbeelding ]
Ik ga als Origins live is wel weer ff kijken iigquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Grr, het blijft itchen om af en toe weer te reactivaten
Ik doe zuinig met m'n reactivations, ben bijna door m'n ISK heenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga als Origins live is wel weer ff kijken iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |