Toch afhankelijk van de worstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter gebraden kip.. dan een stuk worst
ik eet em liever zelf op, helaas gaan ze spontaan vliegen als iemand z'n mond open heeft staanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je gebraden kip niet vliegt
Wat heb jij voor rare kippen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik eet em liever zelf op, helaas gaan ze spontaan vliegen als iemand z'n mond open heeft staan
Geenquote:
wel worstquote:
T is saai, jij bent er te weinigquote:
Ach, na dit weekend ben ik ook niet meer zo vrolijkquote:
Tsja.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, na dit weekend ben ik ook niet meer zo vrolijk
komt komend weekend helemaal goedquote:
Ik bedoelde met jouquote:
Reken er niet op. Doe ik ook niet.quote:
Jeetje, ik blijf positief, anders sleep ik je gewoon de auto in.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Reken er niet op. Doe ik ook niet.
Bespaart teleurstellingen
Ik ga sowieso zaterdag naar Utrecht terugquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, ik blijf positief, anders sleep ik je gewoon de auto in.
snap ik, daarom ook komend weekendquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga sowieso zaterdag naar Utrecht terugMaar jij weet waar ik mee in m'n maag zit nu en dat dat voor/na het weekend niet opgelost is.
ohja, ff niet aan gedachtquote:
Dat andere is dan ook nog niet opgelost, maar dat boeit toch een stuk minder denk je niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, ff niet aan gedachtDacht aan t andere. Weten ze al meer?
Uiteraard, uiteraard. Heel veel sterkte meid, je weet wat ik je beloofd heb he?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat andere is dan ook nog niet opgelost, maar dat boeit toch een stuk minder denk je niet?
En nee. Morgen opname.
Ik weet hetquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Heel veel sterkte meid, je weet wat ik je beloofd heb he?
slaap lekker, bel je morgen wel ffquote:
jaquote:
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;oquote:
kratten of flesjes, wat bedoel je met bakken?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;o
Kratten, hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratten of flesjes, wat bedoel je met bakken?![]()
Mn moeder haalt Leffe Brune Dubbel, heel lekker, maar erg duur, dus meestal ga ik voor de Hertog-Jan
8 krattenquote:
Je weet de weg! Haha.quote:
Wil je mijn vriendinnetje worden?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet de weg! Haha.
Mijn "vader" slaat altijd veel te veel in. En dan vaak ook nog "speciaal" bieren.
Ja, "vader" staat een beetje stomquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje worden?Ik weet de weg trouwens niet
![]()
en "vader"??
Jij weet de weg wel!quote:
Ik ben heel makkelijk, heb beperkte behoeften welke simpel te vervullen zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "vader" staat een beetje stom
Maar ik vind "stiefvader" streng klinken ofzo, haha. De vriend van mijn moeder dan?
En wow, vriendinnetje worden door het aantal bier wat wij in huis hebben, dat gaat makkelijk!
[..]
Jij weet de weg wel!
Uhuhquote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, "vader" staat een beetje stom
Maar ik vind "stiefvader" streng klinken ofzo, haha. De vriend van mijn moeder dan?
En wow, vriendinnetje worden door het aantal bier wat wij in huis hebben, dat gaat makkelijk!
[..]
Jij weet de weg wel!
Wanneer kwam ik ook alweer langs? *hic*quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Hier staan nog 8 bakken Jupiler ofzo ;o
Nou, die je eerder noemde, noem ik niet simpel!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk, heb beperkte behoeften welke simpel te vervullen zijn
Hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Wanneer kwam ik ook alweer langs? *hic*
* DING DONG *quote:
Hoezo, in verhouding tot de gemiddelde vrouw, stelt het niks voorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, die je eerder noemde, noem ik niet simpel!![]()
Ik vind ze lastig om te verwezenlijkequote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, in verhouding tot de gemiddelde vrouw, stelt het niks voor
Welke dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind ze lastig om te verwezenlijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |