quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef scooby-doo het volgende:
Tis maar goed dat er geen hond in huis is.
Laura wordt gelijk als een bot aangezien.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
3 meter uit elkaar liggen. "Dankzij jullie", kreunt Flippie
hahahahaquote:Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik veel respect voor mijn lichaam, onder mijn riem wordt niet gezeten. Aldus Jo.
heb nou al medeleiden met die kledingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MargrietV het volgende:
Joanna gaat dadelijk janken en niemand gaat haar steunen behalve Servio, die hoopt via haar goedkope kleding voor zijn shows te krijgen.
zoveel respect dat ze het allemaal laat aanpassenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
In tegenstelling tot veel vrouwen heb ik veel respect voor mijn lichaam, onder mijn riem wordt niet gezeten. Aldus Jo.
ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef bergenzand het volgende:
[..]
heb nou al medeleiden met die kleding
Jo's woorden.. ik ben jaren '50 preuts, don't ask me.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ow bij de rest van de vrouwen kun je dit wel doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |