daar is je stem te nerdy voor om die kop er bij te hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/pro(...)le_opsporingslijst/#
Helemaal onderin.
Vandaar dat je jezelf kaal scheertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja i'm like half ginger so i got half a soul
Terechtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doh nobody may know, or they wil hunt me down
Dat en omdat ik deze week tentamens heb. Als ik nu Live koop weet ik dat ik geen zak meer ga doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij moet even wachten tot de 24ste tochh.
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef kutkabouter het volgende:
Godver, bijna een heel topic gemist. Ik vroeg me al af waarom er niet gepost werd.
Wordt er hier een meet gefikst? Count me in.Als jullie dat willen tenminste.
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje respectvol met vrouwen om kan gaan
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht hij iets zeggen wat me niet aan staat sleur ik hem over de tafel heen.
Of met mannen, natuurlijk. Uit betrouwbare bron heb ik namelijk vernomen dat mannen ook nog wel eens een optie zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Tuurlijk kan ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |